днес свалихме карбуратора и този тампон изглежда като нов,не е мръднал.
Я кажете как да проверя свещите и кабелите,защото като ги прегледах днес не открих нещо видимо.
Вече не остана какво да проверявам...
Губенето на обороти го прави и на бензин,но те се оправят бързо и като загрее малко си работи супер на 900 обор.,но на газ работата е трагична...
Мъки,мъки с АГУ на голф2 1,3 !
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
газ-обороти
За оборотите на газ има роля и центровката на запалването.Освен това отзад на карбуратора има едно болтче което също променя оборотите.Пробваи също така да ги увеличиш от самия изпарител.
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
проблема е решен поне засега, значи след свалянето на карбуратора се оказаха доста неща,които заедно си оказват влияние. Най-общо казано е подпушване на маркучи и жигльори, също така и някакво рамо на смукача,което нямало достатъчен ход, мембранките на "обогатителя" може и да не се казва така, едно елипсовидно тяло.... колата се държи супер,много по-пъргава е и доста по-мощна....
Мерси на всички за съветите
Мерси на всички за съветите
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986, Google [Bot] и 60 госта