1.8 Т загуби мощност- решено (не съвсем)

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
BoboRace
Мнения: 55
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 10:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

1.8 Т загуби мощност- решено (не съвсем)

Мнениеот BoboRace » Чет 04 окт 2007 9:45


Колеги помагаите!!.Колата е Б5 1.8 Т AEB двигател, тази сутрин на път за работа на един светофар започнаха да ми играят оборотите и да се тресе колата и угасна. След като запалих едвам потегляше и присецваше и на всеки светофар гаснеше едвам стигнах до офиса. При подаване на газ започва да тресе и едвам да върви.

Последна промяна от BoboRace на Пет 05 окт 2007 9:37, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Чет 04 окт 2007 10:38


нещо горивото ..вероятност за менте ? защото то доста неща могат да станат , ама наи лесното е ако горивото се ебава :evil: горивен филтър , тн и пр ...


Потребителски аватар
BoboRace
Мнения: 55
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 10:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот BoboRace » Чет 04 окт 2007 10:48


едва ли е от горивото, преди два дни сипах omv 100


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 04 окт 2007 12:15


Ако четеш руски, виж ТУК. Не съм се заглеждал много по проблемите на бензиновите, ама ми минават през ума бобини, комутатор, дебитомер.
Това, че си сипал OMV 100, не значи че нещата не могат от него да се влошат.


Потребителски аватар
jivkojj
Мнения: 318
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Kassel-DE / Варна

Мнениеот jivkojj » Чет 04 окт 2007 16:45


Мога само да гадая, но на мен ми се случи същата ситуация с едно Рено Лагуна, оказа се че едната бобина се е окъсила и почва да работи на 3 цилиндъра. Интересно беше че от време на време се оправя и после пак тресе и няма сила. За няколко дни се скапа тотално и накрая я карах на 3 цилиндъра до майстора. Смениха бобината за 130лв и хайде.


Потребителски аватар
BoboRace
Мнения: 55
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 10:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот BoboRace » Чет 04 окт 2007 17:35


оказа се че драмата е от дебитомера, смениха го с нов и всичко е ОК, а аз съм с 300лв. назад, но колата върви :)


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 04 окт 2007 18:09


Кеф цена няма !

или
дебитомер - 300 лв.;
да караш пак колата си така, както е била - безценно !


Потребителски аватар
BoboRace
Мнения: 55
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 10:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот BoboRace » Пет 05 окт 2007 9:01


Сега се сблъсках с нов проблем, снощи я понатисках малко и ми се струва че не върви като преди, дали е възможно да има няква разлика в дебитомерите, или аз само си внушавам. От сервиза казаха че е оригинален на bosch и е взет по номера на стария. Аз имам чувството че турбото се развърта по-късно от преди.Дали има възможност да се останови с диагностика ако съществува разлика.


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Вто 09 окт 2007 14:35


Абе все си мисля че дебитомера е бая над 300лв. Сигурен ли си в майсторите си?


Потребителски аватар
alexx
Мнения: 1295
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 22:26
Автомобил: SantaFe
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот alexx » Вто 09 окт 2007 18:27


най скъпия bosch дебетомер е 430 лв за Алфа 156


Потребителски аватар
kretenia
Мнения: 111
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kretenia » Вто 09 окт 2007 21:06


Изобщо не са малко парите за дебитимера.Аз преди 4 месеца сменях в юнито на същия мотор 1.8т,AWT,цената му е 190лв,с труда и въздушния филтър -332лв по фактура.


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Чет 11 окт 2007 13:05


Може. Не споря. Не съм сменявал и не знам.
Направете диагностика на Турбото и хубавия му клапан N75


Потребителски аватар
BoboRace
Мнения: 55
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 10:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот BoboRace » Чет 11 окт 2007 14:14


Дебитомера е 360 на bosch, но с обратно изкупуване на стария ми излезе 270. А този клапан ще го видим, имаш ли предложение къде е най-надеждно да ида да го проверят?


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Чет 11 окт 2007 19:46


BoboRace написа:Дебитомера е 360 на bosch, но с обратно изкупуване на стария ми излезе 270. А този клапан ще го видим, имаш ли предложение къде е най-надеждно да ида да го проверят?



По въпроса за вървенето. В повечето случаи на развален дебитомер лампата на таблото светва и компютъра вкарва двигателя в "Safe" режим при който е намалено налягането на турбото и горивната смес не е особенно точна защото компютъра не ползва дебитомера.

След като са сменили дебитомера трябва да изчистят всички кодове от компютъра за да се нагласи обратно към правилният режим на работа.


hechobek
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 10:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот hechobek » Чет 11 окт 2007 20:04


аз мога ли да се намеся и да попитам каква е функцията на дебитомера или MAF незнам кое е по правилно?
мерси



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 38 госта