1.8 Т загуби мощност- решено (не съвсем)
- BoboRace
- Мнения: 55
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 10:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
1.8 Т загуби мощност- решено (не съвсем)
Колеги помагаите!!.Колата е Б5 1.8 Т AEB двигател, тази сутрин на път за работа на един светофар започнаха да ми играят оборотите и да се тресе колата и угасна. След като запалих едвам потегляше и присецваше и на всеки светофар гаснеше едвам стигнах до офиса. При подаване на газ започва да тресе и едвам да върви.
Последна промяна от BoboRace на Пет 05 окт 2007 9:37, променено общо 2 пъти.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Ако четеш руски, виж ТУК. Не съм се заглеждал много по проблемите на бензиновите, ама ми минават през ума бобини, комутатор, дебитомер.
Това, че си сипал OMV 100, не значи че нещата не могат от него да се влошат.
Това, че си сипал OMV 100, не значи че нещата не могат от него да се влошат.
- jivkojj
- Мнения: 318
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kassel-DE / Варна
Мога само да гадая, но на мен ми се случи същата ситуация с едно Рено Лагуна, оказа се че едната бобина се е окъсила и почва да работи на 3 цилиндъра. Интересно беше че от време на време се оправя и после пак тресе и няма сила. За няколко дни се скапа тотално и накрая я карах на 3 цилиндъра до майстора. Смениха бобината за 130лв и хайде.
- BoboRace
- Мнения: 55
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 10:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Сега се сблъсках с нов проблем, снощи я понатисках малко и ми се струва че не върви като преди, дали е възможно да има няква разлика в дебитомерите, или аз само си внушавам. От сервиза казаха че е оригинален на bosch и е взет по номера на стария. Аз имам чувството че турбото се развърта по-късно от преди.Дали има възможност да се останови с диагностика ако съществува разлика.
- 20vTurbo
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
- Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
- Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
- Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
- Контакти:
BoboRace написа:Дебитомера е 360 на bosch, но с обратно изкупуване на стария ми излезе 270. А този клапан ще го видим, имаш ли предложение къде е най-надеждно да ида да го проверят?
По въпроса за вървенето. В повечето случаи на развален дебитомер лампата на таблото светва и компютъра вкарва двигателя в "Safe" режим при който е намалено налягането на турбото и горивната смес не е особенно точна защото компютъра не ползва дебитомера.
След като са сменили дебитомера трябва да изчистят всички кодове от компютъра за да се нагласи обратно към правилният режим на работа.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта