Схема за чистачки...?

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
chobi
Мнения: 25
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 7:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Схема за чистачки...?

Мнениеот chobi » Пет 12 окт 2007 13:55


Колеги, дайте някоя изпробвана схема за импулсно управление на чистачките с период да кажем от 5 сек. до 2 мин. Периода да се регулира с потенциометър. Ще я слагам на Г3.
Предварително благодаря!




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 12 окт 2007 14:33


Не ти трябва такова, трябва ти реле номер 99, може и да го имаш, но да не знаеш още ;)


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 12 окт 2007 14:40


vasstop написа:Не ти трябва такова, трябва ти реле номер 99, може и да го имаш, но да не знаеш още ;)

Не е така Васе...
с потенциометър е по-удобно..
не да съкаш кад бесен, при всяка промяна на скоростта.. ;) и на силата на дъжда...


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 12 окт 2007 14:50


wili98 написа:
vasstop написа:Не ти трябва такова, трябва ти реле номер 99, може и да го имаш, но да не знаеш още ;)

Не е така Васе...
с потенциометър е по-удобно..
не да съкаш кад бесен, при всяка промяна на скоростта.. ;) и на силата на дъжда...

Не е вярно Вили, те са го измислили.
Пускаш ги на интервал, спираш ги, чакаш докато се нацапа стъклото и после пускаш пак на интервал.
Този интервал се запазва и така караш и си свиркаш...


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 12 окт 2007 15:56


vasstop написа:Не е вярно Вили, те са го измислили.
Пускаш ги на интервал, спираш ги, чакаш докато се нацапа стъклото и после пускаш пак на интервал.
Този интервал се запазва и така караш и си свиркаш...

да при положение, че поддържаш абсолютно еднаква скорост, и дъжда вали еднакво равномерно..


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 12 окт 2007 16:02


wili98 написа:
vasstop написа:Не е вярно Вили, те са го измислили.
Пускаш ги на интервал, спираш ги, чакаш докато се нацапа стъклото и после пускаш пак на интервал.
Този интервал се запазва и така караш и си свиркаш...

да при положение, че поддържаш абсолютно еднаква скорост, и дъжда вали еднакво равномерно..

Което никога не е така, просто повтаряш процедурата. Става за секунда.


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Мнениеот 6669 » Пет 12 окт 2007 16:10


един познат си направи така на астрата да се регулера интервала от импулсите с потензиометър но за схема трябва да попитам...... :wink:


Потребителски аватар
Plarol
Мнения: 298
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko

Мнениеот Plarol » Пет 12 окт 2007 16:33


wili98 написа:да при положение, че поддържаш абсолютно еднаква скорост, и дъжда вали еднакво равномерно..


Ама няли и потенциометъра трябва да въртиш постоянно, ква е разликата, едното го въртиш, другото,включваш-изключваш.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 12 окт 2007 16:59


Plarol написа:
wili98 написа:да при положение, че поддържаш абсолютно еднаква скорост, и дъжда вали еднакво равномерно..
Ама няли и потенциометъра трябва да въртиш постоянно, ква е разликата, едното го въртиш, другото,включваш-изключваш.

И аз това се опитвам да обясня... :roll:


Потребителски аватар
asengamalov
Мнения: 285
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот asengamalov » Пет 12 окт 2007 19:45


vasstop написа:
wili98 написа:
vasstop написа:Не ти трябва такова, трябва ти реле номер 99, може и да го имаш, но да не знаеш още ;)

Не е така Васе...
с потенциометър е по-удобно..
не да съкаш кад бесен, при всяка промяна на скоростта.. ;) и на силата на дъжда...

Не е вярно Вили, те са го измислили.
Пускаш ги на интервал, спираш ги, чакаш докато се нацапа стъклото и после пускаш пак на интервал.
Този интервал се запазва и така караш и си свиркаш...

интересно ще я пробвам тая екстра дали я имам на полото и ще пиша


Потребителски аватар
Plarol
Мнения: 298
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko

Мнениеот Plarol » Пет 12 окт 2007 20:16


Ще ти е по лесно, като отвориш капака на претпазителите и погледнеш дали имаш реле с номер 99.


Потребителски аватар
shotik
Мнения: 349
Регистриран на: Пон 09 юли 2007 21:07
Автомобил: Seat Cordoba Vario 2000
Двигател: ALM 1.6 MPI 2000
Местоположение: София
Контакти:

Реле 99

Мнениеот shotik » Пет 12 окт 2007 21:29


На някои Шкоди-Форман и Фаворит има такава реле,но при мен е монтирано биметално реле.Дали това реле 99 е съвместимо за Формана?А ето един адрес с много електроника за автомобили и с номер 26 е такова реле.Имам го сглобено но ако се оправи време ще го монтирам и ще напиша за резултата-
http://cxem.net/avto/electronics/4.php


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Мнениеот 6669 » Пет 12 окт 2007 21:38


абе това реле 99 защо ли си мисля че се използваше за включване на фаровете с закъснение след запалването :roll: или се бъркам


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 12 окт 2007 21:51


MuTa4eTo написа:абе това реле 99 защо ли си мисля че се използваше за включване на фаровете с закъснение след запалването :roll: или се бъркам

Бъркаш се..
..
едно е да врътнеш малко, съвсем друго е да цъкаш до отплесване пусти лост за чистачки..
аз съм с 99.. и да ви кажа. не съм очарован от начина на действие дет е измислил немецо...


Потребителски аватар
lozan67
Мнения: 734
Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

реле

Мнениеот lozan67 » Съб 13 окт 2007 19:41


Имаше схема в един японски сайт как с един потенциометър, промяна на кондензатора в релето и ставаше , ама преинсталирах компа и отогава не мога да го намеря. А линка некъде от форума излезе. Намерих го!!!!!http://www.vwgolf-mk2.com/ewiperspeedcontroller.html



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта