Колеги, дайте някоя изпробвана схема за импулсно управление на чистачките с период да кажем от 5 сек. до 2 мин. Периода да се регулира с потенциометър. Ще я слагам на Г3.
Предварително благодаря!
Схема за чистачки...?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
wili98 написа:vasstop написа:Не ти трябва такова, трябва ти реле номер 99, може и да го имаш, но да не знаеш още
Не е така Васе...
с потенциометър е по-удобно..
не да съкаш кад бесен, при всяка промяна на скоростта..и на силата на дъжда...
Не е вярно Вили, те са го измислили.
Пускаш ги на интервал, спираш ги, чакаш докато се нацапа стъклото и после пускаш пак на интервал.
Този интервал се запазва и така караш и си свиркаш...
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
wili98 написа:vasstop написа:Не е вярно Вили, те са го измислили.
Пускаш ги на интервал, спираш ги, чакаш докато се нацапа стъклото и после пускаш пак на интервал.
Този интервал се запазва и така караш и си свиркаш...
да при положение, че поддържаш абсолютно еднаква скорост, и дъжда вали еднакво равномерно..
Което никога не е така, просто повтаряш процедурата. Става за секунда.
- asengamalov
- Мнения: 285
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
vasstop написа:wili98 написа:vasstop написа:Не ти трябва такова, трябва ти реле номер 99, може и да го имаш, но да не знаеш още
Не е така Васе...
с потенциометър е по-удобно..
не да съкаш кад бесен, при всяка промяна на скоростта..и на силата на дъжда...
Не е вярно Вили, те са го измислили.
Пускаш ги на интервал, спираш ги, чакаш докато се нацапа стъклото и после пускаш пак на интервал.
Този интервал се запазва и така караш и си свиркаш...
интересно ще я пробвам тая екстра дали я имам на полото и ще пиша
- shotik
- Мнения: 349
- Регистриран на: Пон 09 юли 2007 21:07
- Автомобил: Seat Cordoba Vario 2000
- Двигател: ALM 1.6 MPI 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Реле 99
На някои Шкоди-Форман и Фаворит има такава реле,но при мен е монтирано биметално реле.Дали това реле 99 е съвместимо за Формана?А ето един адрес с много електроника за автомобили и с номер 26 е такова реле.Имам го сглобено но ако се оправи време ще го монтирам и ще напиша за резултата-
http://cxem.net/avto/electronics/4.php
http://cxem.net/avto/electronics/4.php
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
MuTa4eTo написа:абе това реле 99 защо ли си мисля че се използваше за включване на фаровете с закъснение след запалванетоили се бъркам
Бъркаш се..
..
едно е да врътнеш малко, съвсем друго е да цъкаш до отплесване пусти лост за чистачки..
аз съм с 99.. и да ви кажа. не съм очарован от начина на действие дет е измислил немецо...
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
реле
Имаше схема в един японски сайт как с един потенциометър, промяна на кондензатора в релето и ставаше , ама преинсталирах компа и отогава не мога да го намеря. А линка некъде от форума излезе. Намерих го!!!!!http://www.vwgolf-mk2.com/ewiperspeedcontroller.html
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта