Наистина ли по спецификация го дават 44Ач? Аз си мислих, че е повече.
Сега е с вартата 380 А (не е нов) и си пали без проблем.
А когато двигателя работи фаровете разреждат ли акумулатора? Не се ли зарежда при работещ двигател?
Възможно ли е да монтирам 2 акумулатора паралелно?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- Negramoten
- Мнения: 66
- Регистриран на: Нед 13 мар 2005 18:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Пасат B5.5
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Не съм убеден много за тия 44 по спецификация. Някъде имах оригиналната книжка на моя пасат, мисля че пишеше 65.
Иначе на празен ход генератора обикновено не успява да захрани всичко. Примерно висиш в задръстване, включени фарове, стопове, вентилатор на двигателя, пък и други неща. Това е голяма мощност, а оптималната мощност на генератора е при по-високи обороти.
Резултата е че акумулатора ти се разрежда, и неуспява да се зареди отново за малкото време в което си карал с нормална скорост и обороти над 2000.
Иначе на празен ход генератора обикновено не успява да захрани всичко. Примерно висиш в задръстване, включени фарове, стопове, вентилатор на двигателя, пък и други неща. Това е голяма мощност, а оптималната мощност на генератора е при по-високи обороти.
Резултата е че акумулатора ти се разрежда, и неуспява да се зареди отново за малкото време в което си карал с нормална скорост и обороти над 2000.
А генератора дали ще може да ги "храни" така, че да са заредени достатъчно ? Дали ще са 2 х 44 или един 80 Ah все тая.Даже е по-добре един по-мощен поне като го мъкнеш за дозареждане със зарядно ще тежи по-малко
. Ако германеца е предвидил генератора да подава ток за захранването на акумулатор с капацитет 44 Ah то няма да може да зарежда както трябва "по-големи" акумулатори. В резултат ще имаш 2 постоянно недозаредени и бавно умиращи от прогресираща сулфатизация акумулатора и след време ще хвърлиш наведнъж не 1 а 2.
А иначе кефа е голям при -20 градуса качваш се врътка и пали от раз
за всеобщо удивление на сеирджиите.
Успех

А иначе кефа е голям при -20 градуса качваш се врътка и пали от раз

Успех
- walentin
- Мнения: 519
- Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега"Неграмотен", карай си спокойно с Боша /достатъчни са 45 АН /и поддържай в добро състояние Вартата/дръж го на малко хладно и веднъж месечно го зареждай/.Като се скапе Боша - слагаш Вартата. Пали само на бензин зимата!!! Възможно е някой път да не може да запали - например , ако наколко дни не си карал колата и е минус 15 и е била включена алармата с имобилайзера - но тогава вадиш по- топлия и зареден ,палиш одма ,слагаш Боша да се зарежда и си си ОК!!! И като е станала дума -да кажа - шибаното при всички акумулатори е ,че при минус 20 капацитетът им пада с 80%,а пък съпротивлението на мотора се е утроило,щото маслото се е сгъстило. Затова и в Метро има некви "силови устройства" - като откаже акумулатора при голем студ - да му се помогне да завърти.
- Negramoten
- Мнения: 66
- Регистриран на: Нед 13 мар 2005 18:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Пасат B5.5
walentin написа:Колега"Неграмотен", карай си спокойно с Боша /достатъчни са 45 АН /и поддържай в добро състояние Вартата/дръж го на малко хладно и веднъж месечно го зареждай/.Като се скапе Боша - слагаш Вартата. Пали само на бензин зимата!!! Възможно е някой път да не може да запали - например , ако наколко дни не си карал колата и е минус 15 и е била включена алармата с имобилайзера - но тогава вадиш по- топлия и зареден ,палиш одма ,слагаш Боша да се зарежда и си си ОК!!! И като е станала дума -да кажа - шибаното при всички акумулатори е ,че при минус 20 капацитетът им пада с 80%,а пък съпротивлението на мотора се е утроило,щото маслото се е сгъстило. Затова и в Метро има некви "силови устройства" - като откаже акумулатора при голем студ - да му се помогне да завърти.
Май така ще направя, единия на топло и зареден. Ако имам проблеми зимата да мога да ги сменя. Така и двата ще са максимално заредени и ще имат по-дълъг живот. Предполагам, ако ги вържа паралелно и двата, то по-трудно ще се зареждат.
Lisho написа:Ако германеца е предвидил генератора да подава ток за захранването на акумулатор с капацитет 44 Ah то няма да може да зарежда както трябва "по-големи" акумулатори. В резултат ще имаш 2 постоянно недозаредени и бавно умиращи от прогресираща сулфатизация акумулатора и след време ще хвърлиш наведнъж не 1 а 2.
Благодаря на всички за идеите и помощта!!!
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Като сме зачекнали темата се сетих нещо - преди няколко дни работих по Форд Транзит около 95г., дизел, та той беше с 2 акумулатора вързани заедно, собственика му каза, че палел на 24в., но не бяха свързани последователно, а паралелно, обаче на генератора имаше някаква допълнителна работа като бубина, та който иска да види как става да гледа от Транзит... 

-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 7:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
BuGmaN написа:Като сме зачекнали темата се сетих нещо - преди няколко дни работих по Форд Транзит около 95г., дизел, та той беше с 2 акумулатора вързани заедно, собственика му каза, че палел на 24в., но не бяха свързани последователно, а паралелно, обаче на генератора имаше някаква допълнителна работа като бубина, та който иска да види как става да гледа от Транзит...
Човекът е прав - пали на 24 волта и в режим на палене акумулаторите са последователно.После двата са паралелно,но единият остава на подзаряд и не пуска ток на фарове,вентилатори и т.н.т.Добре е от време на време да се разменят.
-
- Мнения: 529
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 16:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
BuGmaN написа:Като сме зачекнали темата се сетих нещо - преди няколко дни работих по Форд Транзит около 95г., дизел, та той беше с 2 акумулатора вързани заедно, собственика му каза, че палел на 24в., но не бяха свързани последователно, а паралелно, обаче на генератора имаше някаква допълнителна работа като бубина, та който иска да види как става да гледа от Транзит...
Интересно от къде идват тези 24 волта, щом акумулаторите не са въразни последователно?
И още нещо, този експеримент с палене на 24 волта не го правете на вашите коли.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта