Aкумулатор на ЗИЛ ?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Aкумулатор на ЗИЛ ?

Мнениеот WDW » Вто 16 окт 2007 9:21


Някой карал ли е ЗИЛ и може ли да ми каже какъв му е акумулатора - 12V или 24V ??




Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Aкумулатор на ЗИЛ ?

Мнениеот scuba » Вто 16 окт 2007 9:22


WDW написа:.24V ??


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Вто 16 окт 2007 9:24


2 акомулатора по 12V 180Ah

Мисля, че на 24V му е инсталацията :roll:


Fifkata
Мнения: 62
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 10:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Fifkata » Вто 16 окт 2007 9:29


12V-сигурация!Мой приятел си караше Москвича с такъв.....ама е доста Аh! :idea:


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Вто 16 окт 2007 9:51


Fifkata написа:12V-сигурация!


:да: Ако не му е слаган дизелов двигател :wink: Оригинално си е на 12 волта. А пък и да е правен на 24волта е с два акумулатора по 12. Така, че зимай единия и бегай :twisted:


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Вто 16 окт 2007 9:57


Много противоречиви мнения !? :roll:
Интересува ме инсталацията му на колко волта е ! Щот трябва да се монтира устройство, което е за 12 V !


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Вто 16 окт 2007 10:17


Оригинално ЗИЛ-а е на 12 волта. Така идваха от СССР. Разхода им на бензин беше около 30 - 35л. бензин, което беше твърде много и за ония години :D и започнаха да им слагат дизелови двигатели от Камаз, като слагаха 24 волта заради стартера. Сменяха се и крушките съответно. Инсталацията обаче си е оригиналната


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Вто 16 окт 2007 10:20


12 волта и се карат на газ в момента яко


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Вто 16 окт 2007 16:07


Pichaga написа:12 волта и се карат на газ в момента яко


Това е въпроса, че не съм съвсем сигурен! Но евентуално ако науча ще докладвам !


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Вто 16 окт 2007 16:13


Всичко е на 12 волта, имахме в казармата над 200 такива, шофьор бях там. Сигурен съм.


Потребителски аватар
CRX Racing
Мнения: 1246
Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот CRX Racing » Вто 16 окт 2007 18:01


Pichaga написа:12 волта и се карат на газ в момента яко

:да:


scruc
Мнения: 326
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 0:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот scruc » Вто 16 окт 2007 18:25


Масовите Зилове са на 12V но има и такива на 24V самоче са специализирани.Някога Москвича си го карах с такъв акомулатор 100Ah но е доста голям и в Голф или Пасат мисля че няма да се събере.


Потребителски аватар
Nafta
Мнения: 1752
Регистриран на: Чет 02 авг 2007 13:40
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Nafta » Вто 16 окт 2007 21:00


...

Последна промяна от Nafta на Пон 09 юни 2008 15:52, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
AdIoSsSs_AmIg0
Мнения: 541
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот AdIoSsSs_AmIg0 » Вто 16 окт 2007 21:22


24 волта е баща ми кара всеки ден такъв.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 16 окт 2007 21:39


Колега, не разбирам какъв ти е проблема ?
Значи казаха ти (и аз подкрепям) че по принцип е на 12 V - ако има правени промени (дизелов двигател) - може и да е на 24 V. Всъщност става въпрос за най-масовия модел ЗИЛ - 130. Иначе имат много разновидности (като нап. 133ГЯ - което повече КамАЗ, отколкото ЗИЛ, но това е друг въпрос). Та дори и да е на 24 V (което значи 2 акумулатора по 12 V, свързани последователно), какъв ти е проблема да си пуснеш 1 проводник от плюса на "минусовия" акумулатор, и пак да си имаш 12 V за устройството между този проводник и "масата" ? (това съм го правил многократно - свързано е с част от служебните ми задължения, т.е. работи)



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 46 госта