


Aкумулатор на ЗИЛ ?
- WDW
- Мнения: 1505
- Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Aкумулатор на ЗИЛ ?
Някой карал ли е ЗИЛ и може ли да ми каже какъв му е акумулатора - 12V или 24V ??
- scuba
- R.I.P. Holy Diver
- Мнения: 6971
- Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Aкумулатор на ЗИЛ ?
WDW написа:.24V ??
- Geleto
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 1.8 MI 1994
- Местоположение: София
- Контакти:
Оригинално ЗИЛ-а е на 12 волта. Така идваха от СССР. Разхода им на бензин беше около 30 - 35л. бензин, което беше твърде много и за ония години
и започнаха да им слагат дизелови двигатели от Камаз, като слагаха 24 волта заради стартера. Сменяха се и крушките съответно. Инсталацията обаче си е оригиналната

- CRX Racing
- Мнения: 1246
- Регистриран на: Вто 11 апр 2006 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- AdIoSsSs_AmIg0
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пон 30 юли 2007 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Колега, не разбирам какъв ти е проблема ?
Значи казаха ти (и аз подкрепям) че по принцип е на 12 V - ако има правени промени (дизелов двигател) - може и да е на 24 V. Всъщност става въпрос за най-масовия модел ЗИЛ - 130. Иначе имат много разновидности (като нап. 133ГЯ - което повече КамАЗ, отколкото ЗИЛ, но това е друг въпрос). Та дори и да е на 24 V (което значи 2 акумулатора по 12 V, свързани последователно), какъв ти е проблема да си пуснеш 1 проводник от плюса на "минусовия" акумулатор, и пак да си имаш 12 V за устройството между този проводник и "масата" ? (това съм го правил многократно - свързано е с част от служебните ми задължения, т.е. работи)
Значи казаха ти (и аз подкрепям) че по принцип е на 12 V - ако има правени промени (дизелов двигател) - може и да е на 24 V. Всъщност става въпрос за най-масовия модел ЗИЛ - 130. Иначе имат много разновидности (като нап. 133ГЯ - което повече КамАЗ, отколкото ЗИЛ, но това е друг въпрос). Та дори и да е на 24 V (което значи 2 акумулатора по 12 V, свързани последователно), какъв ти е проблема да си пуснеш 1 проводник от плюса на "минусовия" акумулатор, и пак да си имаш 12 V за устройството между този проводник и "масата" ? (това съм го правил многократно - свързано е с част от служебните ми задължения, т.е. работи)
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 48 госта