AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5-та

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
slance
Мнения: 501
Регистриран на: Съб 11 юни 2005 7:13
Автомобил: Audi A6 3.0TDI
Двигател:
Местоположение: София Дружба-1

Мнениеот slance » Сря 10 окт 2007 18:01


Ventoman написа:Проблема е в помпата , около 3 часа работа и повече няма да ти прави така :wink:

на място/работа на мотора/ или в сервиз ?




Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Alek » Сря 10 окт 2007 19:16


И колко ще струва това нещо с помпата?


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Сря 10 окт 2007 23:59


И да тропа на място няма да се оправи , в сервиз .

За цени , на лс. , а ти дори ми имаш телефона .


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 16 окт 2007 19:46


Днес отворих помпата на Alek и е с ремонтиран електронен блок , защото симптомите са същите . Условието беше , че ако не е от електронния блок не ми дължи нищо ! След ремонта резултат няма никакъв ! Гаранция давам че не е от помпата . Колата иначе е с добри параметри като за чипнта . Всичко седи стабилно . Когато колата придърпва , нямаме свръх налягане на турбото . Дебитомера на празен ход дава по-високи стойности но това можеби е от ограничението на ЕГР'ра от чипа . иначе в тези обороти който прави проблема си седи в параметри и стоиности .

Brezel , можеш ли да ми пуснеш на лс. едно кратко обяснение по каъв начин как и вургу какво влиае чипа . Искам да разбера от каде може да идва тази нестабилност в работата , защото си мисля че не е редно само някой чипвани коли да имат проблрема а други не . Преди ремонта на ел. блок , забелязах че има голямо колебание в милиграмите на горивото , след това не ни стигна време да експериментираме достатъчно , но съм се разбрал с Alek пак да се видим да дестваме . Ще пробваме за всеки случай и с един друг (работещ) Н75 .

Ако може и niks76 да се влючи с една моя мисал . Може ли от износване на главата на помпата да го прави , нещо като недохраване с гориво да се получава ?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 16 окт 2007 19:54


пробваи направо с друг дебитометър :idea: на няколко пъти ми се е решавал подобен проблем оттам( не е от N75)


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 16 окт 2007 20:01


Имам един твой в мене който не е много в час но , можем да пробваме с него да видим дали ще има изобщо разлика .

П.С. пусни си пц'то да те чуя !


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Вто 16 окт 2007 20:21


При АФН чипа съм увеличил горивото при настъпен повече от 70% педал. Тоест при ниско натоварване не е пипано горивото. Като го настъпите обаче изпушва ли много колата или не. Чипа прави и повишено налягане на турбината но е слабо зада няма чупени турбини....0,15-0,2 бара. Аванса също мисля че е пипнат малко не слабо.

Интересно ама говорих с един пич на когото бях давал такъв чип и той имаше същия проблем и ми обясняваше (преди два дена говорихме) че при него това нещо се оазало в съединителя. А именоо че с ниска скорост на пета предавка като даде газ и колата нито има как да буксува нито пък испява да се развърти мотора достатъчно бързо и повишения въртящ момент удря в съединителя от който (според тоя човек) се получават вибрацийте. При ниски предавки казва че колата си буксува добре и не се усеща. Сменявал нещо по съединителя да е по як и вее го нямало това нещо.

Вентомане най добре ако пак го пробвате да погледнете (ако има цокли колата) как ше е с оригиналните. Ама с ВАГКОМА да го погледнете. Чудя се ако огранича малко нещата между 1500-2000 оборота да не е толко голям зора ...дали няма да се оправят нещата вслучай че е от съединителя. Крайната максималната мощност няма да с епромени (шото тя идва във високите обороти) но максималния върт. моментда го намаля малко. Пишете ми ако може едно лично точно за коиколеги става дума и тия дни ше пратя чипчета


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 16 окт 2007 20:56


Искам с Alek пак да видим дали има колебания в горивото в този момент и ще видя дали има пик в този момент да не е много горивото и да не достига въздух . Намен тресенето не ми прилича на съединител защото има спад в мощноста а не е по голяма сила . В същност сега като се замисля в тези моменти Injection quantity [mg/stroke] дава разък спад (пак казвам че трябва да видим след ремонта на ел. блок че и тогава има такива колебания в милиграмите ) има голямо колебание от плавно вдигане (Injection quantity [mg/stroke]) към 30.0 , вместо да станат 30.2-30.4-30.6 , те почват да скачат 20.0 -30.2 , 22.0-30.2 , тоест (пак ще обсъдим с комбито дали и в високите обороти , ниските милиграми означават повече гориво) си мисля че като удари на 22.0 че в този момент казва да се навакса с повече гориво , но със сигурнос има игра в този

Изображение


защото той дава информация за Injection quantity [mg/stroke]


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 16 окт 2007 21:11


Сега се сетих и друго . Замислих се за момента на впръсване на гориво . Защото това придърпване ми прилича на детонационно горене , тоес: Горивото е впръскано по-рано и от температурата в цилиндрите горивото да се взривява по-рано преди да е постигнат момента на сгъстяване тогава тази детонация ще подбутва буталата по-рано на долу , преди да е достигнат момента на сгъстяване . Интересното е че установихме че в нанадолнище повече го прави , тогава мотора няма товар , и ако има голямо предварение , ще бъде ли още по-голямо като мотора не е под товар ? :gruebel

А и ти си писал за предварението , Дали неее много голямо в този диапазон на обороти ?


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Нед 21 окт 2007 10:53


И така колегите майсторяги, разбрахте ли точната причина за въпросните вибрации или още работата е на етап диагностика?


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Нед 21 окт 2007 21:59


причината е ясна ;изпратих запитване до завода вьв волфвбург за настоящия ВИ проблем и от там ми отговориха че много сьжаляват но това е тяхна грешка и настояват колите на потребители от форума с този проблем да бьдат вьрнати обратно на производителя които за причиненото им неудобство ще ги смени за наи новия модел на фирмата сьобразен с ВСИЧКИ изискванията на клиента


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Нед 21 окт 2007 22:46


kombito-tdi написа:причината е ясна ;изпратих запитване до завода вьв волфвбург за настоящия ВИ проблем и от там ми отговориха че много сьжаляват но това е тяхна грешка и настояват колите на потребители от форума с този проблем да бьдат вьрнати обратно на производителя които за причиненото им неудобство ще ги смени за наи новия модел на фирмата сьобразен с ВСИЧКИ изискванията на клиента


мале след този пост нещо и мойто почна да прекасва тотално. Поне съм близо напрово да идват да я прибират мойта :lol:


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Пон 22 окт 2007 5:12


kombito-tdi написа:причината е ясна ;изпратих запитване до завода вьв волфвбург за настоящия ВИ проблем и от там ми отговориха че много сьжаляват но това е тяхна грешка и настояват колите на потребители от форума с този проблем да бьдат вьрнати обратно на производителя които за причиненото им неудобство ще ги смени за наи новия модел на фирмата сьобразен с ВСИЧКИ изискванията на клиента


То така на доста колеги изневиделица ще им се появи тоя проблем, е, виж Брецел - готов е! :lol:


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Пон 22 окт 2007 6:14


Аз ще съм по скромен да ми сменят само двигатела с/в купето имам сантиментални спомени. :oops: :D


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 22 окт 2007 17:11


Brezel написа:
kombito-tdi написа:причината е ясна ;изпратих запитване до завода вьв волфвбург за настоящия ВИ проблем и от там ми отговориха че много сьжаляват но това е тяхна грешка и настояват колите на потребители от форума с този проблем да бьдат вьрнати обратно на производителя които за причиненото им неудобство ще ги смени за наи новия модел на фирмата сьобразен с ВСИЧКИ изискванията на клиента


мале след този пост нещо и мойто почна да прекасва тотално. Поне съм близо напрово да идват да я прибират мойта :lol:

Дай да сменим моя че прескача и ша ми дадеш твоя щото Г5 не ме кефи ,че няма Юбилейки :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dalgia-73, licho58 и 41 госта