Голям проблем с малкия 2Е
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Голям проблем с малкия 2Е
Здравеите маняци даите някакав акъл че вече полудявам. Взех си едно голфче 3GTI(115к.с) Digifant. Варвеше си като самолет,ОБАЧЕ нещо му стана. Даваш рязко газ а то неще се едно не си докоснал педала,задържаш го а то се наема кат балканче на баир 5 часа нещо забива и това го прави до 3000 оборота немога да разбера що така се получава.Смених ламбда сондатащот изпуши и пак така смених и температурен датчик пак таи смених комутатор щот и тои се прецака и неще и между другото тва забиване го има само като загрее. Ходя на диагностика маняците викат нищо и няма ПЕРФЕКТНА е, да ама не неще и неще просто няма мощност. От време на време се оправя ама замомент и пак се скапва. Вазможно ли е да се получава от запушен катализатор. Даите някакав савет
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Не че искам да те плаша ама само едно предположение, въпреки че има още много варианти:
В момента мойта колца е с разпарчадисан мотор за смяна на гумички на буталата (сегменти
) . Симптомите и бяха същите - не иска да върви в ниските обороти и на хилядите стендове нищо не показва. Понякога се оправя, но за кратко и после пак същата история. Оказа се че превъртат сегментите на 4-ти цилиндър и нямам компресия. Във високите обороти нещата се оправят, а при определено положение на сегментите и в ниски се появява компресия и колата върви нормално.
Та провери си компресията и дано да съм лош пророк.
За дебитомера нищо не каза как е. На него обръщахте ли му внимание?
От запушен катализатор не може да е така. Ако е от него ще губиш мощност но няма да се оправя на моменти. И все пак при кола на толкова годинки и километри не мисли че е цвете и с чиста съвест му тегли ножа.
В момента мойта колца е с разпарчадисан мотор за смяна на гумички на буталата (сегменти

Та провери си компресията и дано да съм лош пророк.
За дебитомера нищо не каза как е. На него обръщахте ли му внимание?
От запушен катализатор не може да е така. Ако е от него ще губиш мощност но няма да се оправя на моменти. И все пак при кола на толкова годинки и километри не мисли че е цвете и с чиста съвест му тегли ножа.
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Ами компресията е наред мериха я 14колицата се наема вдига си скороста по каталог 196 км ама проблема е че става бавно трябва да я чакаш, да не натискаш рязко газта защото забива и тва е утре пак на елкон да мерят датчици целия град един няма дет да разбира. Има и едно друго положение като си изключа датчика за температурата се оправя апак него сам го сменял щот си мислех че е от него ама пак не стана отначало тръгна добре направи 50градуса и пак заби, и така никои неможе да каже от какво се получава така апак без температурния датчик качва разхода на 22л:)
- steff_gti
- Мнения: 173
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 13:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Незнам колко ще помогне но може да си провериш цедките на бензиновата помпа колко са замърсени и да ги изчистиш. При мен се стигна даже до положение да остана на пътя щото не стига бензинче до двиг. Може да погледнат и регулатора на налягането на бенз. помпа-трябва да е ни повече ни по-малко от 3 БАРА. Успех и ни дръж в течение че може да бъде оплезно на някого. 

-
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Днес бях на диагностика и като всеки път маняците викат бомба е да ама аз викам не е. Мериха праиха струваха сичко е точно. Обаче проблема си остава подавам рязко газ клапата на дебитомера чатка и двигателя загльхва обаче те викат че компютара им не открива нищо нито грешки нито повредени датчици и тва е проблем няма направо сам бесен вече нямам си на идея при кои да я карам сички я гледат кат обал камак и така тва е положението:(
а тези юнаци мериха ли ти налягането в горивната система, щото по - нагоре колегите също натам те насочват, че може от нея да е дерта.
Аз попринцип съм много доволен от един сервиз в люлин , до бившата фабрика "Малчика" . На който съм го препоръчал също е доволен . Лъскав е , но не смятам, че е по-скъпо от другаде. Ето телефона. ако искаш обади се, питай за цени и каквото те вълнува и си запази час.
0887790209. Работят от пон до петък от 9 до 18
Промяна. Сори , ама нещо блея. Сега видях, че си от Бургас, така че сервиза в София едва ли ти върши работа.
Аз попринцип съм много доволен от един сервиз в люлин , до бившата фабрика "Малчика" . На който съм го препоръчал също е доволен . Лъскав е , но не смятам, че е по-скъпо от другаде. Ето телефона. ако искаш обади се, питай за цени и каквото те вълнува и си запази час.
0887790209. Работят от пон до петък от 9 до 18
Промяна. Сори , ама нещо блея. Сега видях, че си от Бургас, така че сервиза в София едва ли ти върши работа.
- Net_Master
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 19:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Значи проблема при мен е нещо подобно, дайте акъл .... Зимата вървеше супер,понеже явно не успява да загрее, макс 70 градуса стигам, явно и термостата ми е за смяна, както и да е...Та при тая температура направо яде асфалта и няма такова забавяне при рязко подаване на газ..Обаче мине ли 70 градуса и стават точно тия неща при рязко подаване: замисля се, от време на време претраква клапата на дебитомера и тогава тръгва, мощността също намалява доста, все едно карам 1.4
Ако съм забравил да кажа, бутка около 1 л масло на 900-1000 км, не съм сменял още гумички на клапаните, но ми се струва, че не е само от това, камо ли пък само когато е топла..Проверих въздушния филтър, не запушен, дори направих няколко кръгчета без него, все така си е....Ако има някакви идеи, пишете моля.
Двигателя е 2Е.

Двигателя е 2Е.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 47 госта