Голям проблем с малкия 2Е

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
muropulec
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Голям проблем с малкия 2Е

Мнениеот muropulec » Вто 09 авг 2005 22:56


Здравеите маняци даите някакав акъл че вече полудявам. Взех си едно голфче 3GTI(115к.с) Digifant. Варвеше си като самолет,ОБАЧЕ нещо му стана. Даваш рязко газ а то неще се едно не си докоснал педала,задържаш го а то се наема кат балканче на баир 5 часа нещо забива и това го прави до 3000 оборота немога да разбера що така се получава.Смених ламбда сондатащот изпуши и пак така смених и температурен датчик пак таи смених комутатор щот и тои се прецака и неще и между другото тва забиване го има само като загрее. Ходя на диагностика маняците викат нищо и няма ПЕРФЕКТНА е, да ама не неще и неще просто няма мощност. От време на време се оправя ама замомент и пак се скапва. Вазможно ли е да се получава от запушен катализатор. Даите някакав савет




Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Сря 10 авг 2005 8:51


Не че искам да те плаша ама само едно предположение, въпреки че има още много варианти:
В момента мойта колца е с разпарчадисан мотор за смяна на гумички на буталата (сегменти :( ) . Симптомите и бяха същите - не иска да върви в ниските обороти и на хилядите стендове нищо не показва. Понякога се оправя, но за кратко и после пак същата история. Оказа се че превъртат сегментите на 4-ти цилиндър и нямам компресия. Във високите обороти нещата се оправят, а при определено положение на сегментите и в ниски се появява компресия и колата върви нормално.
Та провери си компресията и дано да съм лош пророк.
За дебитомера нищо не каза как е. На него обръщахте ли му внимание?
От запушен катализатор не може да е така. Ако е от него ще губиш мощност но няма да се оправя на моменти. И все пак при кола на толкова годинки и километри не мисли че е цвете и с чиста съвест му тегли ножа.


muropulec
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот muropulec » Сря 10 авг 2005 15:38


Ами компресията е наред мериха я 14колицата се наема вдига си скороста по каталог 196 км ама проблема е че става бавно трябва да я чакаш, да не натискаш рязко газта защото забива и тва е утре пак на елкон да мерят датчици целия град един няма дет да разбира. Има и едно друго положение като си изключа датчика за температурата се оправя апак него сам го сменял щот си мислех че е от него ама пак не стана отначало тръгна добре направи 50градуса и пак заби, и така никои неможе да каже от какво се получава така апак без температурния датчик качва разхода на 22л:)


Потребителски аватар
steff_gti
Мнения: 173
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 13:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот steff_gti » Сря 10 авг 2005 15:52


Незнам колко ще помогне но може да си провериш цедките на бензиновата помпа колко са замърсени и да ги изчистиш. При мен се стигна даже до положение да остана на пътя щото не стига бензинче до двиг. Може да погледнат и регулатора на налягането на бенз. помпа-трябва да е ни повече ни по-малко от 3 БАРА. Успех и ни дръж в течение че може да бъде оплезно на някого. :wink:


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: bmw
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот popeye » Сря 10 авг 2005 16:12


провери си центровката на ангренажа


muropulec
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот muropulec » Сря 10 авг 2005 16:22


И центровката ми е добре уж така казват МАИСТОРИТЕ . А щте ми кажете ли как се проверява този клапан за реголиране на налягането на горивото и лесно ли се вади тази бензинова помпа.


Потребителски аватар
batdin
Мнения: 65
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот batdin » Сря 10 авг 2005 19:50


А на сервиз "АИРА" ходи ли?Майстора се казва Деан доколкото си спомням.
Сервиза му е близо до бензиностанция "Петрол" в Комлука.
На мен ми гледа колата преди половин година и ми се стори умен човек,поне на пръв поглед.На мен лично ми помогна.


muropulec
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот muropulec » Сря 10 авг 2005 20:30


Aми мерси за информацията, несам ходил на тоя сервиз ама ще ида да видя какво 6те ми кажат. Ти какъв проблем имаше сас твоята колица?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 10 авг 2005 21:07


steff_gti написа: регулатора на налягането на бенз. помпа-трябва да е ни повече ни по-малко от 3 БАРА.


3те бара са с неработещ регулатор-с нормално бачкащ регулатор са 2,5 бара. :idea:


Потребителски аватар
steff_gti
Мнения: 173
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 13:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот steff_gti » Чет 11 авг 2005 8:39


vaskoto1 написа:
steff_gti написа: регулатора на налягането на бенз. помпа-трябва да е ни повече ни по-малко от 3 БАРА.


3те бара са с неработещ регулатор-с нормално бачкащ регулатор са 2,5 бара. :idea:
Благодаря за поправката :oops: , най-вероятно съм запомнил погрешно когата го сменях. :wink:


muropulec
Мнения: 26
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот muropulec » Чет 11 авг 2005 16:31


Днес бях на диагностика и като всеки път маняците викат бомба е да ама аз викам не е. Мериха праиха струваха сичко е точно. Обаче проблема си остава подавам рязко газ клапата на дебитомера чатка и двигателя загльхва обаче те викат че компютара им не открива нищо нито грешки нито повредени датчици и тва е проблем няма направо сам бесен вече нямам си на идея при кои да я карам сички я гледат кат обал камак и така тва е положението:(


Mal
Мнения: 201
Регистриран на: Пет 29 окт 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mal » Чет 11 авг 2005 16:50


а тези юнаци мериха ли ти налягането в горивната система, щото по - нагоре колегите също натам те насочват, че може от нея да е дерта.
Аз попринцип съм много доволен от един сервиз в люлин , до бившата фабрика "Малчика" . На който съм го препоръчал също е доволен . Лъскав е , но не смятам, че е по-скъпо от другаде. Ето телефона. ако искаш обади се, питай за цени и каквото те вълнува и си запази час.
0887790209. Работят от пон до петък от 9 до 18

Промяна. Сори , ама нещо блея. Сега видях, че си от Бургас, така че сервиза в София едва ли ти върши работа.


Потребителски аватар
batdin
Мнения: 65
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот batdin » Чет 11 авг 2005 17:06


Ти какъв проблем имаше сас твоята колица?


Вакуумен регулатор и запушено гърне.Оттогава разхода ми падна от 8 на 6/100 и мощността определено е по-висока.Така,че аз съм много доволен.Знам,че твоя проблем е по-усукан,,ама пича много бързо мислеше,нещо,което не съм виждал у други майстори (за жалост).


Потребителски аватар
Net_Master
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 24 сеп 2007 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Net_Master » Чет 21 фев 2008 21:54


Значи проблема при мен е нещо подобно, дайте акъл .... Зимата вървеше супер,понеже явно не успява да загрее, макс 70 градуса стигам, явно и термостата ми е за смяна, както и да е...Та при тая температура направо яде асфалта и няма такова забавяне при рязко подаване на газ..Обаче мине ли 70 градуса и стават точно тия неща при рязко подаване: замисля се, от време на време претраква клапата на дебитомера и тогава тръгва, мощността също намалява доста, все едно карам 1.4 :) Ако съм забравил да кажа, бутка около 1 л масло на 900-1000 км, не съм сменял още гумички на клапаните, но ми се струва, че не е само от това, камо ли пък само когато е топла..Проверих въздушния филтър, не запушен, дори направих няколко кръгчета без него, все така си е....Ако има някакви идеи, пишете моля.
Двигателя е 2Е.


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Чет 21 фев 2008 22:13


само информативно потенциометъра на дроселовата клапа гледаха ли?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgebonev и 48 госта