Помагайте с избора на двигател...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Чет 18 окт 2007 21:24


kav4o написа:
K_Power написа:Само къде ПБ и ПФ, които са напълно еднакви, единия е ПФ щото има катализатор, са със по 38мм глави на всмукателните клапани, а ПБ и ПФ са с 40мм всмукателни клапани, изпускателните са еднакви, 33мм!

Противоречиш си сам,погледни си мнението :wink: Твърдя го щото съм проверявал по каталог,иначе в гаража ми е главата от пб,само че от карба главата ще я огледам,като я смъкна :wink:
Батка ПБ както каза колегата е с по големи всмукателни клапани и то 2мм което не е никак малко :wink:




Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Чет 18 окт 2007 21:38


rusiq_24 написа:.... K_Power верно ли рейка с дюзи върви по толкова щото той целия двигател който намерихме не се отдалечава много от тази сума :wink:

Аз лично не бих сложил двигател за 100лв, без щателна проверка на карантиите... :idea:


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Чет 18 окт 2007 21:47


Li4o написа:
rusiq_24 написа:.... K_Power верно ли рейка с дюзи върви по толкова щото той целия двигател който намерихме не се отдалечава много от тази сума :wink:

Аз лично не бих сложил двигател за 100лв, без щателна проверка на карантиите... :idea:


Естествено,,че нямаше да го сложим без да се обслужи


Благодаря на всички за мненията, гледам че и се доизясняват някои нещица,което е супер за тези като мен които се учат още. Смятам че темата стана и доста образователна....

По темата- май вече сме на път към 1.8 карб.
Давайте съвеите и препоръки (ако има такива) какво да се прави преди да се сложи в коша. Някакъв вид оптимизация за газ :wink: :wink:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Чет 18 окт 2007 22:23


kav4o написа:
K_Power написа:Само къде ПБ и ПФ, които са напълно еднакви, единия е ПФ щото има катализатор, са със по 38мм глави на всмукателните клапани, а ПБ и ПФ са с 40мм всмукателни клапани, изпускателните са еднакви, 33мм!

Противоречиш си сам,погледни си мнението :wink: Твърдя го щото съм проверявал по каталог,иначе в гаража ми е главата от пб,само че от карба главата ще я огледам,като я смъкна :wink:


Грешка при изписването колега, извинявам се! Исках да кажа,ч е само ПБ и ПФ са с 40мм всмукателни клапани, всички остани 1,8 са с 38мм всмукателни клапани, а изпускателните са еднакви за всичките, те са 33мм!


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Чет 18 окт 2007 22:37


Ако ще слагаш 1.8 карб то нека бъде Кейхин 2 много е добър и колата ще тръгне повече със него.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Чет 18 окт 2007 22:47


sashobas написа:Ако ще слагаш 1.8 карб то нека бъде Кейхин 2 много е добър и колата ще тръгне повече със него.
Подкрепям :wink: Не ща и да чувам аз за Пиербург :horror:


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Чет 18 окт 2007 22:52


Пасват ли нормално или и там ще има галимации....

Като гледам пътя е вече очертан....само трябва да минем по него :wink:

Доста песимистично съм настроен към тези карбове и отношението им към празния ход. Сигурно е защото така и не можах да оправя моя и си мисля че всички са така, дано греша.....


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Чет 18 окт 2007 23:21


FreeSoul написа:Пасват ли нормално или и там ще има галимации....

Като гледам пътя е вече очертан....само трябва да минем по него :wink:

Доста песимистично съм настроен към тези карбове и отношението им към празния ход. Сигурно е защото така и не можах да оправя моя и си мисля че всички са така, дано греша.....
Щото е Пиербург :evil: Неизлечимо болен е :lol:


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Чет 18 окт 2007 23:24


Пасва само трябва да се вземе и тампона от Кейхина.


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Пет 19 окт 2007 5:43


rusiq_24 написа:Батка ПБ както каза колегата е с по големи всмукателни клапани и то 2мм което не е никак малко :wink:


K_Power написа:Грешка при изписването колега, извинявам се! Исках да кажа,ч е само ПБ и ПФ са с 40мм всмукателни клапани, всички остани 1,8 са с 38мм всмукателни клапани, а изпускателните са еднакви за всичките, те са 33мм!

Практиката си казва думата :oops: явно информацията в програмата е грешна или сме объркали нещо като проверявахме :oops: Преди време и аз така разбрах,че имат разлика клапаните и след тая сверка реших че са еднакви,но явно не са :D за което се извинявам :oops:
пп:Май добре ще й дойде на моята колиба такава глава :D


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 19 окт 2007 9:00


rusiq_24 написа:
FreeSoul написа:Пасват ли нормално или и там ще има галимации....

Като гледам пътя е вече очертан....само трябва да минем по него :wink:

Доста песимистично съм настроен към тези карбове и отношението им към празния ход. Сигурно е защото така и не можах да оправя моя и си мисля че всички са така, дано греша.....
Щото е Пиербург :evil: Неизлечимо болен е :lol:


Ако е Пиербург 2Е3 си е доста излечимо болен .... всичко си е въпрос на настройка!


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пет 19 окт 2007 14:00


А къде забравихте GZ EV i GX моторите :) и те са с по 40мм клапани.


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Съб 20 окт 2007 13:20


Давайте съвеите и препоръки (ако има такива) какво да се прави преди да се сложи в коша. Някакъв вид оптимизация която ще се отрази добре при работата на двигателя на газ....


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 20 окт 2007 15:00


Stenly написа:А къде забравихте GZ EV i GX моторите :) и те са с по 40мм клапани.


Стенли, според каталозите на хейнс, EV е с 38мм всм. клапани


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Съб 20 окт 2007 16:49


K_Power написа:
Стенли, според каталозите на хейнс, EV е с 38мм всм. клапани
Аз съм с глава от EV ,и преди я сложа лично и измерих клапаните(всмукателните),защото ми се струваха по-големи от тези на PN(които са 38 мм),и не сбърках оказаха се 40 мм! :wink: По каталог EV мотора го дават 112 коня .:wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта