Батка ПБ както каза колегата е с по големи всмукателни клапани и то 2мм което не е никак малкоkav4o написа:K_Power написа:Само къде ПБ и ПФ, които са напълно еднакви, единия е ПФ щото има катализатор, са със по 38мм глави на всмукателните клапани, а ПБ и ПФ са с 40мм всмукателни клапани, изпускателните са еднакви, 33мм!
Противоречиш си сам,погледни си мнениетоТвърдя го щото съм проверявал по каталог,иначе в гаража ми е главата от пб,само че от карба главата ще я огледам,като я смъкна
Помагайте с избора на двигател...
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Li4o написа:rusiq_24 написа:.... K_Power верно ли рейка с дюзи върви по толкова щото той целия двигател който намерихме не се отдалечава много от тази сума
Аз лично не бих сложил двигател за 100лв, без щателна проверка на карантиите...
Естествено,,че нямаше да го сложим без да се обслужи
Благодаря на всички за мненията, гледам че и се доизясняват някои нещица,което е супер за тези като мен които се учат още. Смятам че темата стана и доста образователна....
По темата- май вече сме на път към 1.8 карб.
Давайте съвеите и препоръки (ако има такива) какво да се прави преди да се сложи в коша. Някакъв вид оптимизация за газ
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
kav4o написа:K_Power написа:Само къде ПБ и ПФ, които са напълно еднакви, единия е ПФ щото има катализатор, са със по 38мм глави на всмукателните клапани, а ПБ и ПФ са с 40мм всмукателни клапани, изпускателните са еднакви, 33мм!
Противоречиш си сам,погледни си мнениетоТвърдя го щото съм проверявал по каталог,иначе в гаража ми е главата от пб,само че от карба главата ще я огледам,като я смъкна
Грешка при изписването колега, извинявам се! Исках да кажа,ч е само ПБ и ПФ са с 40мм всмукателни клапани, всички остани 1,8 са с 38мм всмукателни клапани, а изпускателните са еднакви за всичките, те са 33мм!
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Щото е ПиербургFreeSoul написа:Пасват ли нормално или и там ще има галимации....
Като гледам пътя е вече очертан....само трябва да минем по него![]()
Доста песимистично съм настроен към тези карбове и отношението им към празния ход. Сигурно е защото така и не можах да оправя моя и си мисля че всички са така, дано греша.....
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
rusiq_24 написа:Батка ПБ както каза колегата е с по големи всмукателни клапани и то 2мм което не е никак малко
K_Power написа:Грешка при изписването колега, извинявам се! Исках да кажа,ч е само ПБ и ПФ са с 40мм всмукателни клапани, всички остани 1,8 са с 38мм всмукателни клапани, а изпускателните са еднакви за всичките, те са 33мм!
Практиката си казва думата
пп:Май добре ще й дойде на моята колиба такава глава
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
rusiq_24 написа:Щото е ПиербургFreeSoul написа:Пасват ли нормално или и там ще има галимации....
Като гледам пътя е вече очертан....само трябва да минем по него![]()
Доста песимистично съм настроен към тези карбове и отношението им към празния ход. Сигурно е защото така и не можах да оправя моя и си мисля че всички са така, дано греша.....Неизлечимо болен е
Ако е Пиербург 2Е3 си е доста излечимо болен .... всичко си е въпрос на настройка!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта
