Е те тва е окачване

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Пет 19 окт 2007 12:56


А колко е цената, че нещо не мога да я намеря ? Иначе е доста изумително... от началото до края с отворена уста гледах :shock Това е бъдещето както и новите гуми на Мишелин които бяха пуснати в Основния форум ... доста изумително неща ... Само че както каза колегата dermeister по-нагоре ... може би тук в наща китна страница няма да издържат много километри :(




Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pacoboy » Пет 19 окт 2007 13:16


Ето и още малко материал
http://www.youtube.com/watch?v=Lyf4rfT7bHU&mode=related&search=


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Пет 19 окт 2007 14:28


Някъде бях чел за тая система. Има сензори отпред, които сканират пътя за неравности, и затова е изключително комфортна. Иначе това със скачането е само да демонстрира възможностите й. Едва ли в серийно производство ще го има това :)
За цената - не знам колко ще струва, но ако е вярно написаното в един от коментарите под филмчето - че било изчислено, че щяло да струва около $5000 - това даже ми се струва евтино. Все пак ако си купувам лексус или БМВ за $60-70000, с удоволствие бих дал още $5000 за такова окачване - какво се вижда, разликата е огромна!


Потребителски аватар
mr_bush
Мнения: 3523
Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:59
Автомобил: Vw Transporter T6
Двигател: 2016
Местоположение: Bg

Мнениеот mr_bush » Пет 19 окт 2007 16:25


:shock Еее много е яко :!: Интересно как ли вози :roll: и какви пари е


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 19 окт 2007 16:42


E точно такова искам да боцна на полото ще! Определено имам нужда!


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пет 19 окт 2007 17:05


Това ми прилича на пневматично окачване съчетано с един куп клапани, датчици, сензори и прочие захранвани от компютър и компресор - има доста коли и камиони с такова, но тука има много прецизна електроника, бърз комп и кой знай какво още - абе елементарно на теория, но трудно на практика, но хората са успели май, май :bowdown ... :wink:


Потребителски аватар
Tougi
Мнения: 281
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Tougi » Пет 19 окт 2007 20:45


Tinko написа:Това последното са хидравлични Амортесьори... ;) Този номер го правят с копче.... Нима не сте виждали негърските брички... :)


Bose са електромагнитни.


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пет 19 окт 2007 20:53


:bowdown :bowdown:bowdown:bowdown:bowdown


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 19 окт 2007 20:58


Много от съвременните автомобил висок клас са с подобни системи ....... чак да скачат не могат ...но по отношение на комфортя спостигат тези резултати


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 19 окт 2007 22:25


Tougi написа:
Tinko написа:Това последното са хидравлични Амортесьори... ;) Този номер го правят с копче.... Нима не сте виждали негърските брички... :)


Bose са електромагнитни.

Точно! Много ясно го показаха на пърото филмче ;)
Пък го и казаха


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Пет 19 окт 2007 22:53


:shock :shocked


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Пет 19 окт 2007 23:08


Цялата идея е че вместо пружина и амортесьор има един електромотор който може достатъчно бързо да компенсира промяната в положението на колелото.
Има централизирано управление което казва на моторите какво точно да правят. Има и датчици но не разбрах къде точно се намират и какво точно отчитат. При обратното движение на моторите се генерира ток който се връща обратно в инсталацията на колата.
Пишат че изразходваната ел. енергия е четвърт от тази отиваща за климатика.

P.S. става въпрос за линеен електромотор.


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Съб 20 окт 2007 12:51


Снощи ми обясниха и ми стана ясно, че има такива окачвания и всичко се оправлявало от сензори, които скенирали пътната настилка :shock :shock :shock

Дали да не забуча и на Голфа едно такова окачване :roll:

п.п. Doktore, да имаш едно такова в наличност mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
rossko
Мнения: 688
Регистриран на: Нед 04 мар 2007 13:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Мнениеот rossko » Съб 20 окт 2007 12:57


:shocked


Потребителски аватар
Vanu
Мнения: 153
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vanu » Съб 20 окт 2007 13:03


става въпрос за намагнетизирана течност, която действа като 2 магнита с еднакви полюси, един срещу друг. На този принцип са и последните поколения влакове стрели, като там е на въздушна възглавница де, но пак става въпрос за магнити.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта