Е те тва е окачване
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
А колко е цената, че нещо не мога да я намеря ? Иначе е доста изумително... от началото до края с отворена уста гледах
Това е бъдещето както и новите гуми на Мишелин които бяха пуснати в Основния форум ... доста изумително неща ... Само че както каза колегата dermeister по-нагоре ... може би тук в наща китна страница няма да издържат много километри 
- pacoboy
- Мнения: 2699
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
- Автомобил: passat b7 4motion
- Двигател: CFGB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Ето и още малко материал
http://www.youtube.com/watch?v=Lyf4rfT7bHU&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=Lyf4rfT7bHU&mode=related&search=
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Някъде бях чел за тая система. Има сензори отпред, които сканират пътя за неравности, и затова е изключително комфортна. Иначе това със скачането е само да демонстрира възможностите й. Едва ли в серийно производство ще го има това
За цената - не знам колко ще струва, но ако е вярно написаното в един от коментарите под филмчето - че било изчислено, че щяло да струва около $5000 - това даже ми се струва евтино. Все пак ако си купувам лексус или БМВ за $60-70000, с удоволствие бих дал още $5000 за такова окачване - какво се вижда, разликата е огромна!
За цената - не знам колко ще струва, но ако е вярно написаното в един от коментарите под филмчето - че било изчислено, че щяло да струва около $5000 - това даже ми се струва евтино. Все пак ако си купувам лексус или БМВ за $60-70000, с удоволствие бих дал още $5000 за такова окачване - какво се вижда, разликата е огромна!
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Това ми прилича на пневматично окачване съчетано с един куп клапани, датчици, сензори и прочие захранвани от компютър и компресор - има доста коли и камиони с такова, но тука има много прецизна електроника, бърз комп и кой знай какво още - абе елементарно на теория, но трудно на практика, но хората са успели май, май
... 
... - Muncho
- Мнения: 2996
- Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Цялата идея е че вместо пружина и амортесьор има един електромотор който може достатъчно бързо да компенсира промяната в положението на колелото.
Има централизирано управление което казва на моторите какво точно да правят. Има и датчици но не разбрах къде точно се намират и какво точно отчитат. При обратното движение на моторите се генерира ток който се връща обратно в инсталацията на колата.
Пишат че изразходваната ел. енергия е четвърт от тази отиваща за климатика.
P.S. става въпрос за линеен електромотор.
Има централизирано управление което казва на моторите какво точно да правят. Има и датчици но не разбрах къде точно се намират и какво точно отчитат. При обратното движение на моторите се генерира ток който се връща обратно в инсталацията на колата.
Пишат че изразходваната ел. енергия е четвърт от тази отиваща за климатика.
P.S. става въпрос за линеен електромотор.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта



