


Някакви впечатления от Rover 214 от около 1998г. ?
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
На френски автомобили въобще не съм фен .. може би само Citroen C6 ми харесва, но като цяло за нищо не стават според мен ... до сега само ги блъскам тия таратайки ... всичките ми удари все с пежо и рено .. ужас ! Алфа 145 въобще не ми харесва ... само големите Алфи са хубави и според мен си заслужават парата ... А до гарнитурата може ли майстора да не я е слагал като хората нещо... щом е от оторизиран сервиз според мен в монтажа е проблема ... а голфа си държи цената .. нали е народна кола и всички искат да я карат и за това надуват цената ... докато Rover се търси по-малко и съответно е на по-ниска цена ... Лично мнение не знам дали съм прав. Поздрави !
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
ФВ са си на позавишени цени /читавите - и там/, макар не винаги да има защо - при някои екземпляри... Щом гледаш по-нагоре - наскоро мой колега си докара сребриста Алфа 166 2.4 JTD от Италия, единствен собственик, без удари, доста запазена, всичко без кожа, малко над 220к км на километраж, има-няма 7-8к лв. с докарването... Докара я за себе си, но след като я обслужи е вече малко разколебан и се ядосва защо не е взел там някаква Вектра Б комби, дизел, 2000 г - на има-няма същите
пари... Разликата в класата, външността и т.н. не подлежи на коментар - Алфата е невероятна, а Вектрата е била на сходни пари... Момчето най-много искаше Пасат като твоя
, или по-скоро - предния, но каза, че за парите, с които е разполагал не е видял нищо читаво... Изводите, смятам, са ясни... 



- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз когато си търсих кола се бях спрял първо на Алфа 156 ... след това на Алфа 166 .. общо взето тези коли са ми на сърце и дори и сега като видя такава ми става много хубаво на душата
И между Алфата и Опела няма да се замисля и ще взема Алфата... А за пасата когато го видях във форума да се продава ми хареса долу горе на вид ( аз много исках такъв, но за кола бях предвидил макс 15 000лв ) Все пак се обадих да го видя... нищо не пречеше .. направихме среща с момчето и само като го видях как излиза от завоя с тия джанти и цвят си казах ... Е това е моята кола .. като седнах вътре ми стана много добре ( аз съм над 210см висок и ми е трудно с колите ) Нямаше как и прежалихме още 8000-9000лв ... Доволен съм от колата много, но пак си искам Алфа
Мойто си е болестно състояние
А за цените на някой VW съм съгласен .. и по-точно за VW поло за мен не си заслужава парите ... предпочитам Голф 2 пред него
И на тях съм голям фен и много искам едно Г2 с перфектна боя и всичко сток .. и един VR6 компресор под капака
Поздрави !





- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Н'екви 180-190 коня са ми останали из главата куха...
Но не това е най-важното... Колата беше страхотна - писах вече - хилех се като идиот... Е, за хилежите имаше малко участие и противоположния пол...
Возия и стабилност - заедно, удобства, екстри, красота, достатъчно голяма, комфортна... Абе - мн. хубава кола, но не е за всеки обор - кобила, иска сериозен джоб...
П.П. Намерих ти нещо: http://www.alfaromeo.bg/?go=history&p=1 ... sub=cars-4
П.П. 2 Бенза не го плащах аз, а бащата на мадамата - колата беше тяхна
Пак ти отговарям с п.п. - и без това си спамим, поне да не ни обвиняват в трупане на мнения...
2.4 дизела е 5 цил. и е рядко гнусен за поддръжка и ремонти, въпреки, че е производен на 1.9... За генератора май се сваляше полуоска... Отдолу /капака на картера/ прокапва масълце - на някои от тези, които съм поглеждал... Трудно се бърка за каквото и да е по/около ДВГ - майсторите не ги обичат хич...



П.П. Намерих ти нещо: http://www.alfaromeo.bg/?go=history&p=1 ... sub=cars-4
П.П. 2 Бенза не го плащах аз, а бащата на мадамата - колата беше тяхна


Последна промяна от kokovanev на Нед 21 окт 2007 0:07, променено общо 5 пъти.
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
стандартен проблем при тези колиExell написа:Имам преки наблюдения върху Rover 214 is(имам си един в нашето семейство) . Колата върми много за 1.4 , но за 2 години 3 пъти прецаква гарнитура на главата . Преди да я купи брат ми му казаха , че това се е консуматив при тях (гарнитура) но кой да слуша .

-
veritas написа:Да мотора е хонда и окачването май беше таквоз по бледи спомениTishku написа:Туй не беше ли хонда?![]()
![]()
Honda са старите модели това е минало покрай нея.
Жена ми се хвърли на един такъв преди време та го продавах 8 месеца
- svetlin
- Мнения: 743
- Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: На Софията
- Контакти:
Колега колата е добра. Много здрава ходова част и окачване. Мотора (препоръчвам 1,4 16V не 8V) също е здрав но след като смениш гарнитура на главата с оригинална метална и водната помпа. Сложиш ли обикновена за 30-40лв. ще имаш ядове. Частите не са никак скъпи освен ако не ги купуваш от представителството. Разхода й е добър особено с един газов инжекцион на мой приятел му дава под 10/100 като минава през Орлов мост всеки ден по 2 пъти в час пик. Лошото е че е малко тесничка няма кой знае каква возия. Има си тънкости по двигателя които не ги знае всеки "майстор" и затова само ги плюят как двигателите били скапани постоянно духвали гарнитурите. Просто си има тънкости и трбва да си намериш майстор който да ги знае. Та като цяло колицата си ексtра и си заслужава парите. Взмеш ли я в добро състояние ще ти служи вярно дълго време.
- svetlin
- Мнения: 743
- Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: На Софията
- Контакти:
varbanoff написа:Аз знам че всички пукат глава на около 100-120хил,това им било като дефект.Сега разбирачите да не ме нападнат,личен опит с тези екзотични коли нямам
Не пукат глава а късат гарнитура. Цялата работа идва от две пластмасови втулки които водят главата и когато те се опекат главата измята и къса гарнитурата. При смяната на гарнитурата се слагат метални втулки и ако се направи както трябва особено шлайфа двигателя заспива и си го караш безаварийно дълго време.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта