Някакви впечатления от Rover 214 от около 1998г. ?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Съб 20 окт 2007 22:03


На френски автомобили въобще не съм фен .. може би само Citroen C6 ми харесва, но като цяло за нищо не стават според мен ... до сега само ги блъскам тия таратайки ... всичките ми удари все с пежо и рено .. ужас ! Алфа 145 въобще не ми харесва ... само големите Алфи са хубави и според мен си заслужават парата ... А до гарнитурата може ли майстора да не я е слагал като хората нещо... щом е от оторизиран сервиз според мен в монтажа е проблема ... а голфа си държи цената .. нали е народна кола и всички искат да я карат и за това надуват цената ... докато Rover се търси по-малко и съответно е на по-ниска цена ... Лично мнение не знам дали съм прав. Поздрави !




Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Съб 20 окт 2007 22:22


ФВ са си на позавишени цени /читавите - и там/, макар не винаги да има защо - при някои екземпляри... Щом гледаш по-нагоре - наскоро мой колега си докара сребриста Алфа 166 2.4 JTD от Италия, единствен собственик, без удари, доста запазена, всичко без кожа, малко над 220к км на километраж, има-няма 7-8к лв. с докарването... Докара я за себе си, но след като я обслужи е вече малко разколебан и се ядосва защо не е взел там някаква Вектра Б комби, дизел, 2000 г - на има-няма същите :!: пари... Разликата в класата, външността и т.н. не подлежи на коментар - Алфата е невероятна, а Вектрата е била на сходни пари... Момчето най-много искаше Пасат като твоя :) , или по-скоро - предния, но каза, че за парите, с които е разполагал не е видял нищо читаво... Изводите, смятам, са ясни... : vw fen


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Съб 20 окт 2007 22:31


Аз когато си търсих кола се бях спрял първо на Алфа 156 ... след това на Алфа 166 .. общо взето тези коли са ми на сърце и дори и сега като видя такава ми става много хубаво на душата :) И между Алфата и Опела няма да се замисля и ще взема Алфата... А за пасата когато го видях във форума да се продава ми хареса долу горе на вид ( аз много исках такъв, но за кола бях предвидил макс 15 000лв ) Все пак се обадих да го видя... нищо не пречеше .. направихме среща с момчето и само като го видях как излиза от завоя с тия джанти и цвят си казах ... Е това е моята кола .. като седнах вътре ми стана много добре ( аз съм над 210см висок и ми е трудно с колите ) Нямаше как и прежалихме още 8000-9000лв ... Доволен съм от колата много, но пак си искам Алфа :) Мойто си е болестно състояние :) А за цените на някой VW съм съгласен .. и по-точно за VW поло за мен не си заслужава парите ... предпочитам Голф 2 пред него :) И на тях съм голям фен и много искам едно Г2 с перфектна боя и всичко сток .. и един VR6 компресор под капака :) Поздрави !


mirror
Мнения: 535
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 14:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград
Контакти:

Мнениеот mirror » Съб 20 окт 2007 22:41


на един познат на Роуварчето (не помня модела) 97-98г. модел му счупиха задно странично стъкло малко ъглово и цената беше направо :horror: а колко чака за него не е работа тц тц тц :( а иначе ефтинко я взе колата и пълна с екстри амаа ... :roll:


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Съб 20 окт 2007 22:43


spam 156 съм пробвал само веднъж - 2.5, 6-так - виждал/карал съм и по-мощни зверове /Мерцедес/ - точно това не ме впечатли, черна, с кожа и махагон... Не можех да си скрия идиотската усмивка поне още 15 мин., след като бях пристигнал вече... Белла макина... :)


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Съб 20 окт 2007 23:05


mirror като имаш каско не те интересуват външните проблеми, а само тези по ДВГто и ходовата част .. :) kokovanev какви коне е това 2.5. Аз гледах 2.0TS и 2.4JTD и 2.0 много ме впечатли като возия и вървеж ..


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Съб 20 окт 2007 23:18


Н'екви 180-190 коня са ми останали из главата куха... :) Но не това е най-важното... Колата беше страхотна - писах вече - хилех се като идиот... Е, за хилежите имаше малко участие и противоположния пол... :) Возия и стабилност - заедно, удобства, екстри, красота, достатъчно голяма, комфортна... Абе - мн. хубава кола, но не е за всеки обор - кобила, иска сериозен джоб... :cry:

П.П. Намерих ти нещо: http://www.alfaromeo.bg/?go=history&p=1 ... sub=cars-4

П.П. 2 Бенза не го плащах аз, а бащата на мадамата - колата беше тяхна :) Пак ти отговарям с п.п. - и без това си спамим, поне да не ни обвиняват в трупане на мнения... :) 2.4 дизела е 5 цил. и е рядко гнусен за поддръжка и ремонти, въпреки, че е производен на 1.9... За генератора май се сваляше полуоска... Отдолу /капака на картера/ прокапва масълце - на някои от тези, които съм поглеждал... Трудно се бърка за каквото и да е по/около ДВГ - майсторите не ги обичат хич...

Последна промяна от kokovanev на Нед 21 окт 2007 0:07, променено общо 5 пъти.


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Съб 20 окт 2007 23:38


Как бих искал една 159 2.4 JTD 200 коня ... няма такава друга :) А иначе бензинките си харчат :) .. 2.0TS даваше 10-15 градско а това не мога да си представя ... ламята :) А тука ми се струва че са объркали нещо в тоя сайт 2.0TS е 155коня а не 190 ... объркали са реда нещо в самия си сайт .. зле зле ...


Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Нед 21 окт 2007 11:19


Exell написа:Имам преки наблюдения върху Rover 214 is(имам си един в нашето семейство :wink: ) . Колата върми много за 1.4 , но за 2 години 3 пъти прецаква гарнитура на главата . Преди да я купи брат ми му казаха , че това се е консуматив при тях (гарнитура) но кой да слуша .
стандартен проблем при тези коли :idea: половината на пазара ги продават вече с омешани вода и масло /духнала гарнитура/.


Потребителски аватар
Dasti
Мнения: 388
Регистриран на: Съб 08 юли 2006 11:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

-

Мнениеот Dasti » Нед 21 окт 2007 20:30


veritas написа:
Tishku написа:Туй не беше ли хонда? :D
Да мотора е хонда и окачването май беше таквоз по бледи спомени :wink: :wink: :wink:

Honda са старите модели това е минало покрай нея.
Жена ми се хвърли на един такъв преди време та го продавах 8 месеца


Потребителски аватар
Exell
Мнения: 2232
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Все НякъДе

Мнениеот Exell » Пон 22 окт 2007 14:09


Бях забравил за тоя сайт и форум :) :wink: :lol:
Може да ти е полезно

http://roverclub-bg.com/


Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Пон 22 окт 2007 18:06


Колега колата е добра. Много здрава ходова част и окачване. Мотора (препоръчвам 1,4 16V не 8V) също е здрав но след като смениш гарнитура на главата с оригинална метална и водната помпа. Сложиш ли обикновена за 30-40лв. ще имаш ядове. Частите не са никак скъпи освен ако не ги купуваш от представителството. Разхода й е добър особено с един газов инжекцион на мой приятел му дава под 10/100 като минава през Орлов мост всеки ден по 2 пъти в час пик. Лошото е че е малко тесничка няма кой знае каква возия. Има си тънкости по двигателя които не ги знае всеки "майстор" и затова само ги плюят как двигателите били скапани постоянно духвали гарнитурите. Просто си има тънкости и трбва да си намериш майстор който да ги знае. Та като цяло колицата си ексtра и си заслужава парите. Взмеш ли я в добро състояние ще ти служи вярно дълго време.


Потребителски аватар
varbanoff
Мнения: 490
Регистриран на: Съб 27 май 2006 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот varbanoff » Пон 22 окт 2007 18:25


Аз знам че всички пукат глава на около 100-120хил,това им било като дефект.Сега разбирачите да не ме нападнат,личен опит с тези екзотични коли нямам


Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Пон 22 окт 2007 18:44


varbanoff написа:Аз знам че всички пукат глава на около 100-120хил,това им било като дефект.Сега разбирачите да не ме нападнат,личен опит с тези екзотични коли нямам

Не пукат глава а късат гарнитура. Цялата работа идва от две пластмасови втулки които водят главата и когато те се опекат главата измята и къса гарнитурата. При смяната на гарнитурата се слагат метални втулки и ако се направи както трябва особено шлайфа двигателя заспива и си го караш безаварийно дълго време.


Потребителски аватар
Dasti
Мнения: 388
Регистриран на: Съб 08 юли 2006 11:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

-

Мнениеот Dasti » Пон 22 окт 2007 20:32


на газ с този пластмасов смукателен колектор :?: :!:



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта