Кой е най-добрия двигател при Golf 3 ??
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Кой е най-добрия двигател при Golf 3 ??
balky написа:Айде, колеги да обсъдим кой е най-добрия двигател при модела Golf 3 ?? Питам, защото никъде НЕ срещнах единно мнение за най-добър мотор. Всеки си има своя "кусур", но все пак би трябвало да има фаворит. Моя Голф е 1.6i AEE 1996 год. Нека обсъдим всички(AEE, ABU, ABD, ABS) и др. Кой от всичките двгатели при еднаква подръжка създава най-малко проблеми.
Ако искаш да разбереш кой е най здравият, купи всичките, нареждаш ги в колонка по една ръчна и един камък на гаста и кои гръмне последен той е най здрав




Що за тема???

- auubau
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Колега разглобявал ли си го твоя двигател? Аз вече 2 пъти и съвсем сигурно мога да кажа, че твърдението ти не е вярно. Писано е във форума за това. Вдлъбнатината в буталото не е достатъчно голяма в диаметър и клапаните спокойно се удрят в периферията на буталото.jagler написа:най-малкото което го прави добър е че не си удря клапаните при скъсване на ангренажния ремък,защото горивната камера е вдълбана навътре към главата и челата на буталата са с вдлъбнатина....така че колегите с АБС са си щастливци..




ПП. И е идеален за газифициране, не само защото е моно, но и зарди по-високата степен на сгъстяване в сравнение с другите двигатели, което позволява по-добро горене на газ.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
jagler написа:най-малкото което го прави добър е че не си удря клапаните при скъсване на ангренажния ремък,защото горивната камера е вдълбана навътре към главата и челата на буталата са с вдлъбнатина....така че колегите с АБС са си щастливци..
това не е вярно...и аз мислих като теб ,но компетентните колеги ме обориха много убедително!!!!!
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
както казах горивната камера е вдлъбната навътре и да разглобявал съм го с помоща на моите майстори които го твърдят същото и клапаните в натиснато положение потъват не повече от 7-8мм. и почти се изравняват с ръба на главата за другите двигатели не мога да твърдя, но за АБС е такаauubau написа:Колега разглобявал ли си го твоя двигател? Аз вече 2 пъти и съвсем сигурно мога да кажа, че твърдението ти не е вярно. Писано е във форума за това. Вдлъбнатината в буталото не е достатъчно голяма в диаметър и клапаните спокойно се удрят в периферията на буталото.jagler написа:най-малкото което го прави добър е че не си удря клапаните при скъсване на ангренажния ремък,защото горивната камера е вдълбана навътре към главата и челата на буталата са с вдлъбнатина....така че колегите с АБС са си щастливци..Така, че не бъди толкова спокоен, а сменяй ремък навреме! Че да няма
Иначе двигателя е добър за над 200 000 буталата и цилиндрите бяха като нови - само едни сегменти, лагери, водачи на клапани и гарнитури естесвено и става нов!!
Аз го отварях 2 пъти щото първия път не шлайфахме глава, а се оказа че е доста кривичка
и след 15 000 почна да пуска масълце навънка.
ПП. И е идеален за газифициране, не само защото е моно, но и зарди по-високата степен на сгъстяване в сравнение с другите двигатели, което позволява по-добро горене на газ.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 139 госта