Кой е най-добрия двигател при Golf 3 ??

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
peshonp
Мнения: 434
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот peshonp » Вто 23 окт 2007 6:50


аз не знам кой е най-добрия,но от всичко което изчетох по нета,VW а и доста немски списания казват че АБС, 1.8 ,90 к.с. им е най-здравия двигател.Това те го казват,а другото не знам,всичко си зависи от поддържането на колата.




Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Вто 23 окт 2007 7:23


Всяко 1,6 ще го изпапкам с парцалките, давам и хендикап - ще карам на газ. :wink: :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 23 окт 2007 7:27


ABS,ADZ,ABF


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 23 окт 2007 8:43


Veso101 написа:Всяко 1,6 ще го изпапкам с парцалките, давам и хендикап - ще карам на газ. :wink: :lol:
:да:
Аз съм след теб. :drive :roll: :lol:


Потребителски аватар
XIKS
Мнения: 896
Регистриран на: Пет 24 мар 2006 10:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот XIKS » Вто 23 окт 2007 9:04


sashobas написа:Добре поддържания.Няма съмнения. :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Кой е най-добрия двигател при Golf 3 ??

Мнениеот Tinko » Вто 23 окт 2007 9:11


balky написа:Айде, колеги да обсъдим кой е най-добрия двигател при модела Golf 3 ?? Питам, защото никъде НЕ срещнах единно мнение за най-добър мотор. Всеки си има своя "кусур", но все пак би трябвало да има фаворит. Моя Голф е 1.6i AEE 1996 год. Нека обсъдим всички(AEE, ABU, ABD, ABS) и др. Кой от всичките двгатели при еднаква подръжка създава най-малко проблеми.


Ако искаш да разбереш кой е най здравият, купи всичките, нареждаш ги в колонка по една ръчна и един камък на гаста и кои гръмне последен той е най здрав :lol: :lol: :lol: :lol:

Що за тема??? :roll:


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Вто 23 окт 2007 9:12


и какво излиза че АБС доминира в повечето мнения... :wink:


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Вто 23 окт 2007 9:18


най-малкото което го прави добър е че не си удря клапаните при скъсване на ангренажния ремък,защото горивната камера е вдълбана навътре към главата и челата на буталата са с вдлъбнатина....така че колегите с АБС са си щастливци.. :wink:


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Вто 23 окт 2007 9:49


balky, май не си ползвал търсачката а?

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=36328


Потребителски аватар
Shotgun
Мнения: 104
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Shotgun » Вто 23 окт 2007 11:06


Вярно е че за 1,8 АБС е писано много и то все започва с заглавие "Помогнете" или "Помощ"...... :wink:


Потребителски аватар
auubau
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот auubau » Вто 23 окт 2007 11:25


jagler написа:най-малкото което го прави добър е че не си удря клапаните при скъсване на ангренажния ремък,защото горивната камера е вдълбана навътре към главата и челата на буталата са с вдлъбнатина....така че колегите с АБС са си щастливци.. :wink:
Колега разглобявал ли си го твоя двигател? Аз вече 2 пъти и съвсем сигурно мога да кажа, че твърдението ти не е вярно. Писано е във форума за това. Вдлъбнатината в буталото не е достатъчно голяма в диаметър и клапаните спокойно се удрят в периферията на буталото. :wink: Така, че не бъди толкова спокоен, а сменяй ремък навреме! Че да няма :banghead: Иначе двигателя е добър за над 200 000 буталата и цилиндрите бяха като нови - само едни сегменти, лагери, водачи на клапани и гарнитури естесвено и става нов!! :drive Аз го отварях 2 пъти щото първия път не шлайфахме глава, а се оказа че е доста кривичка :roll: и след 15 000 почна да пуска масълце навънка.
ПП. И е идеален за газифициране, не само защото е моно, но и зарди по-високата степен на сгъстяване в сравнение с другите двигатели, което позволява по-добро горене на газ.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Вто 23 окт 2007 12:46


jagler написа:най-малкото което го прави добър е че не си удря клапаните при скъсване на ангренажния ремък,защото горивната камера е вдълбана навътре към главата и челата на буталата са с вдлъбнатина....така че колегите с АБС са си щастливци.. :wink:

това не е вярно...и аз мислих като теб ,но компетентните колеги ме обориха много убедително!!!!!


Потребителски аватар
balky
Мнения: 90
Регистриран на: Съб 29 юли 2006 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот balky » Вто 23 окт 2007 13:11


buFka написа:balky, май не си ползвал търсачката а?

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=36328



Благодаря, buFka !! Сега вече съм наясно кой мотор е за предпочитане пише и защо.


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Вто 23 окт 2007 14:06


auubau написа:
jagler написа:най-малкото което го прави добър е че не си удря клапаните при скъсване на ангренажния ремък,защото горивната камера е вдълбана навътре към главата и челата на буталата са с вдлъбнатина....така че колегите с АБС са си щастливци.. :wink:
Колега разглобявал ли си го твоя двигател? Аз вече 2 пъти и съвсем сигурно мога да кажа, че твърдението ти не е вярно. Писано е във форума за това. Вдлъбнатината в буталото не е достатъчно голяма в диаметър и клапаните спокойно се удрят в периферията на буталото. :wink: Така, че не бъди толкова спокоен, а сменяй ремък навреме! Че да няма :banghead: Иначе двигателя е добър за над 200 000 буталата и цилиндрите бяха като нови - само едни сегменти, лагери, водачи на клапани и гарнитури естесвено и става нов!! :drive Аз го отварях 2 пъти щото първия път не шлайфахме глава, а се оказа че е доста кривичка :roll: и след 15 000 почна да пуска масълце навънка.
ПП. И е идеален за газифициране, не само защото е моно, но и зарди по-високата степен на сгъстяване в сравнение с другите двигатели, което позволява по-добро горене на газ.
както казах горивната камера е вдлъбната навътре и да разглобявал съм го с помоща на моите майстори които го твърдят същото и клапаните в натиснато положение потъват не повече от 7-8мм. и почти се изравняват с ръба на главата за другите двигатели не мога да твърдя, но за АБС е така :wink:


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Вто 23 окт 2007 14:11


Изображение ето погледнете на третия цилиндър клапана... :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 127 госта