За 9000км зацапана геометрия на нова турбина - може ли?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
eeedddeee
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот eeedddeee » Сря 24 окт 2007 20:39


Kalin72 - Съжалявам незнам англииски.
H2O - извинявам се за некомпетентноста си, и дано да караш безаварийно и да не размиваш теми във форума.
Ако обиждам или натоварвам някой с темата си ИЗВИНЯВАМ СЕ
Леко и безаварийно каране на всички колеги. :oops:




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 24 окт 2007 20:54


Възможно е да е турбина от 101 коня и управлението да се бърка ,ама тва е май догатка просто ей така-пък лафове как различните охлюви правили различни налягания и физични явления не че не са възможни ,ама в случея май са изсмукани от пръстите :cry: .Виж номера на турбината и го напиши да ти кажат колегите от ква кола е.Съветвам те да направиш това което каза Kalin72 - демек тръгваш да гледаш как е управлението на турбината - маркучи,клапан на геометрията,Н75,маркуча към МАП-а на компа и т.н.Виж дали не е спукана тръба или кулер.Абе почни от евтините и елементарни неща.


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Мнениеот H2O » Сря 24 окт 2007 21:04


eeedddeee написа:Kalin72 - Съжалявам незнам англииски.
H2O - извинявам се за некомпетентноста си, и дано да караш безаварийно и да не размиваш теми във форума.
Ако обиждам или натоварвам някой с темата си ИЗВИНЯВАМ СЕ
Леко и безаварийно каране на всички колеги. :oops:
Не бе пич,към тебе нямам нищо бре! Просто АМАН от МАЙСТОРИ! Та нали затова сме тук,да си помагаме кой как може.Ако знаеш колко золуми са ми направили "майсторите"... Затова ходя само при един!Ама бая нерви и пари ми строшиха докато намеря свестен!Сори ама не съм искал да те засегна по никакъв начин!


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Сря 24 окт 2007 22:42




Потребителски аватар
eeedddeee
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Мнениеот eeedddeee » Чет 25 окт 2007 16:24


Rabbit_TDI написа:Възможно е да е турбина от 101 коня и управлението да се бърка ,ама тва е май догатка просто ей така-пък лафове как различните охлюви правили различни налягания и физични явления не че не са възможни ,ама в случея май са изсмукани от пръстите :cry: .Виж номера на турбината и го напиши да ти кажат колегите от ква кола е.Съветвам те да направиш това което каза Kalin72 - демек тръгваш да гледаш как е управлението на турбината - маркучи,клапан на геометрията,Н75,маркуча към МАП-а на компа и т.н.Виж дали не е спукана тръба или кулер.Абе почни от евтините и елементарни неща.


За сега колата "върви" но реших естественно да я пробвам и ....мммНЕ
това не е моя автомобил проблем няма не "забива" , но повече от 185км/ч неиска и е май по-лагава.
И като я огледахме пипали са ми клапана който е на самата турбина.
Е иде зима ще карам мн. разумно не , че сега не карам разумно важното е да не ме остави някъде по пътищата.

П.П просто споделям резултата дано не отегча някой, със здраве и безаварийно каране.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 162 госта