Двигател 2Е с АГУ - мисията възможна !

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Мнениеот dmitko » Вто 16 авг 2005 9:08


Извинявам се за оффтопика, но искам само да вметна, че при 2Е мотора понеже е пълен инжекцион е нормално да пада мощността и ускорението на газ при положение, че уредбата не е газов инжекцион.

nasko78 написа:...но за нищо на света не мога да сравнявам ускорението на бензин с това на газ.

В този случай обаче става въпрос за моноинжекция и можеш така да си отвориш врътките за подаване на газта след изпарителя, че да нямаш разлика в ускорението, естествено с цената на 1-2 литра по-висок разход на газ.




Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Вто 16 авг 2005 12:42


Днес ходих да събирам оферти за газ. уредба и най-изгодната е 460 лв. /с монтажа/ BRC - с 1 год. гаранция.
До сега не съм се интересувал от газ. уредби и ме интересува какъв превключвател /газ-бензин/ да искам да сложат, какъв изпарител /100 kw?/ абе въобще всичко, така,че да не се прецакам с 460 лв.???

Golf 3 GTI 2E


Потребителски аватар
Mega75
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 25 яну 2005 19:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re ...

Мнениеот Mega75 » Вто 16 авг 2005 23:19


driver написа:какъв превключвател /газ-бензин/ да искам да сложат

Именно колега за това говоря. Само един съвет. Сложи си вносен превключвател. Моят беше Български и работи точно 3 дни. Освен това е направен като в цеха на бай мангау ;)


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Сря 17 авг 2005 7:53


Спешен въпрос:
Задължително ли трябва да се сложи емулатор, защото майсторите които ще ми слагат уредбата ми казаха, че слагали някво реле към компа и намало да имам проблем с натрупване на грешки?


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 17 авг 2005 7:56


driver написа:Спешен въпрос:
Задължително ли трябва да се сложи емулатор, защото майсторите които ще ми слагат уредбата ми казаха, че слагали някво реле към компа и намало да имам проблем с натрупване на грешки?

Релето ти ресетва ЕКУ-то всеки път като изгасиш и запалиш отново колата. Има и плюсове и минуси, но след това емулатор можеш да сложиш винаги. При мен също е с такова реле и нямам проблеми за момента (вече 3-4 месеца).


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Сря 17 авг 2005 8:14


vasstop написа:....

10х


Потребителски аватар
Mega75
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 25 яну 2005 19:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re ...

Мнениеот Mega75 » Сря 17 авг 2005 9:07


driver написа:Задължително ли трябва да се сложи емулатор?


Аз не виждам никакви плюсове ако е с реле! Все пак след нулиране на компютъра се прави и адаптация. Така е по каталог. Иначe колата пак върви, но не с най-добрите параметри. A след нулиране влиза в заводски настройки. По-добре си сложи емулатор, няма да се прецакаш.


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Re: Re ...

Мнениеот dmitko » Сря 17 авг 2005 12:22


Mega75 написа:Аз не виждам никакви плюсове ако е с реле! Все пак след нулиране на компютъра се прави и адаптация. Така е по каталог. Иначe колата пак върви, но не с най-добрите параметри. A след нулиране влиза в заводски настройки. По-добре си сложи реле, няма да се прецакаш.


Доколкото знам се нулира паметта на компютъра в която се натрупва информация от ламбда сондата, а не да му се прекъсва захранването. В тази връзка, като запалиш веднага се подава в паметта информация за състоянието на горивния процес в момента /която е правилната информация/, т.е. не виждам причина да се слага емулатор. Остава въпроса за конкретния тип ECU какво и как всъщност нулираш. Ако не съм прав бих се радвал да ми обясниш защо.
А и не разбрах защо казваш, че не виждаш никакви плюсове, а после съветваш да си сложи реле :roll:


Потребителски аватар
Mega75
Мнения: 91
Регистриран на: Вто 25 яну 2005 19:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Re ...

Мнениеот Mega75 » Сря 17 авг 2005 19:34


... Колкото до сондата, при мен тя не дави никакви натрупани грешки. Емулатора е само за инжекциона. Не знам да има начин да се нулира само часта с грешките с прекъсването на кабел?


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Пет 19 авг 2005 15:31


Това ECO само при 2Е двигателя ли го има.Щото ако го има и при АBS моноинжекцията аз нямам никакжи проблеми и без реле и без инжекцион емулатор. Незнам дали е истина това че кумпютаря се адаптира към газта но при мене си работи и на газ и на бензин добре.И не смятам да слагам нито релета нито инжектор емулатор.И какво прави толкоз ECO-то че все до него се опирате.Някой беше писал че грешките най-вече се натрупват от ламда сондата!!!


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Пет 19 авг 2005 15:53


Вече трети ден карам на газ и няма проблеми с компа, нито с вървенето на газ. Майсторите казаха, че слагат реле и, че не е неоходимо на този двигател емулатор. Дано да няма проблеми, че сега ме кефи как върви на газ.


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Вто 23 авг 2005 9:15


Ее добре :) Аз съм замислил да взимам Пасат с 2Е мотор и тази тема ме успокои, че все пак е възможно конвертирането на газ, че даже е едва ли не безпроблемно :) Та сега последно не разбрах за какво се спори? За реле, което да ресет-ва ЕКУ-то или вместо него ламбда емулатор? А този инжекцион емулатор е отделна даджа някаква, тъй ли?


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Пет 26 авг 2005 7:41


В крайна сметка човекът който си е сложил газ на 2Е мотора е с инжекцион емулатор, който също предпазва ЕКУ-то от натрупване на грешки.Ламда сонда емулатора също предпазва от натрупване на грешки а релето пък ги чисти.Ти си реши какво ще си слагаш. За инжекцион емулатора разбрах че съществува от този форум. за ламда емулатора можеш да погледнеш в http://autodiags.net-bg.net/.


Потребителски аватар
idas
Мнения: 25
Регистриран на: Нед 03 юли 2005 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Мнениеот idas » Нед 28 авг 2005 1:22


Пичове аз карам пасат с 2Е мотор от 3 години и половина Отначало платих една сума за LANDI RENZO-700 лв. за какви ли не "глезотии" /ламбда емулатор емулатор на инжекцията и т.н./.Разхода ми беше 15 градско/ 8-9 извън градско. Имам приятел със същия мотор който още тогава ми каза че разхода му е съответно 11 / 9 Мъчих се да докарам този разход и не успях. Накра реших да махна всички емулатори и т.н дори няма и реле за нулиране на компа и разхода е пак такъв Системата е Digifan и нямам записани грешки / закачам компа за тестер /.А що се отнася за нулирането на компа наистина след това му трябва време да се /настрои/ но трябва да се кара около 20 мин колата, а и вероятноста да се изпизди е по голяма ако нулирането не е направено както трябва.


Потребителски аватар
Huse
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот Huse » Чет 27 апр 2006 21:32


Какви предимства ще има газов инжекцион спрямо стандартна газова уредба, понеже се замислям за газ и бих искал да разбера има ли смисъл да се дават толкова кинти за газов инжекцион.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 144 госта