Mega75 написа:Аз не виждам никакви плюсове ако е с реле! Все пак след нулиране на компютъра се прави и адаптация. Така е по каталог. Иначe колата пак върви, но не с най-добрите параметри. A след нулиране влиза в заводски настройки. По-добре си сложи реле, няма да се прецакаш.
Доколкото знам се нулира
паметта на компютъра в която се натрупва информация от ламбда сондата, а не да му се прекъсва захранването. В тази връзка, като запалиш веднага се подава в паметта информация за състоянието на горивния процес в момента /която е правилната информация/, т.е. не виждам причина да се слага емулатор. Остава въпроса за конкретния тип ECU какво и как всъщност нулираш. Ако не съм прав бих се радвал да ми обясниш защо.
А и не разбрах защо казваш, че не виждаш никакви плюсове, а после съветваш да си сложи реле
