Натискане на гаста и колата не ускорява ....

Техническа и сервизна информация за Passat
lisiche
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Натискане на гаста и колата не ускорява ....

Мнениеот lisiche » Съб 27 окт 2007 17:53


Значи каква е случката: Прибирам се аз от Пловдив днеска и на 50 км. от София решавам да изпреварвам ТИР. Минавам в лява лента и нтаискам газта и стигам успешно до средата на ТИР-а, изведнъж колата започва да губи мощност и да намаля скоростта. Спирам да натискам педала и колата се успокоява всичко звучи нормално и пак натискам педала. Пак няма ефект колата не ускорява а се полувава нещо като забавяне (поне на мене така ми се струва). Оставих ТИР-а да ме задмини и отбих в авариината лента. Там смених на бензин и тръгнах. Всичко беше добре докато не стигнах до София. Там пак започна да прави проблеми. Сменях ту на газ ту на безнин, но и на двете е едно и също. Когато тръгни да ускорява минава 10-20 м и започва да хълцука (т.е. пак губи мощ, появява се, губи я и така нататък). Едва успях да се прибера, не ме питайте на светофарите колко са псували ....
Когато не натискам педала колата работи и звучи добре (поне на мене така ми се струва).

Това което се сещам да направя е да сменя свещите, и да проверя кабелите към тях. Това ще стани утре, че в момента съм изморен,а и се стъмва. Ако някой може да ми даде и друга идея ....

П.С. Ако може да ми препоръчате свещи. Колата е пасат 1.8 Mono-Jetronic 1988г.




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 27 окт 2007 17:57


Катализатор ако имаш,да знаеш,че душата му е вече във вечните катализаторни полета.
Подсуши си дистрибуторната капачка отвътре.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 27 окт 2007 19:09


Аз съм имал същия случай от повредена свещ (направо и нямаше електрода изобщо) и така ту колата върви на пушка ту камионите по нанагорнище ме изпреварваха.
Сменяй свещи,кабели,капачка,палец...ако питаш мен смени всичко защото всяко едно поврежда другото ако е прецакано.
Пример :
-повредена свещ - или искрата е много слаба и остава напрежение,което пробива през капачката и кабелите или пък е много силна и тогава нагара върху капачката и палеца е ужасно голям заради мощната искра.
-повредена капачка - прави палеца на нищо,не винаги стига искра до свещите и те се зацапват от неизгорялото гориво в цилиндрите.
-повредени кабели - най-лошия вариант - капачката и палеца трупа нагар понеже искрата пробива през кабелите към нещо метално.В резултат на това няма искра до свещтта и тя се зацапва от неизгорялото гориво.
Тези екстри при каране не газ по принцип се сменят доста по-често отколкото на бензин за да е в ред вървежа и разхода понеже газта е много по-капризна за електрото.
Успех!


lisiche
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lisiche » Съб 27 окт 2007 20:26


Утре ще проверя какво става и с кабелите и със свещите.
Що се отнася до катализатора .... той мноог преди аз да взема колата е отишъл във вечните катализаторни полета и там сигурно си прекарва добре ....

Благодаря.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Съб 27 окт 2007 20:32


Съвет :
погледни под капака на двигателя сега, когато е тъмно и двигателят работи - много лесно ще се познае ако "избива" от някъде високо напрежение.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 27 окт 2007 23:30


Нещо на нерегламентиран въздух ми мирише на мен! ;)
Лисиче, рамахай опашка около инжекциона, ама така, че да се разклати тампона под моното. Промени ли звука мотора - той ще да е!
Опаа...въздушен филтър кога е сменян? А случайно нещо да е запушило отвора с емблемата на предната маска? Нашите колици от там засмукват въздуха за двигателя.


Потребителски аватар
Plarol
Мнения: 298
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko

Мнениеот Plarol » Нед 28 окт 2007 1:41


Провери да не е избила и бобината някъде около централния кабел.


lisiche
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lisiche » Нед 28 окт 2007 10:06


Току що прегледах свещите. Изглеждат ми добре, но ще ги сменям така и така, защото не са сменяни отдавна (само да имаше отворен магазин ...). Лошото е, че не видях как бяха завити, т.е. в момента при максимално завиване главата на свеща не стига до долу а остава малко раазстояние (на всички се получава така). Има ли вероятност и 4-те да съм ги завил някак си накриво и какво ще стани ако пусна двигателя при това положение (капачките си влизат както трябва и си опират в двигателя)?
Един въпрос преди да отворя капачката: Ако случайно мръдна палеца след това не трябва ли да се прави центровка?

gr_kanev: благодаря за съвета.

radotom: Въздушен филтър е сменян наскоро. Що се отнася до емблемата - знам, че от там смучи въздух, но не съм обърнал внимание дали е запушена. Колата беше ударена и предната маска е сменяна, и майсторите може да са я запушили. Ако това беше проблема мисля, че щеше и на отиване към Пловдив да ми прави номеа (това ми беше второто отиване след ремонта). А тампона на моното vaskoto1 го сменя когато сменях и филтъра. Но удърът беше от дясната страна и се наложи да махнат кутията на филтъра,защото се оказа, че има огънат рог. Ако не е била затегната както трябва сега от вибрациите се е разместила. Това ще го проверя.


lisiche
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lisiche » Вто 30 окт 2007 7:39


Значи вчера вечерта смених свещите с NGK. Запалих колата и се мъчих да я разклатя да видя нама ли да хвръкне някоя искара, но не видях нищо. Направих едно кръкче около блока и всичко ми се струва добре. Като взема заплата няколко дена ще ходя с нея на работа да видя дали няма да започне пак да прави така.

Благодаря на всички за помоща.

P.S. Колко струват кабелите за свещите по принцип (защото ми предлагаха за 80лв. и ми се струва много)?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 30 окт 2007 10:20


lisiche написа:P.S. Колко струват кабелите за свещите по принцип (защото ми предлагаха за 80лв. и ми се струва много)?

При мен пълния комплект излезе около 120. Пише, че са на БОШ. (долна лъжа! Мои са си! :lol: ) Все още работят, обаче... вече 2 години почти.


lisiche
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lisiche » Вто 30 окт 2007 10:43


Хмм значи са толкова, защото кабелите 80лв. капачка 20лв. палец 8лв.

П.С. И все пак за едни кабели ми се струва много, но кой ме пита.


Потребителски аватар
val-kat
Мнения: 40
Регистриран на: Съб 20 окт 2007 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот val-kat » Вто 30 окт 2007 21:23


Колега ламбда сонда ! Знаеш ли й състоянието?
Един съвет за проба, изключи плюсовата клема на акумолатора
почакай 3-5 минутки и включи клемата направи едно кръгче и кажи как се държи колата. :idea:


lisiche
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lisiche » Вто 30 окт 2007 22:30


Добра идея, но като ходих при vaskoto1 ми каза, че газаджиите са сложили ресет на компа при всяко изключване на двигателя, което означава грешките се зачистват. На всичкото отгоре до скоростния лост нямам буксите за проверка на грешките.


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Сря 31 окт 2007 9:55


lisiche написа:Хмм значи са толкова, защото кабелите 80лв. капачка 20лв. палец 8лв.

П.С. И все пак за едни кабели ми се струва много, но кой ме пита.

Аз си взех Тесла силиконови кабели за 50 лв. и пърпоря вече 6 месеца с тях - ма колко са истински.....



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Didaka04 и 31 госта