Значи каква е случката: Прибирам се аз от Пловдив днеска и на 50 км. от София решавам да изпреварвам ТИР. Минавам в лява лента и нтаискам газта и стигам успешно до средата на ТИР-а, изведнъж колата започва да губи мощност и да намаля скоростта. Спирам да натискам педала и колата се успокоява всичко звучи нормално и пак натискам педала. Пак няма ефект колата не ускорява а се полувава нещо като забавяне (поне на мене така ми се струва). Оставих ТИР-а да ме задмини и отбих в авариината лента. Там смених на бензин и тръгнах. Всичко беше добре докато не стигнах до София. Там пак започна да прави проблеми. Сменях ту на газ ту на безнин, но и на двете е едно и също. Когато тръгни да ускорява минава 10-20 м и започва да хълцука (т.е. пак губи мощ, появява се, губи я и така нататък). Едва успях да се прибера, не ме питайте на светофарите колко са псували ....
Когато не натискам педала колата работи и звучи добре (поне на мене така ми се струва).
Това което се сещам да направя е да сменя свещите, и да проверя кабелите към тях. Това ще стани утре, че в момента съм изморен,а и се стъмва. Ако някой може да ми даде и друга идея ....
П.С. Ако може да ми препоръчате свещи. Колата е пасат 1.8 Mono-Jetronic 1988г.



Натискане на гаста и колата не ускорява ....
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз съм имал същия случай от повредена свещ (направо и нямаше електрода изобщо) и така ту колата върви на пушка ту камионите по нанагорнище ме изпреварваха.
Сменяй свещи,кабели,капачка,палец...ако питаш мен смени всичко защото всяко едно поврежда другото ако е прецакано.
Пример :
-повредена свещ - или искрата е много слаба и остава напрежение,което пробива през капачката и кабелите или пък е много силна и тогава нагара върху капачката и палеца е ужасно голям заради мощната искра.
-повредена капачка - прави палеца на нищо,не винаги стига искра до свещите и те се зацапват от неизгорялото гориво в цилиндрите.
-повредени кабели - най-лошия вариант - капачката и палеца трупа нагар понеже искрата пробива през кабелите към нещо метално.В резултат на това няма искра до свещтта и тя се зацапва от неизгорялото гориво.
Тези екстри при каране не газ по принцип се сменят доста по-често отколкото на бензин за да е в ред вървежа и разхода понеже газта е много по-капризна за електрото.
Успех!
Сменяй свещи,кабели,капачка,палец...ако питаш мен смени всичко защото всяко едно поврежда другото ако е прецакано.
Пример :
-повредена свещ - или искрата е много слаба и остава напрежение,което пробива през капачката и кабелите или пък е много силна и тогава нагара върху капачката и палеца е ужасно голям заради мощната искра.
-повредена капачка - прави палеца на нищо,не винаги стига искра до свещите и те се зацапват от неизгорялото гориво в цилиндрите.
-повредени кабели - най-лошия вариант - капачката и палеца трупа нагар понеже искрата пробива през кабелите към нещо метално.В резултат на това няма искра до свещтта и тя се зацапва от неизгорялото гориво.
Тези екстри при каране не газ по принцип се сменят доста по-често отколкото на бензин за да е в ред вървежа и разхода понеже газта е много по-капризна за електрото.
Успех!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19711
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Нещо на нерегламентиран въздух ми мирише на мен!
Лисиче, рамахай опашка около инжекциона, ама така, че да се разклати тампона под моното. Промени ли звука мотора - той ще да е!
Опаа...въздушен филтър кога е сменян? А случайно нещо да е запушило отвора с емблемата на предната маска? Нашите колици от там засмукват въздуха за двигателя.

Лисиче, рамахай опашка около инжекциона, ама така, че да се разклати тампона под моното. Промени ли звука мотора - той ще да е!
Опаа...въздушен филтър кога е сменян? А случайно нещо да е запушило отвора с емблемата на предната маска? Нашите колици от там засмукват въздуха за двигателя.
Току що прегледах свещите. Изглеждат ми добре, но ще ги сменям така и така, защото не са сменяни отдавна (само да имаше отворен магазин ...). Лошото е, че не видях как бяха завити, т.е. в момента при максимално завиване главата на свеща не стига до долу а остава малко раазстояние (на всички се получава така). Има ли вероятност и 4-те да съм ги завил някак си накриво и какво ще стани ако пусна двигателя при това положение (капачките си влизат както трябва и си опират в двигателя)?
Един въпрос преди да отворя капачката: Ако случайно мръдна палеца след това не трябва ли да се прави центровка?
gr_kanev: благодаря за съвета.
radotom: Въздушен филтър е сменян наскоро. Що се отнася до емблемата - знам, че от там смучи въздух, но не съм обърнал внимание дали е запушена. Колата беше ударена и предната маска е сменяна, и майсторите може да са я запушили. Ако това беше проблема мисля, че щеше и на отиване към Пловдив да ми прави номеа (това ми беше второто отиване след ремонта). А тампона на моното vaskoto1 го сменя когато сменях и филтъра. Но удърът беше от дясната страна и се наложи да махнат кутията на филтъра,защото се оказа, че има огънат рог. Ако не е била затегната както трябва сега от вибрациите се е разместила. Това ще го проверя.
Един въпрос преди да отворя капачката: Ако случайно мръдна палеца след това не трябва ли да се прави центровка?
gr_kanev: благодаря за съвета.
radotom: Въздушен филтър е сменян наскоро. Що се отнася до емблемата - знам, че от там смучи въздух, но не съм обърнал внимание дали е запушена. Колата беше ударена и предната маска е сменяна, и майсторите може да са я запушили. Ако това беше проблема мисля, че щеше и на отиване към Пловдив да ми прави номеа (това ми беше второто отиване след ремонта). А тампона на моното vaskoto1 го сменя когато сменях и филтъра. Но удърът беше от дясната страна и се наложи да махнат кутията на филтъра,защото се оказа, че има огънат рог. Ако не е била затегната както трябва сега от вибрациите се е разместила. Това ще го проверя.
Значи вчера вечерта смених свещите с NGK. Запалих колата и се мъчих да я разклатя да видя нама ли да хвръкне някоя искара, но не видях нищо. Направих едно кръкче около блока и всичко ми се струва добре. Като взема заплата няколко дена ще ходя с нея на работа да видя дали няма да започне пак да прави така.
Благодаря на всички за помоща.
P.S. Колко струват кабелите за свещите по принцип (защото ми предлагаха за 80лв. и ми се струва много)?
Благодаря на всички за помоща.
P.S. Колко струват кабелите за свещите по принцип (защото ми предлагаха за 80лв. и ми се струва много)?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: plamen1234 и 54 госта