Въпрос и то голям

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
DIABLO 666
Мнения: 1106
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
Двигател:
Местоположение: София

Въпрос и то голям

Мнениеот DIABLO 666 » Сря 24 окт 2007 18:11


та значи става дума за прословутата дроселова клапа на 1.6 101 к.с,та значи на много места ходих питах разпитвах и всеки казва че трябва да се смени даже и в юнитреид ме отупаха 60 кинта преди време за да ми кажат същото.та наскоро се заговом.рих с едно момче коеток ара същата 4-ка 1.6 101 к.с и каза че е имал проблем с оборотите но не е сменял клапата а само някакъв топлинен датчик и се е оправило.възможно ли е това и къде се намира този датчик и колко пари може да струва.




Потребителски аватар
golfarata
"Селски тунинг"
Мнения: 1196
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На село

Мнениеот golfarata » Сря 24 окт 2007 18:47


Колега - ходи при Боби на маргела на ботевградско шосе. 35 кинта е тестовото......... след топлинен датчик да почне да ти харчи по-малко освен. миналата седмица зехме едно бийтълче 1,6ср 105 коня било с пластмасите по маторя. за 3 дена светна като коледна елха таблото. 2 теста - 1 датчик топлинен= по-малко разход на бенз. ходи до Ваското 1 да те "прочете" и той......... не се сетих като го зехме да му звъним...... ама ако е дросел....... :twisted:


Потребителски аватар
greda
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 04 сеп 2007 14:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот greda » Чет 25 окт 2007 10:14


сигурно са се пробвали, но и аз да подскажа.
първо я чистят, след това я адаптират и ако не става чак тогава казват че е за смяна!!!
Такава ли беше процедурата???


Потребителски аватар
DIABLO 666
Мнения: 1106
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DIABLO 666 » Пет 26 окт 2007 11:33


greda написа:сигурно са се пробвали, но и аз да подскажа.
първо я чистят, след това я адаптират и ако не става чак тогава казват че е за смяна!!!
Такава ли беше процедурата???

колега при мен поне при тези хора дето ходих несме я отваряли да я чистим а само сме я адаптирали.а в юнитрейд казах че са я чистили но небяха защото всичко си беше както преди смисал имаше мръсотия и си седеше.аз затова реших да питам и ако не е много скъп да сменям този топлинен датчик че разхода на бензин е доста зле.


Потребителски аватар
greda
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 04 сеп 2007 14:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот greda » Нед 28 окт 2007 20:01


ако е датчик, той се хваща с тестера, като реална стойност. страшно бързо си показва, ако е дефектирал.
колкото до чистенето - отнема 10 минути и определено има смисъл.
ако само се адаптира без да е изчистена, всъщност запознаваш компа със същото се което е "общувал" до сега...


Потребителски аватар
DIABLO 666
Мнения: 1106
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DIABLO 666 » Нед 28 окт 2007 22:15


greda написа:ако е датчик, той се хваща с тестера, като реална стойност. страшно бързо си показва, ако е дефектирал.
колкото до чистенето - отнема 10 минути и определено има смисъл.
ако само се адаптира без да е изчистена, всъщност запознаваш компа със същото се което е "общувал" до сега...

е добре чисти се под черното капаче с няколко шестограма нали,но пък много хора ми казват че там имало потенциометър и графитен слой и ако се почисти се махал графита.а да ти кажа това с оборотите ми се получи след като си взех колата от майстори още преди да я регистрирам и незнаех че единия новобранец-келеш ми е сипал 0.500 мл повече масло
и след едно ходене до свищов почна да ми прави проблеми с маслото.дали може да е проникнало някъде масло.щото колекторите ми баха доста пълни с масло но несъм ги свалял.


Потребителски аватар
greda
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 04 сеп 2007 14:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот greda » Пон 29 окт 2007 9:26


DIABLO 666 написа:незнаех че единия новобранец-келеш ми е сипал 0.500 мл повече масло

:evil: :evil: :evil:

този е за линчуване :whip :smackbum :rocketwhore :beat_butt2
дева, писнало ми е от пишман келеши, които си мислят, че могат всичко :evil:


чисти сe самата дроселова клапа със спрей за карбуратори, там където лагерува и стените на тръбата в средата на която е клапата.
не се сещам в момента с какво се чистеха потенциометрите :roll: ако някой знае ? :idea:

доста порових, но твоята система (Simos) я имам само теоретично. Например - не знам как се регулират оборотите на празен ход. При BOSCH инжекциите, това става с въздушен шибър, който се задръства и след почистване обикновено тръгва. За твоята система обаче не открих такъв :roll:, а си мисля, че трябва да има :roll:
имам малко стойности, които можеш да замериш преди наистина да смениш клапата. ако ще са ти полезни - викай. ще ги драсна...


vakpa
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 03 май 2006 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Мнениеот vakpa » Пон 29 окт 2007 15:02


Потенциометрите и да ги чистиш, няма спасение ако са износени. Имах същият случай, започна да гасне при празен ход. Много неприятно особено ако си в завой. Чистих, мазах ги с молив , спасяваше съвсем за малко. Оправя се само с нова. Оригинална клапа в "Ауто плюс" е около 700 лв.,а неоригинална 320.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта