Въпрос и то голям
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
Въпрос и то голям
та значи става дума за прословутата дроселова клапа на 1.6 101 к.с,та значи на много места ходих питах разпитвах и всеки казва че трябва да се смени даже и в юнитреид ме отупаха 60 кинта преди време за да ми кажат същото.та наскоро се заговом.рих с едно момче коеток ара същата 4-ка 1.6 101 к.с и каза че е имал проблем с оборотите но не е сменял клапата а само някакъв топлинен датчик и се е оправило.възможно ли е това и къде се намира този датчик и колко пари може да струва.
- golfarata
- "Селски тунинг"
- Мнения: 1196
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: На село
Колега - ходи при Боби на маргела на ботевградско шосе. 35 кинта е тестовото......... след топлинен датчик да почне да ти харчи по-малко освен. миналата седмица зехме едно бийтълче 1,6ср 105 коня било с пластмасите по маторя. за 3 дена светна като коледна елха таблото. 2 теста - 1 датчик топлинен= по-малко разход на бенз. ходи до Ваското 1 да те "прочете" и той......... не се сетих като го зехме да му звъним...... ама ако е дросел....... 

- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
greda написа:сигурно са се пробвали, но и аз да подскажа.
първо я чистят, след това я адаптират и ако не става чак тогава казват че е за смяна!!!
Такава ли беше процедурата???
колега при мен поне при тези хора дето ходих несме я отваряли да я чистим а само сме я адаптирали.а в юнитрейд казах че са я чистили но небяха защото всичко си беше както преди смисал имаше мръсотия и си седеше.аз затова реших да питам и ако не е много скъп да сменям този топлинен датчик че разхода на бензин е доста зле.
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
greda написа:ако е датчик, той се хваща с тестера, като реална стойност. страшно бързо си показва, ако е дефектирал.
колкото до чистенето - отнема 10 минути и определено има смисъл.
ако само се адаптира без да е изчистена, всъщност запознаваш компа със същото се което е "общувал" до сега...
е добре чисти се под черното капаче с няколко шестограма нали,но пък много хора ми казват че там имало потенциометър и графитен слой и ако се почисти се махал графита.а да ти кажа това с оборотите ми се получи след като си взех колата от майстори още преди да я регистрирам и незнаех че единия новобранец-келеш ми е сипал 0.500 мл повече масло
и след едно ходене до свищов почна да ми прави проблеми с маслото.дали може да е проникнало някъде масло.щото колекторите ми баха доста пълни с масло но несъм ги свалял.
DIABLO 666 написа:незнаех че единия новобранец-келеш ми е сипал 0.500 мл повече масло



този е за линчуване




дева, писнало ми е от пишман келеши, които си мислят, че могат всичко

чисти сe самата дроселова клапа със спрей за карбуратори, там където лагерува и стените на тръбата в средата на която е клапата.
не се сещам в момента с какво се чистеха потенциометрите


доста порових, но твоята система (Simos) я имам само теоретично. Например - не знам как се регулират оборотите на празен ход. При BOSCH инжекциите, това става с въздушен шибър, който се задръства и след почистване обикновено тръгва. За твоята система обаче не открих такъв


имам малко стойности, които можеш да замериш преди наистина да смениш клапата. ако ще са ти полезни - викай. ще ги драсна...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта