загуба на охладителна течност

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

загуба на охладителна течност

Мнениеот dude » Чет 18 авг 2005 10:29


става въпрос за голф 2ка 1.6 CL

за около 2 месеца ми намалява с 1/3 течността в резервоара. Колкото и да е, ми се стува че не е нормално?
Гледал съм и не виждам течове, също така маркучи разни ми се виждат ок, има ли начин да го хвана от къде е това чудо?
То верно, че в момента концентрацията на антифриз е малко, щото е лято, и не е кой знае какво като пари, но все пак




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 18 авг 2005 10:54


Лятото е нормално да се изпарява по малко, другия вариант е да изтича през гарнитурата на главата в цилиндрите или в картера :(. Карай си я то ще си покаже за сега теча ти е минимален :), разбира се дръж под око нещата.


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Чет 18 авг 2005 11:07


абе малко малко, ама много по-бързо загрява колата спрямо пълен резервоар, то верно че перката се включва, ама като леко почне да порегрява, колата изпада в лек резонанс (по-скоро волана) при празех ход,
е като погаля педал на газта се оправя, но ако го пусна пак същото
като не е подминала средата на стрелката за температурата това го няма


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Мнениеот dmitko » Чет 18 авг 2005 11:36


dude написа:...колата изпада в лек резонанс (по-скоро волана) при празех ход, е като погаля педал на газта се оправя, но ако го пусна пак същото като не е подминала средата на стрелката за температурата това го няма

Това е нормално, като е студена оборотите на празен ход са по-високи /1000-1100/ и не тресе, като е добре загряла падат до 750-800 и е нормално да има леки вибрации. Просто няма връзка с проблема това.


Потребителски аватар
Ice___Cool
Мнения: 398
Регистриран на: Съб 12 мар 2005 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Ice___Cool » Чет 18 авг 2005 11:40


Прегледай всички маркучи, около водната помпа и радиатора. Няма начин да не сълзи от някъде. Ако имаш проблеми с гарнитурата на двигателя вече е по-сложно, пък и трябваше да има др. признаци - пресечено масло и т.н.


Потребителски аватар
dendini
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 16 авг 2004 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив
Контакти:

Мнениеот dendini » Чет 18 авг 2005 11:48


Да добавя само, че го има и момента че тогава перката върти на по-високата си скорост, а тя си е серизен консуматор на ток, което товари допълнително алтернатора респ. и ДВГто ...Та си е норм. тва леко падане на оборотите ....пробвай да пуснеш и фаровете в тоя момент да видиш за кво иде реч ;)


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Re: загуба на охладителна течност

Мнениеот golfer » Чет 18 авг 2005 11:52


dude написа:за около 2 месеца ....

това колко е като изминати километри?
какъв е вида на каране-градско/извънградско?
загрява ли често?
надува ли маркучите?
имаш ли АГУ?
стрелям на посоки,но ако я караш в градски цикъл и загрява е възможно да изпуска през клапана на капачката на разширителя.


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: загуба на охладителна течност

Мнениеот dude » Чет 18 авг 2005 11:56


golfer написа:.....

не повече от 800-900 км е
само градско
загрява не много често, щото почти няма време за това, карам я точно 6-7 минути до работа максимум и епизодично за повече време,
да има газ и я карам само на газ,
а какво значи дали надува маркучите?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Защо не пробваш с течност за запушване

Мнениеот wili98 » Чет 18 авг 2005 12:02


dendini написа:Да добавя само, че го има и момента че тогава перката върти на по-високата си скорост, а тя си е серизен консуматор на ток, което товари допълнително алтернатора респ. и ДВГто ...Та си е норм. тва леко падане на оборотите ....пробвай да пуснеш и фаровете в тоя момент да видиш за кво иде реч ;)


Продават ги на много бензиностанции, може да ти намалее парното от тази течност, но други проблеми не съм имал.

Принципно няма логика директно от 2 ра степен да тръгва перката, или датчика не е като хората или нещо с перката.

Ако доливаш по-повече от 300 мл седмично това е доста, и на дълъг път можеш да останеш изненадан.

Можеш да разбираш колко вода имаш по парното ако няма парно значи си с критично малко вода.

Имай в предвид, че се получава в един момент ефект, в който няма да включи перката на радиатора, ако няма достатъчно вода.

1. Маркучи съединения: пълниш догоре, ама яко догоре на студено. Палиш колата, тя загрява нормално след това гасиш, и гледаш след 1/2 час някъде дали не е капало, или дали няма мокро някъде.
2. Маркучите при нормална вода в системата трябва да са малко по-твърди ама в никакъв случай корави от налягането ако са яко твърди - гарнтура
3. Пресечено масло или масло в охл. система - гарнитура
4. Яко бял дим отзад, особенно при бързо тръгване от светофар, след като си постоял малко - гарнитура
5. Погледни хубаво радиатора, разгледай дали няма признаци на течове - побеляла ивица и т.н.

И само да спомена, че вода от охл. течност не се изпарява, по простата причина че охл. система е херметизирана.

Принципно когато отваряш капачката трява де има характерен звък на вакум, или на налягане /зависи от темп на системата./


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Чет 18 авг 2005 12:15


хмм като отворя капачката си се чува звука, и аз си мисля, че няма откъде д асе ипзари от там
другото, парно има, и то си е съвсем ок

а и аз се чудя, защо понякога перката не се включва, мерси че ме светна, че е от малко вода не тръгва

остава да видя другите неща


Потребителски аватар
Jovany
Мнения: 479
Регистриран на: Вто 19 юли 2005 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jovany » Чет 18 авг 2005 12:22


Да не би като вдигне обороти ДВГ-то само тогава да тече. Един вид като се вдигне малко налягането на охл.течност и да си тече а докато си е намясто колата да не виждаш нищо.


Потребителски аватар
naskogolf
бърз голфаджия
Мнения: 1138
Регистриран на: Сря 08 юни 2005 9:33
Автомобил: Passat B 7 Alltrack
Двигател: 2 CFG 2014
Местоположение: София

Мнениеот naskogolf » Чет 18 авг 2005 20:42


Погледни троиниците от кьдето е взета водата за подгряване на испарителя, обикновено газаджиите си оставят рьцете.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 19 авг 2005 11:24


dude написа:хмм като отворя капачката си се чува звука, и аз си мисля, че няма откъде д асе ипзари от там
другото, парно има, и то си е съвсем ок

а и аз се чудя, защо понякога перката не се включва, мерси че ме светна, че е от малко вода не тръгва

остава да видя другите неща


Идеята е, че толкоз трябва да нямаш вода, че да не може да стигне до датчика който е за перката и е на 1/3 от височината на радиатора..
Аналогично значи че нямаш повече от 1/3 от ол. с-ма.

Един съвет: Като наливаш вода на топъл мотор винаги трябва да РАБОТИ и наливаш по малкичко, щото се получава много неприятно, да влезне на топличт мотор директно студена вода и да не се раздвижи бързо да се стопли....


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Пет 19 авг 2005 11:29


ee чак една трета не е стигакла никога,

начи имам някъде "хлабав" конткат, друго обяснение няма

а иначе винаги наливам, преди да съм я карал колата.
поне до толкова акъла ми стига :lol:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

1/3 да липсва! т.е. да имаш 2/3

Мнениеот wili98 » Пет 19 авг 2005 11:57


dude написа:ee чак една трета не е стигакла никога,

начи имам някъде "хлабав" конткат, друго обяснение няма

а иначе винаги наливам, преди да съм я карал колата.
поне до толкова акъла ми стига :lol:


Това са някъде около или под 2 л.

Ти колко често доливаш?
Щото и аз така навремето доливах на един голф 1.3, та се прибрах от 150 км с около 10 л вода :)
Е после и гарнитурка ама това друга бира...
Вземи си измери компресията, ако не е като хората на тези цилиндри от към ангр. ремък, може да те довежда на размисли за гарнитура... но най добре е преди това просто да гледаш яко по маркучите да видиш дали не сълзи някъде..



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 156 госта