С 9 литра газ 66 км.?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Сря 31 окт 2007 16:18


xP_NiRee написа:Моята с пълна газова бутилка от 26 литра изминах 134 км градско като се кара загряла. Обяснение на моя проблем имате ли. Въздушния филтър е чисто нов.Значи отидох при газаджията и той ми вика " Тя така и така гори поне да върви" след което побеснях и ми идваше да дръпна щеката на капака и да оставя земното превличане да стовари капака върху главата му :evil: Значи разви ми врътките колата тръгна да върви ( а преди гореше същото но не вървеше) и пак ми гори като преди. Просто необяснимо и си карам на бензин сега. Няма смисъл от газта поне докато не реша проблема. С 20/100 разход газ просто няма смисъл от нея !

Проблема е ясен , ти си го разбрал - трябва ти кадърен газаджия , а те всички са кадърни , кой ще си каже че не разбира?! Аз затова съм се научил сам да си настройвам газовите уредби и сега метановата, не са толкова сложни нещата, особено като прочетеш това онова. Преди време имах фиат панда 800 кб см и ми гореше на дълъг път 5 литра газ ...ама тогава газта беше 30 ст ;-) Сега съм на метан с пасата и ми гори 4-5 кила или 5-6 лева ан 100 км Така че , направи си едн а добра центровка , провери за течове газоваат уредба и си карай




Потребителски аватар
amigoto777
Мнения: 254
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Червен бряг
Контакти:

Мнениеот amigoto777 » Сря 31 окт 2007 19:36


xP_NiRee написа:Моята с пълна газова бутилка от 26 литра изминах 134 км градско като се кара загряла. Обяснение на моя проблем имате ли. Въздушния филтър е чисто нов.Значи отидох при газаджията и той ми вика " Тя така и така гори поне да върви" след което побеснях и ми идваше да дръпна щеката на капака и да оставя земното превличане да стовари капака върху главата му :evil: Значи разви ми врътките колата тръгна да върви ( а преди гореше същото но не вървеше) и пак ми гори като преди. Просто необяснимо и си карам на бензин сега. Няма смисъл от газта поне докато не реша проблема. С 20/100 разход газ просто няма смисъл от нея !

Смени мембраните около 20 кинта е и виж колко ще ти гори на мен са ми нови и гори 13.6 на 100 км


Потребителски аватар
zdravko_1986
Мнения: 157
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_1986 » Сря 31 окт 2007 19:38


абе днеска баща ми слага газова, и имам чуството че всичко е омотал, Сега е тъмно и не съм я гледал ама само като ми каза че са монтирали изпарителя не до акомулатора а от другата страна, лошо ми стана. Какви ли други са ги надробили. Много лошо ли е това , ако изобщо е лошо. Колата е пасат б3 1.8 ми рп 90 кс :cry:


Потребителски аватар
TURL
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот TURL » Сря 31 окт 2007 20:04


zdravko_1986 написа:абе днеска баща ми слага газова, и имам чуството че всичко е омотал, Сега е тъмно и не съм я гледал ама само като ми каза че са монтирали изпарителя не до акомулатора а от другата страна, лошо ми стана. Какви ли други са ги надробили. Много лошо ли е това , ако изобщо е лошо. Колата е пасат б3 1.8 ми рп 90 кс :cry:
е къде е проблема, тъкмо изпарителя е по-близо до мотора


Потребителски аватар
zdravko_1986
Мнения: 157
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_1986 » Сря 31 окт 2007 20:29


защото тука във форема съм виждал почти всички снимки е монтиран до акомулатора. А и при един челен сблъсък дори и по лек ще стане мазало. Утре на светло щи оглеждам какво са направили. Са разпраам на баща ми че требва да се смени филтъра а тои вика глупости. Със стари ора не мога да се занимавам. Свещите са сменяни преди 2000 км и са триполусни, са да ги сменим ли пак или да си останем с тези. Много мерси за отговорите :cry:


Потребителски аватар
TURL
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 22:05
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот TURL » Сря 31 окт 2007 20:41


zdravko_1986 написа:защото тука във форема съм виждал почти всички снимки е монтиран до акомулатора. А и при един челен сблъсък дори и по лек ще стане мазало. :cry:
ти за колко гръмнали газови при катастрофа си чувал :lol:


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Сря 31 окт 2007 20:44


TURL написа:
zdravko_1986 написа:защото тука във форема съм виждал почти всички снимки е монтиран до акомулатора. А и при един челен сблъсък дори и по лек ще стане мазало. :cry:
ти за колко гръмнали газови при катастрофа си чувал :lol:


Но виж , за колко запалили се бензинови резервоари... :twisted:
Виждал съм смачкана газова бутилка на мястото на резервната гума... е , беше нещо като осмица, но газта си я изпуснахме съвсем културно в атмосферата и така... бутилката не беше мръднала... баси!


Потребителски аватар
zdravko_1986
Мнения: 157
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_1986 » Сря 31 окт 2007 21:00


колеги мерси че ме успокоихте, утре ще вида какво е положението и ще пиша от работата, ако имате възможност ми отговорете. Благодаря ви предварително :cry:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Сря 31 окт 2007 22:44


zdravko_1986 написа:абе днеска баща ми слага газова, и имам чуството че всичко е омотал, Сега е тъмно и не съм я гледал ама само като ми каза че са монтирали изпарителя не до акомулатора а от другата страна, лошо ми стана. Какви ли други са ги надробили. Много лошо ли е това , ако изобщо е лошо. Колата е пасат б3 1.8 ми рп 90 кс :cry:
    Не се коси за дреболии колега :wink: То по-лошо от това че сте сложили газова нема 8) така че къде ти е изпарителя ти е най-малкия проблем :lol: ама ще го разбереш след време :twisted:


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Чет 01 ное 2007 9:31


Така ако има някъде клуб- Убий родителите си , пишете ме в него. Така са за проблема. Вчера, баща ми / който бих етрепал/ :lol: слага газова на колата и положението е следното. Слагал я е в София зад народен театър някъде при площад Заимов. Гаража се казва Газкомерс. Последиците са следните- изпарителя е монтиран не до акумолатура а точно от другата страна до края на радиатора и до левият фар. Това при един лек сблъсък става мазало. И така нататък , питам го какви маркучи са слагали той вика незнам какви имат такива слагат. А аз във форума съм чел че българските не са хубави. Другият проблем е клучето за превключване- представяте ли си и него не разбрал точно какво е. Аз го видех и е с три степени- първата палиш на бенз на после как се минава на газ не се знае. Второто/средното/ положение са му казали че все едно немаш газова , така караш. Третото положение е палиш на газ и караш на газ. Бутилката е турска, тороидална, изпарителя е ловато , като цяло газовата била ловато. Бензиновата помпа са я оставили да работи, и аз са не съм сигурен затова- правилно ли е не е ли. всичко това плюс еметатор- 491лв заедно със озаконяването. Цената според мен е горе долу добра. Колата е пасат 91г. 1.8 90 кс ми. рп двигател. Ако може да си кажете мнението за това което са го направили, ще бъда много благодарен. Моля успокоите ме малка.
Днеска тръгвам за работа и викам че ще хода с колата и тои вика а не става . И като откачих - палим колелото и аиде изврата. А навънка е мокро . К.Са съм у работата и съм целият у кал. Ке си тегла заем и ще си купувам кола, и те така.
Благодара предварително :cry:


Потребителски аватар
xP_NiRee
Мнения: 559
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 15:43
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот xP_NiRee » Чет 01 ное 2007 9:48


kossel написа:
xP_NiRee написа:Моята с пълна газова бутилка от 26 литра изминах 134 км градско като се кара загряла. Обяснение на моя проблем имате ли. Въздушния филтър е чисто нов.Значи отидох при газаджията и той ми вика " Тя така и така гори поне да върви" след което побеснях и ми идваше да дръпна щеката на капака и да оставя земното превличане да стовари капака върху главата му :evil: Значи разви ми врътките колата тръгна да върви ( а преди гореше същото но не вървеше) и пак ми гори като преди. Просто необяснимо и си карам на бензин сега. Няма смисъл от газта поне докато не реша проблема. С 20/100 разход газ просто няма смисъл от нея !

Проблема е ясен , ти си го разбрал - трябва ти кадърен газаджия , а те всички са кадърни , кой ще си каже че не разбира?! Аз затова съм се научил сам да си настройвам газовите уредби и сега метановата, не са толкова сложни нещата, особено като прочетеш това онова. Преди време имах фиат панда 800 кб см и ми гореше на дълъг път 5 литра газ ...ама тогава газта беше 30 ст ;-) Сега съм на метан с пасата и ми гори 4-5 кила или 5-6 лева ан 100 км Така че , направи си едн а добра центровка , провери за течове газоваат уредба и си карай

Сега ще сменям мембраните. 30 лева са ... та ще ги сменя и ще видя за кво иде реч


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Чет 01 ное 2007 9:53


zdravko_dimitrov1986 написа:Така ако има някъде клуб- Убий родителите си , пишете ме в него. Така са за проблема. Вчера, баща ми / който бих етрепал/ :lol: слага газова на колата и положението е следното. Слагал я е в София зад народен театър някъде при площад Заимов. Гаража се казва Газкомерс. Последиците са следните- изпарителя е монтиран не до акумолатура а точно от другата страна до края на радиатора и до левият фар. Това при един лек сблъсък става мазало. И така нататък , питам го какви маркучи са слагали той вика незнам какви имат такива слагат. А аз във форума съм чел че българските не са хубави. Другият проблем е клучето за превключване- представяте ли си и него не разбрал точно какво е. Аз го видех и е с три степени- първата палиш на бенз на после как се минава на газ не се знае. Второто/средното/ положение са му казали че все едно немаш газова , така караш. Третото положение е палиш на газ и караш на газ. Бутилката е турска, тороидална, изпарителя е ловато , като цяло газовата била ловато. Бензиновата помпа са я оставили да работи, и аз са не съм сигурен затова- правилно ли е не е ли. всичко това плюс еметатор- 491лв заедно със озаконяването. Цената според мен е горе долу добра. Колата е пасат 91г. 1.8 90 кс ми. рп двигател. Ако може да си кажете мнението за това което са го направили, ще бъда много благодарен. Моля успокоите ме малка.
Днеска тръгвам за работа и викам че ще хода с колата и тои вика а не става . И като откачих - палим колелото и аиде изврата. А навънка е мокро . К.Са съм у работата и съм целият у кал. Ке си тегла заем и ще си купувам кола, и те така.
Благодара предварително :cry:


Според мен не са толкова зле нещата, това къде е изпарителя няма голямо значение по принцип.


Потребителски аватар
Mustang GT-R
Мнения: 462
Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mustang GT-R » Чет 01 ное 2007 10:01


zdravko_dimitrov1986 написа:Така ако има някъде клуб- Убий родителите си , пишете ме в него. Така са за проблема. Вчера, баща ми / който бих етрепал/ :lol: слага газова на колата и положението е следното. Слагал я е в София зад народен театър някъде при площад Заимов. Гаража се казва Газкомерс. Последиците са следните- изпарителя е монтиран не до акумолатура а точно от другата страна до края на радиатора и до левият фар. Това при един лек сблъсък става мазало. И така нататък , питам го какви маркучи са слагали той вика незнам какви имат такива слагат. А аз във форума съм чел че българските не са хубави. Другият проблем е клучето за превключване- представяте ли си и него не разбрал точно какво е. Аз го видех и е с три степени- първата палиш на бенз на после как се минава на газ не се знае. Второто/средното/ положение са му казали че все едно немаш газова , така караш. Третото положение е палиш на газ и караш на газ. Бутилката е турска, тороидална, изпарителя е ловато , като цяло газовата била ловато. Бензиновата помпа са я оставили да работи, и аз са не съм сигурен затова- правилно ли е не е ли. всичко това плюс еметатор- 491лв заедно със озаконяването. Цената според мен е горе долу добра. Колата е пасат 91г. 1.8 90 кс ми. рп двигател. Ако може да си кажете мнението за това което са го направили, ще бъда много благодарен. Моля успокоите ме малка.
Днеска тръгвам за работа и викам че ще хода с колата и тои вика а не става . И като откачих - палим колелото и аиде изврата. А навънка е мокро . К.Са съм у работата и съм целият у кал. Ке си тегла заем и ще си купувам кола, и те така.
Благодара предварително :cry:


Колега упокой се, не се коси за дреболии. :wink: Много навътре ги приемаш нещата, нищо фатално не е станало, нали върви колата.


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Чет 01 ное 2007 11:03


лошото е че още не съм я пробвал и как върви. Стареца вика че като карал на газ и вдигни до 3000 оборота и свали една предавка надолу, оборотите падали по бавно отколкото на бензин. Са аз от де да знам що така :?:


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Чет 01 ное 2007 11:04


а и испарителя не е монтиран по посоко на движението



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта