KR-прегрях на магистралата... 110'

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Пет 28 сеп 2007 16:44


radotom написа:
WDW написа: .... Възможно е, обаче като загрее да почне да превърта турбинката около оста си!
Нека който я прави я разглоби и огледа хубаво тая помпа!



Радо, излишни притеснения - нищо и няма най вероятно, просто като се напълни с газове умира... нали ти казавм - вече го ядох тоя...




Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Пет 28 сеп 2007 16:44


WDW написа:Общо взето и при мен същите признаци !
Само се надявам да няма проблеми с главата !
Но защо като върти водната помпа, водата не циркулира заради въздушната възглавница ??

Дано не се окажа лош пророк, но по тези признаци има вероятност и главата да е пукната , не само да е заминала гарнитурата!


Потребителски аватар
dimitarpetrov
Мнения: 794
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
Автомобил: HONDA CR-V 2003
Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
Местоположение: София / Зверино

Мнениеот dimitarpetrov » Пет 28 сеп 2007 16:48


kossel написа:
WDW написа:Общо взето и при мен същите признаци !
Само се надявам да няма проблеми с главата !
Но защо като върти водната помпа, водата не циркулира заради въздушната възглавница ??

Дано не се окажа лош пророк, но по тези признаци има вероятност и главаат да е пукнаат , не само да е заминала гарнитурата!

Косе, нашите мотори са известни с това че рядко измятат глави, камо ли да пукнат... И все пак, ако има пукнато и е отвън, има решение и за това - Течна стомана на БИЗОН - с нея си залепих скоростната кутия при маховика, след като се беше отчупила една от пружинките но вилката, закачила се на маховика и буквално беше пуснала стружка на кутията!


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пон 01 окт 2007 11:28


To започне ли да се кърпи с лепила вече за нищо не става! :cry:


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Пон 01 окт 2007 15:01


аз ако бях вместо да умувам ,до сега да съм я сменил тази прословута гарнитура.. :lol:като се разцепи двигателя то ще се види кое и как и защо... :wink:


константин димитров
Мнения: 21
Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 10:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот константин димитров » Вто 09 окт 2007 11:23


според мен когато гарнитурата издаде багажа е направила вазду6на вазглавница и си изгубил жода след като си долял те4но все о6те е останало ваздух е е била обезвазду6ена системата и затова радяторите ти са били студени(нали водната помпа варти вода а не ваздух нали) и отам ти пуска налягане от гарнитурата в водната система и гарми радиатое4ето,марку4ите ти са излезли по корави това е от мен


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Вто 09 окт 2007 20:08


според мен когато гарнитурата издаде багажа е направила вазду6на вазглавница и си изгубил жода след като си долял те4но все о6те е останало ваздух е е била обезвазду6ена системата и затова радяторите ти са били студени(нали водната помпа варти вода а не ваздух нали) и отам ти пуска налягане от гарнитурата в водната система и гарми радиатое4ето,марку4ите ти са излезли по корави това е от мен

оффтопик : Леле ...трябва да се учи есперанто .... почнах да не вдявам кой какво пише ... :wink:


futureal
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот futureal » Пет 26 окт 2007 21:46


Това лято и аз го изпатих по същия начин на магистралата.
Карам си спокойно със 160км - никакви проблеми.Отбивам на бензиностанция да сипя гориво,че при тая скорост в резервоара става
водовъртеж,спирам,гася,зареждам,отивам на касата и на връщане.....
ужас.
Под колата огромна локва и мнооого пара около нея.
Вдигам капака а то фучи от клапана та се къса.....
Изчаках да изтине,долях вода и пак газ.Прибрах си се без проблеми,карах после още маса време така,докато не излезнах пак на магистралата.И пак същата работа.
После на майстор и последваха...
Смяна на термостат,датчик на радиатора,радиаторче за парно(беше се надуло като гореща грейка).
Платих си как си требва и от тогава температурата е като закована.
И аз се бях притеснил за пробила гарнитура,но това е пасат не е некаква японска бегачка примерно.

Дано моя преразказ ви бъде полезен някой ден.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 26 окт 2007 22:03


[quote="futureal"]
Карам си спокойно със 160км - никакви проблеми.Отбивам на бензиностанция да сипя гориво
    Ние нямаме такива проблеми щото Б-я е макс.500км по диагонал а резервоара на Пасата е 70л така че минаваме транзит и в двете посоки и не зареждаме та да ни избие антифриза mhihi mhihi mhihi :maaad: spam


Потребителски аватар
valioboy
Мнения: 332
Регистриран на: Съб 04 авг 2007 9:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Крумовград

Мнениеот valioboy » Нед 28 окт 2007 13:35


Колата е нямала парно защото нивото на антифриза е било паднало твърде ниско,всичко пасатори са така.И моя прави така ..... А за гарнитура най-вероятрно си е заминала


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Чет 01 ное 2007 22:19


Колега не ми се сърди за мнението първо да кажа. Днеска бях при Никси за една покупка и видях че ремонтираше пасат КР 16в оказа се твоя. Повярвай ми уплаших се като видях как е направена плочката на газта колко малка дупка е оставена за въздух към дросела. Махни газта сервизирай си двигателчето намери му нови дюзи и един хубав реглаж на инжекцията и се радвай. Извини ме моля те ако съм те засегнал но като видя някой хубав екземпляр с газ направо ми става кофти.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: rayedie и 44 госта