Части Голф 3

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Части Голф 3

Мнениеот kris11 » Пон 22 авг 2005 22:53


Не ви ли се струва , че на "народният "автомобил цената на частите вече е много висока ??
Правя съпоставка между домашнит "еврейски "Голф 3 1,6 MPI и служебната ми количка.
А и разхода на бензин също май не е вполза на Голфа
На градско 10л а е 75кс. без клима и е по-лек от танка- Алфа 155 2,0л -143кс с постоянно включен климатроник 12л градско с изрязване на потегляне.
Провервах и цените за притискателен диск на Голфа и ми се взе акъла направо говорим за над 220лв -2200 цирея да им излязат на задниците.
Голфа прегря заради вентилатора и имаше Алфа дърпа Голф в задръстване 2 км = 1 час.
Вентилатора и той е еврейско решение -освен, че е неремнтопригоден , но е адски ненадежден ,а смяната му е върха на сладоледа.
Познат си докара Пасат за профилактика на климатика при съседите.
Ами надеждният вентилатор беше се опекъл.Няма четки,няма роторна намотка всичко е стопилка.
Започвам все повече да се разочаровам от надеждността на народните коли.
Имах честта да карам бус Тойота .Смених лагер на задно колело на само 2 492 ХХХ км,другият все още е наред. Водна помпа на 2 468 ХХХ км ,горе долу тогава и предни шарнирни болтове / по 2 часа на болт-с по3 крепежа/.
А на VW тата след 150 000-190000 км трябва да си купуваш нови задни лагери.
В Турция е най-големият завод на Бош в Европа.!!
АЕГ вентилатора ми изкара 153 000км /8 год./ ,новият ми акъна Бош вентилатор се надявам да устиска поне 3 год.




Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Пон 22 авг 2005 23:00


пазара определя цените - мога да направя известно сравнение с цените за Опел и там положението е същото за голфарата са по скъпи - марката и търсенето определят цените - не ми ги хвали японските коли - преден лагер за голф е 35 лв на ФК а преден за Корола `88 е 130 лв - спокойно мога да си позволя да го сменям 2 пъти по често


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 22 авг 2005 23:04


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:02, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
M4r1qn
Мнения: 619
Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
Автомобил:
Двигател: C5 X7
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот M4r1qn » Пон 22 авг 2005 23:11


vw_golf_2_Memphis написа:а ладите колко са дуракоустойчиви........?


не са


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 22 авг 2005 23:12


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:02, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Re: Части Голф 3

Мнениеот Sachko » Вто 23 авг 2005 0:40


kris11 написа:Имах честта да карам бус Тойота .Смених лагер на задно колело на само 2 492 ХХХ км,другият все още е наред. Водна помпа на 2 468 ХХХ км

lol lol lol lol lol - В едим друг форум имаше една тема с бисери .....


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Части Голф 3

Мнениеот kris11 » Вто 23 авг 2005 9:57


Sachko написа:
kris11 написа:Имах честта да карам бус Тойота .Смених лагер на задно колело на само 2 492 ХХХ км,другият все още е наред. Водна помпа на 2 468 ХХХ км

lol lol lol lol lol - В едим друг форум имаше една тема с бисери .....

Защо не вярваш колата е 1985 г.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 23 авг 2005 10:00


vw_golf_2_Memphis написа:шо не караш японска ***** или италиянка тогава?


а бмв тата занеш ли колко са бързи........
а ладите колко са дуракоустойчиви........?
предимства и недостатъци колкото щеш...при ввяка марка това :wink:

Ами нали карам служебна италианка.Най-добрата кола е служебната нито има по-икономична ,нито по-хуб ава от нея.:lol:
Лична за какво ми е ?Само разходи.
А Голфа го покарвам отвреме навреме.


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5451
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Вто 23 авг 2005 10:20


Какво значи еврейски голф?


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 23 авг 2005 12:14


R@do написа:Какво значи еврейски голф?


Има много еврейски решения ,които не са присъщи са VW:
1.Малоумната работа със смяна на вентилатор на радиатора / точиш антифриз махаш предна маска, радиатор и фар за да стигнеш до вентилатора.Отпред на перката има една предпазна пластмасова шайба за да не удари перката в радиатора, ако изкочи.Тя е с пластмасови щифтове които се чупят /няма друг начин/ и сега ще трябва да я хващам с болтчета и лепило.

2. Пластмасови смукателни колектори /за по-евтино/

3.Капризни шибидахи - чупят се лесно водачи.

Засега съм дотука ,но сигурно ще излязат и нови.


Потребителски аватар
zaio_baio
Мнения: 607
Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот zaio_baio » Вто 23 авг 2005 12:23


kris11 написа:
R@do написа:Какво значи еврейски голф?


Има много еврейски решения ,които не са присъщи са VW:
1.Малоумната работа със смяна на вентилатор на радиатора / точиш антифриз махаш предна маска, радиатор и фар за да стигнеш до вентилатора.Отпред на перката има една предпазна пластмасова шайба за да не удари перката в радиатора, ако изкочи.Тя е с пластмасови щифтове които се чупят /няма друг начин/ и сега ще трябва да я хващам с болтчета и лепило.

2. Пластмасови смукателни колектори /за по-евтино/

3.Капризни шибидахи - чупят се лесно водачи.

Засега съм дотука ,но сигурно ще излязат и нови.


Съдейки по твоите думи Аудитата тогава са възможно най-еврейските коли - на А6 например за да му смениш агренажния ремък се маха маската отпред, фаровете бронята, радиатора (точи му се антифриза), ако има и климатайзер и неговите боклуци също. ...... Mr Green Fun :drinking: mhihi


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 23 авг 2005 12:29


zaio_baio написа:на А6 например за да му смениш агренажния ремък

а при Clio-то какво приключение е.....


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Вто 23 авг 2005 12:35


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:02, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Вто 23 авг 2005 12:55


Имам един приятел с турбодизел-SB мотор-кара като бензинов-ръчка до дупка-смазва го с Приста ойл-разход-0,5 л на 1000 км :lol: като знам аз как си къткам 1V то си вадя изводи,че старите ФВ дизели са олигофреноустойчиви и че Приста ойл е световна марка bowdown :lol: :wink: Двойките са и №1 по здравина на окачване! :dance:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 23 авг 2005 13:19


Задни лагери 15-17лв пък може да си сменяш на всеки 50 хил. за кеф ;)
Перфектни са си цените на частите да не говорим ,че повечето дребни неща по VW може да си правиш сам .Имал съм френска кола без звездограм и седалката не можеш да си преместиш.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта