Не ви ли се струва , че на "народният "автомобил цената на частите вече е много висока ??
Правя съпоставка между домашнит "еврейски "Голф 3 1,6 MPI и служебната ми количка.
А и разхода на бензин също май не е вполза на Голфа
На градско 10л а е 75кс. без клима и е по-лек от танка- Алфа 155 2,0л -143кс с постоянно включен климатроник 12л градско с изрязване на потегляне.
Провервах и цените за притискателен диск на Голфа и ми се взе акъла направо говорим за над 220лв -2200 цирея да им излязат на задниците.
Голфа прегря заради вентилатора и имаше Алфа дърпа Голф в задръстване 2 км = 1 час.
Вентилатора и той е еврейско решение -освен, че е неремнтопригоден , но е адски ненадежден ,а смяната му е върха на сладоледа.
Познат си докара Пасат за профилактика на климатика при съседите.
Ами надеждният вентилатор беше се опекъл.Няма четки,няма роторна намотка всичко е стопилка.
Започвам все повече да се разочаровам от надеждността на народните коли.
Имах честта да карам бус Тойота .Смених лагер на задно колело на само 2 492 ХХХ км,другият все още е наред. Водна помпа на 2 468 ХХХ км ,горе долу тогава и предни шарнирни болтове / по 2 часа на болт-с по3 крепежа/.
А на VW тата след 150 000-190000 км трябва да си купуваш нови задни лагери.
В Турция е най-големият завод на Бош в Европа.!!
АЕГ вентилатора ми изкара 153 000км /8 год./ ,новият ми акъна Бош вентилатор се надявам да устиска поне 3 год.
Части Голф 3
- M4r1qn
- Мнения: 619
- Регистриран на: Пет 01 апр 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател: C5 X7
- Местоположение: София
- Контакти:
пазара определя цените - мога да направя известно сравнение с цените за Опел и там положението е същото за голфарата са по скъпи - марката и търсенето определят цените - не ми ги хвали японските коли - преден лагер за голф е 35 лв на ФК а преден за Корола `88 е 130 лв - спокойно мога да си позволя да го сменям 2 пъти по често
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:02, променено общо 1 път.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:02, променено общо 1 път.
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
Re: Части Голф 3
kris11 написа:Имах честта да карам бус Тойота .Смених лагер на задно колело на само 2 492 ХХХ км,другият все още е наред. Водна помпа на 2 468 ХХХ км
lol lol lol lol lol - В едим друг форум имаше една тема с бисери .....
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Части Голф 3
Sachko написа:kris11 написа:Имах честта да карам бус Тойота .Смених лагер на задно колело на само 2 492 ХХХ км,другият все още е наред. Водна помпа на 2 468 ХХХ км
lol lol lol lol lol - В едим друг форум имаше една тема с бисери .....
Защо не вярваш колата е 1985 г.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
vw_golf_2_Memphis написа:шо не караш японска ***** или италиянка тогава?
а бмв тата занеш ли колко са бързи........
а ладите колко са дуракоустойчиви........?
предимства и недостатъци колкото щеш...при ввяка марка това
Ами нали карам служебна италианка.Най-добрата кола е служебната нито има по-икономична ,нито по-хуб ава от нея.

Лична за какво ми е ?Само разходи.
А Голфа го покарвам отвреме навреме.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
R@do написа:Какво значи еврейски голф?
Има много еврейски решения ,които не са присъщи са VW:
1.Малоумната работа със смяна на вентилатор на радиатора / точиш антифриз махаш предна маска, радиатор и фар за да стигнеш до вентилатора.Отпред на перката има една предпазна пластмасова шайба за да не удари перката в радиатора, ако изкочи.Тя е с пластмасови щифтове които се чупят /няма друг начин/ и сега ще трябва да я хващам с болтчета и лепило.
2. Пластмасови смукателни колектори /за по-евтино/
3.Капризни шибидахи - чупят се лесно водачи.
Засега съм дотука ,но сигурно ще излязат и нови.
- zaio_baio
- Мнения: 607
- Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
kris11 написа:R@do написа:Какво значи еврейски голф?
Има много еврейски решения ,които не са присъщи са VW:
1.Малоумната работа със смяна на вентилатор на радиатора / точиш антифриз махаш предна маска, радиатор и фар за да стигнеш до вентилатора.Отпред на перката има една предпазна пластмасова шайба за да не удари перката в радиатора, ако изкочи.Тя е с пластмасови щифтове които се чупят /няма друг начин/ и сега ще трябва да я хващам с болтчета и лепило.
2. Пластмасови смукателни колектори /за по-евтино/
3.Капризни шибидахи - чупят се лесно водачи.
Засега съм дотука ,но сигурно ще излязат и нови.
Съдейки по твоите думи Аудитата тогава са възможно най-еврейските коли - на А6 например за да му смениш агренажния ремък се маха маската отпред, фаровете бронята, радиатора (точи му се антифриза), ако има и климатайзер и неговите боклуци също. ...... Mr Green Fun


- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:02, променено общо 1 път.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта