:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Въпрос за резервната гума

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
mimo4o
Мнения: 292
Регистриран на: Чет 21 окт 2004 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mimo4o » Нед 04 ное 2007 18:39


И на мен Сеат-а ми е със нормална 15-ка резервна гума. Така си дойде от завода. На голфарата преди беше от малките. Аз съм твърдо против малките гумета.




nenov
Мнения: 35
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nenov » Пон 05 ное 2007 9:28


dlug написа:А ти някога опитвал ли си се да свалиш гума която е отдолу и не е сваляна повечко време? Аз лично съм виждал коли да отиват в сервиз защото няма сваляне! Малката гума спестява доста място и все пак тя е мислена не да я слагаш всеки ден (та затова да ти я правят удобна), а да я сложиш веднъж на няколко години. Лично аз имам пасата си от 6 год. и съм слагал резервна гума веднъж (дано не ми се наложи де :wink: ) Мойта също е малка и аз съм много доволен от този факт


Колега 5 години съм карал френска кола (Пежо 309) и имам много опит с тях. Опита ми с немските сега започва. отворих темата именно, защото ми се наложи да сменям гума на пасата и ведната си спомних как ставаше това при пежото. Като всеки съвестен шофьор, веднъж ж годината - най-често гогато сменям летните със синмите гуми (или обратно) се сещам да сваля и резервната, да намажа резбата на вината с грес - и готово - няма го проблема със клеясването. Не мога да отговарям за дебилите, които карат по 20000 хил с едно масло, по дъното на колата има 1-2 см. слой с неясно съдържание, и сигурно отдавна са забравили че некъде отзад има нещо, което му се вика резервна гума :)


nenov
Мнения: 35
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nenov » Пон 05 ное 2007 9:32


airjohn написа:На Толедото имах същата бебе гума и като съм я слагал наистина се постига ефекта на бързо оправяне на гумата. Явно чичо Ханс е имал това предвид. Иначе мисля, че на по новите VAG коли е с нормален размер.


отново става въпрос за съвестен шофьор, убеден съм че има и такива, които са в състояние да карат и 1 месец с това "бебе".

От моя опит - гума се пука най често на дълъг път, където се проявява и един от най-големите "-" на този вариант "СИЛНО ПОНИЖЕНА СИГУРНОСТ"


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5451
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пон 05 ное 2007 9:34


Geleto написа:Карай смело и не се плаши :wink: Ханс го е сметнал! А на мен лично ми е падала резевната гума на Орлов мост точно от Рено 19 :horror: Според мен немеца го е измислил перфектно!

Как изобщо може да ти допада някоя френска идея? На 19ката на баща ми резервнаат гума беше с изгнила джанта, напукана.Изобщо си предтсави какво й се случва долу под колата.ханс натоварен с багаж? Колко често се пука гума да чак да е за смяна?Малко гимнастика, псуваш късмета и си готов.Щом Ханс от Волфсбург е написал 80 км/ч значи може да издържи дори и повече.


nenov
Мнения: 35
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nenov » Пон 05 ное 2007 9:49


Под колата и се случва същото като и с останалите гуми - изложена на атмосферните условия. не виждам нищо страшно в това. Миаля че не може да се каже "как изобщо ти допада френска идея" всяка кола си има "+" и "-" и френските ги мислят екипи от инженери, мнооого по-умни от нас и същио минават съответните тестове :D. Даже ако зачекнем и темата "Формула 1" и видим в годините колко пъти немски или френски тим има повече титли при конструкторите.......

То не че ония зверове имат нещо общо с наште почупарници, които караме.

Правят си хората, ама да изкарат около 10-тина години, и да се карат по нещо което тук го нямаме - пътища.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 05 ное 2007 20:40


На Голчо резервната беше 14 цола патерица.Смених я с 15 цола патерица иначе се накланя на 1 страна.

Карам служебно Комбо 96г и на него е нормална под пода.Но колегата да не си мисле, че свалянето става лесно и без цапане .Действително се развива 1 болт , но после се бърка навътре под бронята а там е насъбран много кал в дъждовно време.

карал съм по магистрала и задна лява гума с патерица на 155 ца. Ами в началото карах уж внимателно с 70-80 до Шумен , ама навръщане ми писна по 1 време и я подкарах с 120 км/ч - е прибрах се нормално.

/Щатната задна лява гума се спука и спадна изведнъж при над 160км /ч и изпреварване на 3-4 автомобила/ Стана на парцали. Освен повишеният шум и леко дърпане в ляво не се усети при тази скорост.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 05 ное 2007 20:47


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 13:36, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
jboss
Мнения: 24
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 10:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jboss » Пон 05 ное 2007 22:03


Момчета една мацка (комшика) кара вече 1 мес с малката гума.ПФФФФ дано скоро я смвни,че настана зима.
ПП: маи трябва да и оправя гумата на тая.


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Вто 06 ное 2007 6:29


Ми хайде де! Пък, ако остане доволна, може и телевизора да те покани да и оправиш :beer



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта