
Въпрос за резервната гума
dlug написа:А ти някога опитвал ли си се да свалиш гума която е отдолу и не е сваляна повечко време? Аз лично съм виждал коли да отиват в сервиз защото няма сваляне! Малката гума спестява доста място и все пак тя е мислена не да я слагаш всеки ден (та затова да ти я правят удобна), а да я сложиш веднъж на няколко години. Лично аз имам пасата си от 6 год. и съм слагал резервна гума веднъж (дано не ми се наложи де) Мойта също е малка и аз съм много доволен от този факт
Колега 5 години съм карал френска кола (Пежо 309) и имам много опит с тях. Опита ми с немските сега започва. отворих темата именно, защото ми се наложи да сменям гума на пасата и ведната си спомних как ставаше това при пежото. Като всеки съвестен шофьор, веднъж ж годината - най-често гогато сменям летните със синмите гуми (или обратно) се сещам да сваля и резервната, да намажа резбата на вината с грес - и готово - няма го проблема със клеясването. Не мога да отговарям за дебилите, които карат по 20000 хил с едно масло, по дъното на колата има 1-2 см. слой с неясно съдържание, и сигурно отдавна са забравили че некъде отзад има нещо, което му се вика резервна гума

airjohn написа:На Толедото имах същата бебе гума и като съм я слагал наистина се постига ефекта на бързо оправяне на гумата. Явно чичо Ханс е имал това предвид. Иначе мисля, че на по новите VAG коли е с нормален размер.
отново става въпрос за съвестен шофьор, убеден съм че има и такива, които са в състояние да карат и 1 месец с това "бебе".
От моя опит - гума се пука най често на дълъг път, където се проявява и един от най-големите "-" на този вариант "СИЛНО ПОНИЖЕНА СИГУРНОСТ"
- R@do
- Батето
- Мнения: 5451
- Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ABK 1993
- Местоположение: В планината
Geleto написа:Карай смело и не се плашиХанс го е сметнал! А на мен лично ми е падала резевната гума на Орлов мост точно от Рено 19
Според мен немеца го е измислил перфектно!
Как изобщо може да ти допада някоя френска идея? На 19ката на баща ми резервнаат гума беше с изгнила джанта, напукана.Изобщо си предтсави какво й се случва долу под колата.ханс натоварен с багаж? Колко често се пука гума да чак да е за смяна?Малко гимнастика, псуваш късмета и си готов.Щом Ханс от Волфсбург е написал 80 км/ч значи може да издържи дори и повече.
Под колата и се случва същото като и с останалите гуми - изложена на атмосферните условия. не виждам нищо страшно в това. Миаля че не може да се каже "как изобщо ти допада френска идея" всяка кола си има "+" и "-" и френските ги мислят екипи от инженери, мнооого по-умни от нас и същио минават съответните тестове
. Даже ако зачекнем и темата "Формула 1" и видим в годините колко пъти немски или френски тим има повече титли при конструкторите.......
То не че ония зверове имат нещо общо с наште почупарници, които караме.
Правят си хората, ама да изкарат около 10-тина години, и да се карат по нещо което тук го нямаме - пътища.

То не че ония зверове имат нещо общо с наште почупарници, които караме.
Правят си хората, ама да изкарат около 10-тина години, и да се карат по нещо което тук го нямаме - пътища.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13545
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
На Голчо резервната беше 14 цола патерица.Смених я с 15 цола патерица иначе се накланя на 1 страна.
Карам служебно Комбо 96г и на него е нормална под пода.Но колегата да не си мисле, че свалянето става лесно и без цапане .Действително се развива 1 болт , но после се бърка навътре под бронята а там е насъбран много кал в дъждовно време.
карал съм по магистрала и задна лява гума с патерица на 155 ца. Ами в началото карах уж внимателно с 70-80 до Шумен , ама навръщане ми писна по 1 време и я подкарах с 120 км/ч - е прибрах се нормално.
/Щатната задна лява гума се спука и спадна изведнъж при над 160км /ч и изпреварване на 3-4 автомобила/ Стана на парцали. Освен повишеният шум и леко дърпане в ляво не се усети при тази скорост.
Карам служебно Комбо 96г и на него е нормална под пода.Но колегата да не си мисле, че свалянето става лесно и без цапане .Действително се развива 1 болт , но после се бърка навътре под бронята а там е насъбран много кал в дъждовно време.
карал съм по магистрала и задна лява гума с патерица на 155 ца. Ами в началото карах уж внимателно с 70-80 до Шумен , ама навръщане ми писна по 1 време и я подкарах с 120 км/ч - е прибрах се нормално.
/Щатната задна лява гума се спука и спадна изведнъж при над 160км /ч и изпреварване на 3-4 автомобила/ Стана на парцали. Освен повишеният шум и леко дърпане в ляво не се усети при тази скорост.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 13:36, променено общо 1 път.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта