Здравейте.
Извинявам се ако съм пропуснал подобна тема, но търсачката не ми върна нещо подобно на моя проблем.
Та проблема е следния, от преди половин час, когато натисна спирачка, светват лампичките на мигачите (и двете) а ако в този момент е подаден мигач то той угасва. Гледано отвън се вижда леко светене на мигачите което постепенно се усилва но не достига като интензитет нормалното светене на мигачите.
Карам Пасат Б3 - 1991г.



Проблем с мигачи и стопове.
- dimitarpetrov
- Мнения: 794
- Регистриран на: Сря 21 юни 2006 14:05
- Автомобил: HONDA CR-V 2003
- Двигател: K20 i-VTEC - 150 hp
- Местоположение: София / Зверино
gr_kanev написа:Лоша (загубена) маса и/или връзка между пистите на комбинирания заден фар. Отвори и огледай. Възможно е и да има проводник с нарушена изолация (най-вероятно там, където влиза в капака на багажника).
Колегата ти го е казал - МАСАТА! Почисти си куплунга, стегни му перата и проследи жицата на масата там, където се захваща за купето. Почисти и презатегни. От другата страна - същото!
Когато нямаш маса, тока се опитва да си намери път и минава през другите лампи и настава дискотека.

- MrDeath
- Мнения: 46
- Регистриран на: Чет 23 мар 2006 11:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Здравейте!
Имам същият проблем от два дена и поствам тук за помощ. Така и така темата я има вече. Ето описанието:
1) при натискане на спирачка, освен стоповете, светват слабо двата задни мигача + предни габарити. Понякога стрелките на таблото за мигачите също светят слабо.
2) Следното ми се случи с пуснати фарове. Давам мигач - мига, натискам спирачка - спира да мига, отпускам спирачка, отново започва да мига. Това го прави когато си поиска. Не мога да го възпроизведа нарочно. А наблюдението го направих случайно в отражението на бронята на предният автомобил.
3) Пътувах по магистрала, когато идиода на акумулатора светна. Тъкмо намирам отбивка да спра и изгасва. След време пак така. Спрях и като дръпнах ръчната ми направи впечатление, че нейният диод свети доста по-силно от този на акумулатора. Реших че е същият проблем и не му обърнах внимание. Колата си върви и акумулатора си е добре (все още).
Преди малко ръчках из таблото, в случай, че нещо се намести случайно, но не би
Моля колегите за помощ!
Коя маса да гледам и да чистя?
Допълнение:
Преди време сменях радиатора, че се беше разтекъл. След това се разтече от маркучите на газовият изпарител. Сега като спрях на бензиностанция видях, че капе яко някъде под таблото. Доколкото знам там е само радиатора на парното. Не губи антифриз обаче и понеже бях с пуснат климатик реших, че вероятно е конденз. Та покрай тези ремонти колицата доста се поомокри. Направо се оля! Може и да помогне това инфо за откриване на проблема.
Благодаря предварително!
Имам същият проблем от два дена и поствам тук за помощ. Така и така темата я има вече. Ето описанието:
1) при натискане на спирачка, освен стоповете, светват слабо двата задни мигача + предни габарити. Понякога стрелките на таблото за мигачите също светят слабо.
2) Следното ми се случи с пуснати фарове. Давам мигач - мига, натискам спирачка - спира да мига, отпускам спирачка, отново започва да мига. Това го прави когато си поиска. Не мога да го възпроизведа нарочно. А наблюдението го направих случайно в отражението на бронята на предният автомобил.
3) Пътувах по магистрала, когато идиода на акумулатора светна. Тъкмо намирам отбивка да спра и изгасва. След време пак така. Спрях и като дръпнах ръчната ми направи впечатление, че нейният диод свети доста по-силно от този на акумулатора. Реших че е същият проблем и не му обърнах внимание. Колата си върви и акумулатора си е добре (все още).
Преди малко ръчках из таблото, в случай, че нещо се намести случайно, но не би

Моля колегите за помощ!
Коя маса да гледам и да чистя?
Допълнение:
Преди време сменях радиатора, че се беше разтекъл. След това се разтече от маркучите на газовият изпарител. Сега като спрях на бензиностанция видях, че капе яко някъде под таблото. Доколкото знам там е само радиатора на парното. Не губи антифриз обаче и понеже бях с пуснат климатик реших, че вероятно е конденз. Та покрай тези ремонти колицата доста се поомокри. Направо се оля! Може и да помогне това инфо за откриване на проблема.
Благодаря предварително!
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
MrDeath написа:По 3) къде да я търся въпросната маса?
Генераторът е закрепен за двигателя - мисля че няма друга маса, но погледни как ляга - дали има добър контакт. Масата на двигателя е едно плетено метално въже (може да е кръгло или плоско), обикновено с 3 точки на свързване - двигател, акумулатор (-), купе. Погледни всяко едно от тези места на електрически контакт.
- vladkant
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пон 26 май 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
имах същият проблем, след като напръсках всички възможни места където масата прави контакт проблема остана
оказа се -допълнителна маса от другата страна на кабела
при мен кабела влиза от ляво минава през резервната гума и завършва при централното пада се десният стоп и мигач от там истеглих допълнителна маса
успех
оказа се -допълнителна маса от другата страна на кабела
при мен кабела влиза от ляво минава през резервната гума и завършва при централното пада се десният стоп и мигач от там истеглих допълнителна маса
успех
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: deodriver и 30 госта