усещам че голфовете ще станат много за догодина в шампионата
Глава от КР
Bobby_ написа:направи едно контролно замерване на степента и ще получиш инфо дали е рязана главата или не
Не е много достоверен критерий. Ако е издухан двигателя откъм компресиращи сегменти може да му даде по-ниска компресия, а оттук ще дойде грешния извод, че главата не е шлайфана с много...
Най-точния метод е на Расо, само че и той е доста труден за прецизно измерване, макар и със спринцовка...
Аз бих измерил височината все пак, ако трябва и с микрометър, макар че и шублер може да свърши работа ако се вземе точка на точен ориентир.
Боби, по принцип си прав, не споря.
Не бъркам степен на сгъстяване с компресия, знам разликите. Само ще кажа, че преди време си мерих степента на сгъстяване на другата кола и 5 цилиндъра дадоха почти еднакви стойности, а шестия - съвсем различна. Или от клапани или от сегменти, но това няма значение, защото в неговия случай ще е подвеждащо. При това, човека иска да шлайфа още, а от стойностите на степента на сгъстяване едва ли ще разбере точно с колко е шлайфана главата и колко още може да отнеме. Според мен не е много точен метода, освен ако не е сложил нови сегменти и нови клапани със шлайфани легла (то ти така си свикнал да мериш, ама другите...
)
Както разбирам, главата така или иначе е свалена, така че според мен най-добре да измери височината.
Не бъркам степен на сгъстяване с компресия, знам разликите. Само ще кажа, че преди време си мерих степента на сгъстяване на другата кола и 5 цилиндъра дадоха почти еднакви стойности, а шестия - съвсем различна. Или от клапани или от сегменти, но това няма значение, защото в неговия случай ще е подвеждащо. При това, човека иска да шлайфа още, а от стойностите на степента на сгъстяване едва ли ще разбере точно с колко е шлайфана главата и колко още може да отнеме. Според мен не е много точен метода, освен ако не е сложил нови сегменти и нови клапани със шлайфани легла (то ти така си свикнал да мериш, ама другите...
Както разбирам, главата така или иначе е свалена, така че според мен най-добре да измери височината.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
обясни ми как степента на сгъстяване е била различна в различните цилиндри ?
пак ги бъркаш 2-те понятия
степен на сгъстяване = бутапо*бутало*ход на бутало*0.00314 / цилиндрите / горивната камера (по бегли спомени от една тема е точното изчисление ама търсачката не ме хареса и неможах да я намеря)
а компресията е точно това което си мерил
степен на сгъстяване = бутапо*бутало*ход на бутало*0.00314 / цилиндрите / горивната камера (по бегли спомени от една тема е точното изчисление ама търсачката не ме хареса и неможах да я намеря)
а компресията е точно това което си мерил
Добре де, пак ги обърках понятията. Важното е, че едното е теоретична величина, а другото е реална величина, която зависи от много неща, включително и от валовете и състоянието на двигателя. Та по темата - за мен меренето на компресия не е надежден метод за определяне размера на шлайфа на главата. Това е, което исках да кажа, не ме въвличайте в метафизични спорове!!!
Ей, човек да не каже нещо в този форум!!!
Ей, човек да не каже нещо в този форум!!!
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
tns написа:А,колко е фабричната височината на главата и в коя част най-точно мога да направя това замерване.
Точно това щях да пиша и аз, фабрично главата си има точно определена височина
kav4o написа:oHua написа:Моята е рязана 1,6 мм.
Ами ти си диване,баценещо ново за твойта няма ли да кажеш,как въври работата
...май оспамих темета на човеказа което се извинявам
Що аз бе:D Леглата малко са вкопани навътре и да се докара нужната степен.Сега ще ставам химик,че с 11,9 степен ще ми малее бензина по бензиностанциите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта
нещо ново за твойта няма ли да кажеш,как въври работата