Глава от КР

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Нед 04 ное 2007 7:40


направи едно контролно замерване на степента и ще получиш инфо дали е рязана главата или не


усещам че голфовете ще станат много за догодина в шампионата :)




Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Нед 04 ное 2007 19:16


Bobby_ написа:направи едно контролно замерване на степента и ще получиш инфо дали е рязана главата или не


усещам че голфовете ще станат много за догодина в шампионата :)

Голф или Лада Самара
:lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
tns
Мнения: 391
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tns » Нед 04 ное 2007 20:04


Колата е ГОЛФ разбира се,а колко голфа ще са незнам,колкото повече,толкова по добре. :lol: :lol:


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пон 05 ное 2007 18:40


Bobby_ написа:направи едно контролно замерване на степента и ще получиш инфо дали е рязана главата или не


Не е много достоверен критерий. Ако е издухан двигателя откъм компресиращи сегменти може да му даде по-ниска компресия, а оттук ще дойде грешния извод, че главата не е шлайфана с много...

Най-точния метод е на Расо, само че и той е доста труден за прецизно измерване, макар и със спринцовка...

Аз бих измерил височината все пак, ако трябва и с микрометър, макар че и шублер може да свърши работа ако се вземе точка на точен ориентир.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пон 05 ное 2007 22:41


Камене, контролното мерене се прави на сглобен мотор и компресията е от нулево значение.

Не бъркай понятията "компресия" и "степен на сгъстяване"!!!!!
знам че и двете са в горивната камера но едното е резистентна величина а другото не е!!!!


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Вто 06 ное 2007 9:28


Боби, по принцип си прав, не споря.
Не бъркам степен на сгъстяване с компресия, знам разликите. Само ще кажа, че преди време си мерих степента на сгъстяване на другата кола и 5 цилиндъра дадоха почти еднакви стойности, а шестия - съвсем различна. Или от клапани или от сегменти, но това няма значение, защото в неговия случай ще е подвеждащо. При това, човека иска да шлайфа още, а от стойностите на степента на сгъстяване едва ли ще разбере точно с колко е шлайфана главата и колко още може да отнеме. Според мен не е много точен метода, освен ако не е сложил нови сегменти и нови клапани със шлайфани легла (то ти така си свикнал да мериш, ама другите... :lol: )

Както разбирам, главата така или иначе е свалена, така че според мен най-добре да измери височината.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 06 ное 2007 9:56


обясни ми как степента на сгъстяване е била различна в различните цилиндри ? :) пак ги бъркаш 2-те понятия

степен на сгъстяване = бутапо*бутало*ход на бутало*0.00314 / цилиндрите / горивната камера (по бегли спомени от една тема е точното изчисление ама търсачката не ме хареса и неможах да я намеря)
а компресията е точно това което си мерил


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Вто 06 ное 2007 10:44


Добре де, пак ги обърках понятията. Важното е, че едното е теоретична величина, а другото е реална величина, която зависи от много неща, включително и от валовете и състоянието на двигателя. Та по темата - за мен меренето на компресия не е надежден метод за определяне размера на шлайфа на главата. Това е, което исках да кажа, не ме въвличайте в метафизични спорове!!! mhihi
Ей, човек да не каже нещо в този форум!!!


Потребителски аватар
tns
Мнения: 391
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tns » Вто 06 ное 2007 11:41


А,колко е фабричната височината на главата и в коя част най-точно мога да направя това замерване. :?:


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Вто 06 ное 2007 11:49


Баце, ако си я свалил, най-добре да я занесеш при някой, който я има същата, но не е пипана, и там на място да му умувате. :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 06 ное 2007 12:03


Уф.. отивате в един шлайф сервиз.. там имат едни дебели книги .. мерят гледат в книгата.. черпиш бира и бягаш


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 06 ное 2007 13:21


tns написа:А,колко е фабричната височината на главата и в коя част най-точно мога да направя това замерване. :?:

Точно това щях да пиша и аз, фабрично главата си има точно определена височина :wink: Това с което аз разполагам като информация е минималната височина след шлайфане(118.1мм, измерена през отвор за болт на цилиндровата глава), но за съжаление едва ли ще ти е от полза :cry:


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Сря 07 ное 2007 12:58


Моята е рязана 1,6 мм. :D


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Сря 07 ное 2007 13:21


oHua написа:Моята е рязана 1,6 мм. :D

Ами ти си диване,баце :bowdown нещо ново за твойта няма ли да кажеш,как въври работата :applause:
...май оспамих темета на човека :oops: за което се извинявам


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Сря 07 ное 2007 13:34


kav4o написа:
oHua написа:Моята е рязана 1,6 мм. :D

Ами ти си диване,баце :bowdown нещо ново за твойта няма ли да кажеш,как въври работата :applause:
...май оспамих темета на човека :oops: за което се извинявам

Що аз бе:D Леглата малко са вкопани навътре и да се докара нужната степен.Сега ще ставам химик,че с 11,9 степен ще ми малее бензина по бензиностанциите. :lol:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта