Под наклон колата се самофорсира в диапазона 900-1200

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
BastunSelski
Мнения: 600
Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
Контакти:

Под наклон колата се самофорсира в диапазона 900-1200

Мнениеот BastunSelski » Вто 06 ное 2007 14:12


Значи много ме дразни тва!! Има едно самофорсиране мецду 900-1200 и то не всеки път :evil: . Бях пускал и тази тема http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... highlight= , ама не получих отговор.От тогава съм сменил термостата,датчика за температурата,антифриз и палец и отново и отново си го има тва самофорсиране.Може ли да е механичен проблема в смисъл в мотора?
Иначе съм сменил-свещи,кабели,дросел и ламбда.Сега в събота ще сменя и дистрибуторната капачка.
Ами тва е!Благодаря!




Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Вто 06 ное 2007 16:20


като я пуснеш по инерция или пускаш наклона на голяма предавка


Потребителски аватар
BastunSelski
Мнения: 600
Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
Контакти:

Мнениеот BastunSelski » Вто 06 ное 2007 16:28


Хм,колко съм глупав ;)
В движение като съм освободил на скорост оборотите винаги са заковани.
Тва става като съм на место демек на празен ход.
Демек като седя на някой наклон ми се самофорсира.Четох ,че може да е нещо спирачните маркучета,ама дори като не държа спирачката,а съм на ръчна пак си става.Лошото е,че дори тогава не става всеки път,а мен си ме дразни.


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Вто 06 ное 2007 19:36


ами колега има една тема за чистене на дросела, може да пробваш.

И при мен се получаваше много рядко, лятото почти на всеки сфетофар ако е пуснат климатика. Но отидох в бош сервиз за дигностика и там ми я почистиха и настройха и имаше положителен ефект.
Ако го правиш сам ти препоръчвам веднага след процедурата да се отбиеш в Бош за дигностика на компютар хем ще проверят за грешки хем ще ти настроят клапата. Нормална цена за това е 15лв. Ако отидеш там да направят и почистването ще ти земат 40-45лв, но поне аз го гледах ко прави и наистина добре я изчисти.


Потребителски аватар
asengamalov
Мнения: 285
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот asengamalov » Вто 06 ное 2007 20:11


А да те питам само на едната страна ли ти го прави и дали има газ колата :roll: :?:


Потребителски аватар
BastunSelski
Мнения: 600
Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
Контакти:

Мнениеот BastunSelski » Сря 07 ное 2007 10:27


Дроселът ми е сменен и настроен преди може би около 3-4 месеца.
А и нямам газ.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Сря 07 ное 2007 13:31


При мен имаше подобен проблем - форсиране при натиснат спирачен педал. Причината се оказа механична - сервото на спирачките, или от другаде губи вакуум, променя характеристиките на единия от цилиндрите и компа компенсира. Ако сервото съска при натиснат педал - от него е. Ако не - търсй из мъркучите.


Потребителски аватар
BastunSelski
Мнения: 600
Регистриран на: Вто 20 мар 2007 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сеат Ибиза 1.4 АЕХ у Софето
Контакти:

Мнениеот BastunSelski » Сря 07 ное 2007 18:19


Е да ,ама не се получава всеки път като съм натиснал спирачките.Ами ще ги проверя пак маркучите и така :( .



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта