проблем с турбината

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
k.raev
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 22:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

проблем с турбината

Мнениеот k.raev » Сря 07 ное 2007 23:53


Здравейте колеги.Наскоро си купих Пасат-4 1.9 ТДИ 110коня-афтомат.Преди броени дни ме сполетя нещастието като ми изгоря турбината.Всичко стана за отрицателно време.както си карах колата изгуби мощност и започна да пуши ужасно много.в сервиз ми казаха,че вариантите са два-нова срещу1600лв или рециклирана за 1100лв.Моля за съвети и предложения за по-оптимално решение на ремонта.Благодаря предварително




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 08 ное 2007 0:17


втора употреба с гаранция-като преди да я сложиш на колата и по4исти геометрията- VNT 15 става от голф3 ,ауди А4 с AFN motor


k.raev
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 22:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот k.raev » Чет 08 ное 2007 23:19


Благодаря за съвета.та зна4и аз си намерих турбина и е втора употреба,съвпада с номера на старата ми.Цената и е 600лв.Незнам дали си заслужава.А за това почистване на геометрията сам дали щте се справя или да се обърна кам сервиз.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 09 ное 2007 0:39


k.raev написа:Благодаря за съвета.та зна4и аз си намерих турбина и е втора употреба,съвпада с номера на старата ми.Цената и е 600лв.Незнам дали си заслужава.А за това почистване на геометрията сам дали щте се справя или да се обърна кам сервиз.

Всичко зависи от турбината.Огледай я дали няма пукнатини и с ръка погледни луфта на оста.Ако няма видими поражения в най-лошия вариант ще трябва да я чистиш ,или да набливаш втулки за 300-400 лева ако играе оста.Почестването може и сам да го направиш,но трябва по-внимателно и да не бараш болтовете на оста за да не я разбалансираш.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Пет 09 ное 2007 1:43


абе аз защо ли си мисля че VTG турбините трудно се рециклират и дори да е рециклирана пак издъхва бързо за разлика от номалните турбини


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 09 ное 2007 8:25


АФН не е ли с VNT :? Незнам как стой въпроса с ремонта ,но според мен за 300 лева 100к километри да си изкара все си е на далавера.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Пет 09 ное 2007 18:39


Rabbit_TDI написа:АФН не е ли с VNT :? Незнам как стой въпроса с ремонта ,но според мен за 300 лева 100к километри да си изкара все си е на далавера.


да с VNT15 e и това е именно VTG турбина (съкратено от Variable TurbinenGeometrie) Съмнявам се ремонта на VTG турбина да е 300 лева и още повече не ми се вярва да изкара 100к километра.
Може и да съм прекалено суеверен :lol:


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пет 09 ное 2007 20:23


Brezel написа:
Rabbit_TDI написа:АФН не е ли с VNT :? Незнам как стой въпроса с ремонта ,но според мен за 300 лева 100к километри да си изкара все си е на далавера.


да с VNT15 e и това е именно VTG турбина (съкратено от Variable TurbinenGeometrie) Съмнявам се ремонта на VTG турбина да е 300 лева и още повече не ми се вярва да изкара 100к километра.
Може и да съм прекалено суеверен :lol:

:да:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 09 ное 2007 23:24


ми аз тая ве4ер успях да гръмна една рециклирана турбина :lol: имам ибиза тди110 и ве4ерта я посръ4ках малко ,ама турбото каза мяууууу-следобед го бях сложил ,нямаше и 200км и си е.....мамата
пак 4е не съм плащал за рециклиране;които както иска да го смята ,ама един път турбина бутана ли е -отпиши я


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Съб 10 ное 2007 0:03


уфффф да опази господ


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 10 ное 2007 18:25


niks76 написа:ама един път турбина бутана ли е -отпиши я


Това май е един много подходящ отговор на вечния хамлетовски въпрос "Нова,втора употреба или рециклирана..?' :)


fisto
Мнения: 53
Регистриран на: Нед 27 авг 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот fisto » Чет 15 ное 2007 21:46


Да припомня само, че турбото при правилна и нормална експлоатация, трябва да надживее двигателя. Само, че въпроса е, тази която е "втора" ръка как е експлоатирана.


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Чет 15 ное 2007 21:54


Вземи турбината с уговорката, че ще я тестваш. Иди на диагностика и така.
Иначе и аз съм 'ЗА' нова турбина.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта