проблем с турбината
проблем с турбината
Здравейте колеги.Наскоро си купих Пасат-4 1.9 ТДИ 110коня-афтомат.Преди броени дни ме сполетя нещастието като ми изгоря турбината.Всичко стана за отрицателно време.както си карах колата изгуби мощност и започна да пуши ужасно много.в сервиз ми казаха,че вариантите са два-нова срещу1600лв или рециклирана за 1100лв.Моля за съвети и предложения за по-оптимално решение на ремонта.Благодаря предварително
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
k.raev написа:Благодаря за съвета.та зна4и аз си намерих турбина и е втора употреба,съвпада с номера на старата ми.Цената и е 600лв.Незнам дали си заслужава.А за това почистване на геометрията сам дали щте се справя или да се обърна кам сервиз.
Всичко зависи от турбината.Огледай я дали няма пукнатини и с ръка погледни луфта на оста.Ако няма видими поражения в най-лошия вариант ще трябва да я чистиш ,или да набливаш втулки за 300-400 лева ако играе оста.Почестването може и сам да го направиш,но трябва по-внимателно и да не бараш болтовете на оста за да не я разбалансираш.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:АФН не е ли с VNTНезнам как стой въпроса с ремонта ,но според мен за 300 лева 100к километри да си изкара все си е на далавера.
да с VNT15 e и това е именно VTG турбина (съкратено от Variable TurbinenGeometrie) Съмнявам се ремонта на VTG турбина да е 300 лева и още повече не ми се вярва да изкара 100к километра.
Може и да съм прекалено суеверен

Brezel написа:Rabbit_TDI написа:АФН не е ли с VNTНезнам как стой въпроса с ремонта ,но според мен за 300 лева 100к километри да си изкара все си е на далавера.
да с VNT15 e и това е именно VTG турбина (съкратено от Variable TurbinenGeometrie) Съмнявам се ремонта на VTG турбина да е 300 лева и още повече не ми се вярва да изкара 100к километра.
Може и да съм прекалено суеверен

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта