проблем със запалването на Г2!
- dude
- Мнения: 1614
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
kris11
в същност направи ми го само веднъж, когато след отпуска не я бях карал 15 дена. След това си е ок. И затова не го закачам, може ли да проиЗтече нещо лошо от това?
в същност направи ми го само веднъж, когато след отпуска не я бях карал 15 дена. След това си е ок. И затова не го закачам, може ли да проиЗтече нещо лошо от това?
Последна промяна от dude на Пон 29 авг 2005 15:58, променено общо 1 път.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
dude написа:kris11
в същност направи ми го само веднъж, когато след отпуска не я бях карал 15 дена. След това си е ок. И затова не го закачам, може ли да проистече нещо лошо от това?
Очаквай пак да се появи .Няма случайни неща .
Сега препрочетох постовете отново. След това не ми стана ясно стартера върти ли или не ?Аз останах с убеждението, че не ти върти стартера.
А като прегледах сега започвам да гадая : стартера ти върти и не пали колата .Кое от двете е вярно за стартера, за да се опитам да помогна.
Ако върти проблема в запалването е другате -кабели, комутатор,липса на гориво ,предварение и т.н. ...
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
bbb написа:При мен стартера върти но не пали, сякаш няма гориво. Има ли верятност да не се подава гориво от изпарителя? Странното е че не винаги го прави. Ако я е понапекло почти винаги го прави.
А имаш ли бутон за предварително обогатяване -да подадеш газ преди да въртиш стартер? Или имаш изпарител с електронен "смукач" -подава газ за няколко секунди / с реле за време е/.Може това реле да ти прави въртели
ПС Сетих се и друго .Да не би да се опитва да ти запали когато спреш да въртиш стартера ? Ако е така търси лоши маси ,плюсови кабели като започнеш от климите на акумулатора,клема към стартера,маса акумулатор шаси , маса шаси двигател ,ръждясали контактни повърхности където лягат клемите. С и мултицет мери по време на въртене на стартера спада върху всяка съмнителна връзка / понякога е оксидирал меден проводник и оксидирала кабелна обувка -връзка с голямо съпротивление / Спада в самата връзка в най-лошият случай не трябва да е над 0,3-0,4В
Последна промяна от kris11 на Сря 31 авг 2005 8:13, променено общо 1 път.
- dude
- Мнения: 1614
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
bbb, за да си сигурен, че не е от електрическата система
извади една свещ и я допри до копруса на двигателя, после накрай някой да опита запалване, ако хвърля добра искра значи дистрибуторната капачка и кабелите са ок
виж си все пак дали няма някакъв нагар по дистрибуторната капачка,
но според мен какво се случва:
като въртиш стартера леко подкачва гориво и в един момент запалва,
демек пак може да е нещо с тоя автоматичен смукач, абе дай да не умуваме а да идеш да ти я види масйтор (демек васко)
извади една свещ и я допри до копруса на двигателя, после накрай някой да опита запалване, ако хвърля добра искра значи дистрибуторната капачка и кабелите са ок
виж си все пак дали няма някакъв нагар по дистрибуторната капачка,
но според мен какво се случва:
като въртиш стартера леко подкачва гориво и в един момент запалва,
демек пак може да е нещо с тоя автоматичен смукач, абе дай да не умуваме а да идеш да ти я види масйтор (демек васко)

Искам да споделя проблемите си с моя стартер, може на някой да помогне.
При продължително каране, най-често лятно време, стартерът ми изчезваше. Ни звук, ни стон. Меря с пробната лампа - ток навсякъде. Като поизстине колата /не можех да паля с бутане понеже е автоматик/ - все едно, че проблем не е имало. "Майстор" ми смени шалтера - същото, че и по-лошо.
Оказа се, че е износен клеморед на контактния ключ, както naskogolf предположи. Интересното е, че когато подам директно плюс на стартера, след това започва да върти и от ключа?!?
За сега съм решил проблема с подходящ кабел под ръка
Казаха ми, че ако не си купя оригинален клеморед, само ще си дам парите, защото няма да кара дълго. Някой имал ли е такъв проблем и какво е неговото решение?
При продължително каране, най-често лятно време, стартерът ми изчезваше. Ни звук, ни стон. Меря с пробната лампа - ток навсякъде. Като поизстине колата /не можех да паля с бутане понеже е автоматик/ - все едно, че проблем не е имало. "Майстор" ми смени шалтера - същото, че и по-лошо.
Оказа се, че е износен клеморед на контактния ключ, както naskogolf предположи. Интересното е, че когато подам директно плюс на стартера, след това започва да върти и от ключа?!?
За сега съм решил проблема с подходящ кабел под ръка

Благодаря за съвета. И аз си мислех за нещо такова, ама не знам къде да го търся тоя шалтер.
kris11, 50А казваш. Няма ли да е много голям тоя ключ или с някоя пружина, дето с крак трябва да се натиска? Не съм виждал.
С някакво реле, което може да стои и под капака и по-елегантно бутонче няма ли да стане?
kris11, 50А казваш. Няма ли да е много голям тоя ключ или с някоя пружина, дето с крак трябва да се натиска? Не съм виждал.
С някакво реле, което може да стои и под капака и по-елегантно бутонче няма ли да стане?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
paro_k написа:Благодаря за съвета. И аз си мислех за нещо такова, ама не знам къде да го търся тоя шалтер.
kris11, 50А казваш. Няма ли да е много голям тоя ключ или с някоя пружина, дето с крак трябва да се натиска? Не съм виждал.
С някакво реле, което може да стои и под капака и по-елегантно бутонче няма ли да стане?
Имам такова бутонче и въобще не е голямо. А бутончето е руско.Диаметър закрепващ 20-22 мм ,гривната с около 3-4 мм по-широка . В понеделник мога да питам дали има още в старият ми завод и да те снабдя с такъв, ако има.Навремето бях наскубил 7-8 но свършиха.Последният го монтирах на 1 приятел преди няколко месеца и ме беше яд ,че не си оставих 1 за зор заман за мен.
Ако има други мераклии нека да пишат за да купя наведнъж , ако има.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ognqn и 108 госта