проблем със запалването на Г2!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
bbb
Мнения: 46
Регистриран на: Пет 07 яну 2005 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bbb » Чет 25 авг 2005 14:48


Точно, един познат ми беше казал да вкарвам газ с копчето но ефекта е никакъв, в неделя след 30 мин. мъчения реши да запали. Случвало ми се е сутринта отивам на работа и вечерта не мога да запаля.




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 25 авг 2005 20:37


dude написа:виж си бендикс-а на мен ми го прави понякога и не върти стартера, а само едно глухо ръмжене тихо.
Като почукам с една шанга два три пъти захапва и стартера почва да върти.
:lol:

Износени или задържащи четки или включвател -разбит, с нагар


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Пет 26 авг 2005 9:20


kris11
в същност направи ми го само веднъж, когато след отпуска не я бях карал 15 дена. След това си е ок. И затова не го закачам, може ли да проиЗтече нещо лошо от това?

Последна промяна от dude на Пон 29 авг 2005 15:58, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пет 26 авг 2005 15:27


dude написа:kris11
в същност направи ми го само веднъж, когато след отпуска не я бях карал 15 дена. След това си е ок. И затова не го закачам, може ли да проистече нещо лошо от това?

Очаквай пак да се появи .Няма случайни неща .
Сега препрочетох постовете отново. След това не ми стана ясно стартера върти ли или не ?Аз останах с убеждението, че не ти върти стартера.
А като прегледах сега започвам да гадая : стартера ти върти и не пали колата .Кое от двете е вярно за стартера, за да се опитам да помогна.
Ако върти проблема в запалването е другате -кабели, комутатор,липса на гориво ,предварение и т.н. ...


bbb
Мнения: 46
Регистриран на: Пет 07 яну 2005 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bbb » Пон 29 авг 2005 15:54


При мен стартера върти но не пали, сякаш няма гориво. Има ли верятност да не се подава гориво от изпарителя? Странното е че не винаги го прави. Ако я е понапекло почти винаги го прави.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Вто 30 авг 2005 8:51


bbb написа:При мен стартера върти но не пали, сякаш няма гориво. Има ли верятност да не се подава гориво от изпарителя? Странното е че не винаги го прави. Ако я е понапекло почти винаги го прави.

А имаш ли бутон за предварително обогатяване -да подадеш газ преди да въртиш стартер? Или имаш изпарител с електронен "смукач" -подава газ за няколко секунди / с реле за време е/.Може това реле да ти прави въртели

ПС Сетих се и друго .Да не би да се опитва да ти запали когато спреш да въртиш стартера ? Ако е така търси лоши маси ,плюсови кабели като започнеш от климите на акумулатора,клема към стартера,маса акумулатор шаси , маса шаси двигател ,ръждясали контактни повърхности където лягат клемите. С и мултицет мери по време на въртене на стартера спада върху всяка съмнителна връзка / понякога е оксидирал меден проводник и оксидирала кабелна обувка -връзка с голямо съпротивление / Спада в самата връзка в най-лошият случай не трябва да е над 0,3-0,4В

Последна промяна от kris11 на Сря 31 авг 2005 8:13, променено общо 1 път.


bbb
Мнения: 46
Регистриран на: Пет 07 яну 2005 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bbb » Вто 30 авг 2005 9:38


Има бутон, аз почти винаги подавам допълнително газ, особенао ако не съм иа карал повече от 4-5 часа. Аз имам чувството, че понякога не подава въобще гориво към карбуратора. Иначе когато натискам бутона уж се чува че подава гориво, но...


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Вто 30 авг 2005 9:46


bbb, за да си сигурен, че не е от електрическата система
извади една свещ и я допри до копруса на двигателя, после накрай някой да опита запалване, ако хвърля добра искра значи дистрибуторната капачка и кабелите са ок
виж си все пак дали няма някакъв нагар по дистрибуторната капачка,


но според мен какво се случва:
като въртиш стартера леко подкачва гориво и в един момент запалва,
демек пак може да е нещо с тоя автоматичен смукач, абе дай да не умуваме а да идеш да ти я види масйтор (демек васко) :lol:


bbb
Мнения: 46
Регистриран на: Пет 07 яну 2005 12:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bbb » Вто 30 авг 2005 9:48


То в крайна сметка наистина ще се наложи да я карам на майстор :)


Потребителски аватар
paro_k
Мнения: 241
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paro_k » Съб 10 сеп 2005 12:07


Искам да споделя проблемите си с моя стартер, може на някой да помогне.
При продължително каране, най-често лятно време, стартерът ми изчезваше. Ни звук, ни стон. Меря с пробната лампа - ток навсякъде. Като поизстине колата /не можех да паля с бутане понеже е автоматик/ - все едно, че проблем не е имало. "Майстор" ми смени шалтера - същото, че и по-лошо.
Оказа се, че е износен клеморед на контактния ключ, както naskogolf предположи. Интересното е, че когато подам директно плюс на стартера, след това започва да върти и от ключа?!?
За сега съм решил проблема с подходящ кабел под ръка :) Казаха ми, че ако не си купя оригинален клеморед, само ще си дам парите, защото няма да кара дълго. Някой имал ли е такъв проблем и какво е неговото решение?


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Съб 10 сеп 2005 12:54


paro_k написа: Някой имал ли е такъв проблем и какво е неговото решение?

По евтино е да си изведеш бутон за стратера /от автобус,камион .. поне 50 А комутиран ток./ Оргиналният клеморед ще е майка си и баща си , че и родата в кюпа.


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Съб 10 сеп 2005 13:29


и аз съм с бутон за стартера, именно поради някаква подобна причина, както ми беше обяснено


Потребителски аватар
paro_k
Мнения: 241
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paro_k » Съб 10 сеп 2005 15:58


Благодаря за съвета. И аз си мислех за нещо такова, ама не знам къде да го търся тоя шалтер.
kris11, 50А казваш. Няма ли да е много голям тоя ключ или с някоя пружина, дето с крак трябва да се натиска? Не съм виждал.
С някакво реле, което може да стои и под капака и по-елегантно бутонче няма ли да стане?


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Съб 10 сеп 2005 18:01


paro_k написа:Благодаря за съвета. И аз си мислех за нещо такова, ама не знам къде да го търся тоя шалтер.
kris11, 50А казваш. Няма ли да е много голям тоя ключ или с някоя пружина, дето с крак трябва да се натиска? Не съм виждал.
С някакво реле, което може да стои и под капака и по-елегантно бутонче няма ли да стане?

Имам такова бутонче и въобще не е голямо. А бутончето е руско.Диаметър закрепващ 20-22 мм ,гривната с около 3-4 мм по-широка . В понеделник мога да питам дали има още в старият ми завод и да те снабдя с такъв, ако има.Навремето бях наскубил 7-8 но свършиха.Последният го монтирах на 1 приятел преди няколко месеца и ме беше яд ,че не си оставих 1 за зор заман за мен.
Ако има други мераклии нека да пишат за да купя наведнъж , ако има.


Потребителски аватар
paro_k
Мнения: 241
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 10:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paro_k » Пон 12 сеп 2005 13:48


kris11, ако ти изпадне вземи ми, ама не си давай зор, не го бързам. При градско или до 100-тина км. не ми прави проблем, а за лятото планираните автопоходи ги отметнахме :)
Въпреки това ще съм ти благодарен. Пусни ми Л.С. колко струва и къде ще ти е удобно да се видим.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: milench0 и 104 госта