Само при дьжд, започва да си посвирва.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
slavi ivanov slavov
Мнения: 563
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна
Контакти:

Само при дьжд, започва да си посвирва.

Мнениеот slavi ivanov slavov » Вто 06 ное 2007 23:36


Когато е сухо времето няма проблеми, когато завали нещо се намокря и започва леко свирукане(даже когато е затворен прозореца не се чува)Голф-3 е колата 1.6-75коня.Един ремьк вьрти всичко-динамо,хидравлика,климатик, и е стегнат.Когато се намокри колата си свири, после примерно се остави колата ,на другата сутрин при паленето просвирва известно време(явно докато изсьхне) и това е после се кара колата сьс седмици няма свирукане, и така до следващия дьжд :cry:




dimitars
Мнения: 282
Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dimitars » Сря 07 ное 2007 8:40


И мойта свирка,като завали...Предполагам,че се мокри този ремък,където задвижва всичко и приплъзгва.Не знам какво може да се направи,освен да се сложи някаква защитна кора.


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Сря 07 ное 2007 11:59


Може да не е стегнат достатъчно затова да свири. Моя като просвири по същия начин, го стягам леко и спира :wink:


Потребителски аватар
slavi777
Мнения: 68
Регистриран на: Пон 19 мар 2007 15:47
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: EZ 1990
Местоположение: София

Мнениеот slavi777 » Сря 07 ное 2007 12:07


И аз така моя го оправям.Като просвири го стягаш съвсем малко и всичко е ток. : само VW


dimitars
Мнения: 282
Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dimitars » Сря 07 ное 2007 12:13


Няма ли опасност от пренатягане да се скъса?


Svetlix
Мнения: 1204
Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: 1.9 TDI AFN
Местоположение: Плевен

Мнениеот Svetlix » Сря 07 ное 2007 12:29


Ако е прекалено стегнат ремъка по-вероятно е да се разбият лагерите на генератор, водна помпа ...


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Сря 07 ное 2007 22:06


Свири понеже като има голяма консумация алтернатора се натоварва не е от влага.Погледни си четки и лагери на алтернатора.


Потребителски аватар
balamata
Мнения: 507
Регистриран на: Пон 28 май 2007 20:46
Автомобил: Renault Laguna
Двигател: F3P720
Местоположение: Плевен

Мнениеот balamata » Сря 07 ное 2007 22:35


Стария ми ремък свиреше в по-студено време и когато двигателя е в ниски обороти,а когато се увеличават,спираше да свири.


Потребителски аватар
SMURFFII
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 23 дек 2006 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот SMURFFII » Чет 08 ное 2007 10:35


Време му е да го смениш. И даго опъваш пак ще свири.


Потребителски аватар
slavi ivanov slavov
Мнения: 563
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: варна
Контакти:

Мнениеот slavi ivanov slavov » Пет 09 ное 2007 8:35


Интересното е че е сменен а тои и не се обтяга(самообтягащ е)


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Пет 09 ное 2007 8:42


При мен се получава от износване на ремъчните шаиби(или както се казват) само след минаване през локва.


Потребителски аватар
valyo_v
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 28 яну 2007 23:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич
Контакти:

Мнениеот valyo_v » Пет 09 ное 2007 23:23


и аз го имам тоя проблем.. пробвах на сухо време да намокря хубаво ремъка с едно шише вода и запалих.. скърца 5 мин докато изсъхна добре и спря :) за сега се правя че не го чувам ама ме дразни чесно казано :))


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Съб 10 ное 2007 9:13


slavi ivanov slavov написа:Интересното е че е сменен а тои и не се обтяга(самообтягащ е)
да така си е има една пружина ,но ако тя е поомекнала малко...и затова като нямаме кори отдолу и като се намокри просвирва т.е. приплъзва по шайбите.


Потребителски аватар
auubau
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот auubau » Съб 10 ное 2007 9:36


Дори когато е самообтягащ се ремък (под динамото има пружина) има болт или гайка която затяга динамото да не се мандахерца. Тази гайка или болт като са затегнати не посволяват на пружината да премести динамото и ремъка не се обтяга! Но трябва динамото да е затегнато, защото когато то се натовари и двигателя работи, силата приложена върху ремъка е доста голяма и с лекота ще се свие обтягащата пружина!!! Затова когато ремъка се поразхлаби и започне да приплъзва хващате един ключ отхлабвате динамото, пружината бутва динамото и обтяга ремъка оптимално (е колегата по-горе правилно каза, че от годините и умората на метала сигурно пружината няма същата сила - може леко да й помогнете с ръка), и затягате добре пак фиксиращата гайка (болт) на динамото. Иии готово :ahoy


Silver®Surfer™
Мнения: 19
Регистриран на: Вто 30 окт 2007 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Universe

Мнениеот Silver®Surfer™ » Съб 10 ное 2007 19:32


Има много "нови" ментета,разликата м/у тях и по-читавите е,че се отпускат по-бързо и свирят повече . Кора под двг е решението-поне за мен.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 122 госта