Пиша от името на мой приятел ,който кара Астра G 1.7TD 68 коня 1999г
Астара е с 3 ремъка : ангренажен,пистов и един тънък ,на който е само алтернатора. Преди 2 месеца той се скъса и направо се чудим как е станало, но е попаднал при ангренажният ремък и го беше направил на парчета. До колкото му обясниха в сервизите ,кобилиците на бензиновите и дизеловите двигатели за тези Астри били едни и същи ,и защитата при дизелите от скъсване на ремък е ,че при тях кобилиците са направени нарочно по-слаби за да се чупят те ,а не да става по-голямата беля (това само на дизелите). За негово голямо съжаление той разбра ,че това не е първият случей на късане на ангренажен ремък на тази кола и предишните "майстори" и бяха сложили кобилици от бензинов двигател :angry: ... та се сменяха клапани бутала и т.н. (повечето работи втора злоупотреба). Учудващо беше ,че точно където е гарнитурата на главата имаше една дълбока драскотина (то по-скоро пробойна си беше) сякаш са се опитвали да го режат с флекс :blink: . Предложиха му алтернативно решение : да му сложат някаква си по-мека гарнитура на главата ,за която не даваха 100% гаранции ,че ще издържи дълго , но на фона на събралите се разходи си беше "далаверка".
Всичко нормално-всичко перфектно обаче........ преди 2 дни (т.е. 11 000 км след ремонта) пак се скъса ремъка на алтернатора и ангренажа този път само прехвърли един зъб..
Някой да ни озари с някакви идеи откъде може да идва проблема :unsure:
Колата се кара без никаква "ръчка" и месечно минава 5-6 хил километра
Благодаря предварително !



АстраG къса алтерн. ремък и ангренажа прехвърля зъб.ЧЕСТО!!!
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
АстраG къса алтерн. ремък и ангренажа прехвърля зъб.ЧЕСТО!!!
Последна промяна от Anbuch на Нед 11 ное 2007 22:59, променено общо 1 път.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
На един мой колега на Ситроена Ксантия 1.9ТД на 10000км от ремонт му се скъса пистовия ремък и част от него влезе и се оплете във ангренажа поради което превъртя 3 зъба. За негов късмет му беше малко по слаб акумулатора ( белята става в момент на стартиране) и това че са били ниски оборотите на въртене го спаси. Месец и половина преди тая случка и прави ремонт: шлайфане на глава смяна гарнитура ролки ремък [ангренажен] ремонт турбина:за което остави над 1300лв. във сервиза на Ситроен в Русе
Понеже все още имаше някаква гаранция викам ще вдигаме валянка но преди това дай да погледна намерих причината но се оказа че пистовия ремък не е сменян в сервиза а някъде другаде, ако беше техен щяха да я отремонтират за тяхна сметка. положителното обаче е че не наби клапаните и сега пак си върви като преди. Тези пистовите ремъци като се износят и се късат на лентички една да намери от къде да се намъкне при ангренажния ремък и става

Понеже все още имаше някаква гаранция викам ще вдигаме валянка но преди това дай да погледна намерих причината но се оказа че пистовия ремък не е сменян в сервиза а някъде другаде, ако беше техен щяха да я отремонтират за тяхна сметка. положителното обаче е че не наби клапаните и сега пак си върви като преди. Тези пистовите ремъци като се износят и се късат на лентички една да намери от къде да се намъкне при ангренажния ремък и става


- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
За направо чисто-нова кола нещо хич не знам как става, ама аз правих основен ремонт след прегряване заради скъсан ремък на водна и хидравлична помпа.
Както много от вас знаят, на В3/В4 Пассат ремъка се обтяга от помпата на хидравликата. Да, ама на конзолата й имаше едно скъсано ушенце. И като се натяга ремъка, ако не се внимава, шайбата се оказва не в същата равнина, в която са другите шайби, ремъка почва да трие в една от страните и след време може да се качи на ръба на шайбата и се срязва. (ако не се е претъркал дотогава)
Погледнете много старателно шайбите да са в една равнина. Включително при форсиране на двигателя. И също така да не би да бият (то някой колега вече го написа)
Както много от вас знаят, на В3/В4 Пассат ремъка се обтяга от помпата на хидравликата. Да, ама на конзолата й имаше едно скъсано ушенце. И като се натяга ремъка, ако не се внимава, шайбата се оказва не в същата равнина, в която са другите шайби, ремъка почва да трие в една от страните и след време може да се качи на ръба на шайбата и се срязва. (ако не се е претъркал дотогава)
Погледнете много старателно шайбите да са в една равнина. Включително при форсиране на двигателя. И също така да не би да бият (то някой колега вече го написа)
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта