АстраG къса алтерн. ремък и ангренажа прехвърля зъб.ЧЕСТО!!!

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

АстраG къса алтерн. ремък и ангренажа прехвърля зъб.ЧЕСТО!!!

Мнениеот Anbuch » Нед 11 ное 2007 2:36


Пиша от името на мой приятел ,който кара Астра G 1.7TD 68 коня 1999г
Астара е с 3 ремъка : ангренажен,пистов и един тънък ,на който е само алтернатора. Преди 2 месеца той се скъса и направо се чудим как е станало, но е попаднал при ангренажният ремък и го беше направил на парчета. До колкото му обясниха в сервизите ,кобилиците на бензиновите и дизеловите двигатели за тези Астри били едни и същи ,и защитата при дизелите от скъсване на ремък е ,че при тях кобилиците са направени нарочно по-слаби за да се чупят те ,а не да става по-голямата беля (това само на дизелите). За негово голямо съжаление той разбра ,че това не е първият случей на късане на ангренажен ремък на тази кола и предишните "майстори" и бяха сложили кобилици от бензинов двигател :angry: ... та се сменяха клапани бутала и т.н. (повечето работи втора злоупотреба). Учудващо беше ,че точно където е гарнитурата на главата имаше една дълбока драскотина (то по-скоро пробойна си беше) сякаш са се опитвали да го режат с флекс :blink: . Предложиха му алтернативно решение : да му сложат някаква си по-мека гарнитура на главата ,за която не даваха 100% гаранции ,че ще издържи дълго , но на фона на събралите се разходи си беше "далаверка".
Всичко нормално-всичко перфектно обаче........ преди 2 дни (т.е. 11 000 км след ремонта) пак се скъса ремъка на алтернатора и ангренажа този път само прехвърли един зъб..
Някой да ни озари с някакви идеи откъде може да идва проблема :unsure:
Колата се кара без никаква "ръчка" и месечно минава 5-6 хил километра

Благодаря предварително !

Последна промяна от Anbuch на Нед 11 ное 2007 22:59, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Нед 11 ное 2007 8:11


На един мой колега на Ситроена Ксантия 1.9ТД на 10000км от ремонт му се скъса пистовия ремък и част от него влезе и се оплете във ангренажа поради което превъртя 3 зъба. За негов късмет му беше малко по слаб акумулатора ( белята става в момент на стартиране) и това че са били ниски оборотите на въртене го спаси. Месец и половина преди тая случка и прави ремонт: шлайфане на глава смяна гарнитура ролки ремък [ангренажен] ремонт турбина:за което остави над 1300лв. във сервиза на Ситроен в Русе
Понеже все още имаше някаква гаранция викам ще вдигаме валянка но преди това дай да погледна намерих причината но се оказа че пистовия ремък не е сменян в сервиза а някъде другаде, ако беше техен щяха да я отремонтират за тяхна сметка. положителното обаче е че не наби клапаните и сега пак си върви като преди. Тези пистовите ремъци като се износят и се късат на лентички една да намери от къде да се намъкне при ангренажния ремък и става :027: :banghead:


Потребителски аватар
Plumber
Мнения: 1426
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна / The Hague

Мнениеот Plumber » Нед 11 ное 2007 8:26


Шайбата на алтернатора да не е износена?Ремъка да не се движи добре и да се сурка отстрани и да го къса?Или да не се върти като хората,да застава малко под ъгъл....Виж да не играе шайбата.


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Нед 11 ное 2007 9:28


Какво общо има с VW, че темата седи в Основен?


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Нед 11 ное 2007 10:53


Sunny написа:Какво общо има с VW, че темата седи в Основен?

Наруших правилата защото в Офтопика вобще не се говори за автомобили вече. Така или иначе темата вече си е на мястото :wink:
Съжалявам :!:


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Нед 11 ное 2007 11:48


Дефект :? Свако ми имаше Лагуна на 1.5г. и му къса 2 пъти ремък :shock Същата история - видима причина няма


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Нед 11 ное 2007 17:20


Лечението е едно и е много сигурно-разкарва Опела и си взема друга кола,аз отдавна го приложих :))


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Нед 11 ное 2007 22:55


Stivi написа:Лечението е едно и е много сигурно-разкарва Опела и си взема друга кола,аз отдавна го приложих :))

То ако беше толкова просто..... Колата е собственост на банката докато не я изплати ,а това ще стане след 2 години :)


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Мнениеот titi7707 » Нед 11 ное 2007 23:01


ами той ако така я кара с тез ремъци ще я плати още един път докато се издължи на банката!за мен най добре е да намери начин да изплати парите на куп и да я продава!явно има проблем който едва ли ще открият и така ще къса докато не я бракува някой!


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 11 ное 2007 23:28


За направо чисто-нова кола нещо хич не знам как става, ама аз правих основен ремонт след прегряване заради скъсан ремък на водна и хидравлична помпа.
Както много от вас знаят, на В3/В4 Пассат ремъка се обтяга от помпата на хидравликата. Да, ама на конзолата й имаше едно скъсано ушенце. И като се натяга ремъка, ако не се внимава, шайбата се оказва не в същата равнина, в която са другите шайби, ремъка почва да трие в една от страните и след време може да се качи на ръба на шайбата и се срязва. (ако не се е претъркал дотогава)
Погледнете много старателно шайбите да са в една равнина. Включително при форсиране на двигателя. И също така да не би да бият (то някой колега вече го написа)



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта