картер за голф 4 1.8 20V и 1.8Т 20V

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

картер за голф 4 1.8 20V и 1.8Т 20V

Мнениеот vladko_g40 » Пон 12 ное 2007 17:32


здравейте колеги :D
знае ли някой от вас дали картера на атмосферния мотор на голф 4 1.8 20V е еднакъв с този на 1.8Т :?: щото навсякъде намирам за атмосферен, а ми трябва за GTI
благодаря предварително :D




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Пон 12 ное 2007 19:03


Изображение

Дават ги по два вида, но различни номера за атмосферката и турбината - това за 1998 г

oil sump
/ AGU,ARZ,AUM
(20) 038103603M


oil sump with opening for oil level sensor
/ AGU,ARZ,AUM
(20) 038103603L

oil sump with opening for oil level sensor
/ AGN
20 038103601LA

oil sump
/ AGN
21 N 90813201


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Вто 13 ное 2007 11:33


то аз не съм погледнал и дали има датчик за нивото на маслото :oops:
тамън като видя дали има ще запиша и номера на картера :wink:
благодаря, колега :D


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 13 ное 2007 12:44


Владе .. Т-то от къде взима масло за турбината ?
мисля, че имат разлика ако не се лъжа...!?!


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Вто 13 ное 2007 14:42


Vizor написа:Владе .. Т-то от къде взима масло за турбината ?
мисля, че имат разлика ако не се лъжа...!?!
не знам откъде взима, но мисля че точно там е разликата - че маслото от турбото(за смазването де) се връща през тръбичката и оттам в един щуцер на картера :roll: ако е така значи не става :arrow: просто голфа още не е при мен, а разпитвам за картер и за турбо не намирам - само за атмосферки :?


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2045
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Мнениеот Glove » Вто 13 ное 2007 15:07


По принцип трябва да се връща по магистрален тръбопровод в блока а не в катера. Доколкото и спомням последно като гледах на брат ми колата Г4 1,8 Т влише в блока.


Потребителски аватар
vladko_g40
Мнения: 1386
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 23:57
Автомобил: Audi A6 Audi 90
Двигател: AEB AAN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vladko_g40 » Вто 13 ное 2007 15:25


Glove написа:По принцип трябва да се връща по магистрален тръбопровод в блока а не в катера. Доколкото и спомням последно като гледах на брат ми колата Г4 1,8 Т влише в блока.
ако е така значи би трябвало да стане картера от атмосферката :roll: не виждам какви други разлики може да има :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pa4o_ivanov61 и 78 госта