Какъв цвят трябва да е пушека,който излиза от ауспуха на TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 12 ное 2007 22:57


Щоам пуши черно начи има нафта - щом има нафта начи върви :idea: Както каза longora важното е да не пуши постоянно.




Потребителски аватар
trohata
Мнения: 116
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 23:24
Автомобил: HYUNDAI I40
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот trohata » Вто 13 ное 2007 16:49


Зада не пускам нова тема реших да използвам тази да си задам Въпросчето- а именно лесно ли се сменят Дюзите на AFN има ли нещо специфично
Същият въпрос имам и за подгревните свещи ( забелязахче имат само по една Лула надяната от горе)
Просто ако има нещо по сложно което да ми попречи да извърша тази манипулация в домашни условия да ме предопредите предварително !

Благодаря.


beljata
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 18 авг 2006 13:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Кюстендил/London

Мнениеот beljata » Вто 13 ное 2007 17:13


Stivi написа:
beljata написа:Що бе ,моят грам не пуши!


А ти карал ли си след собствената си кола докато някой и подава яко ръчка ?? То е ясно че при нормално каране в огледалото няма да видиш пушек в противен случай си дирекно в бокса :)

да,гонили сме се с жената от Сф до Бл.град и на магистралата ме дръпна .Пак ти казвам че не пуши.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Вто 13 ное 2007 18:06


beljata написа:Що бе ,моят грам не пуши!

аз мога да го направа да пуши като камаз и да работи като футажомелка ако искаш само ми звьнни


beljata
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 18 авг 2006 13:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Кюстендил/London

Мнениеот beljata » Вто 13 ное 2007 19:25


е то това и жената може :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 13 ное 2007 19:47


trohata написа:Зада не пускам нова тема реших да използвам тази да си задам Въпросчето- а именно лесно ли се сменят Дюзите на AFN има ли нещо специфично
Същият въпрос имам и за подгревните свещи ( забелязахче имат само по една Лула надяната от горе)
Просто ако има нещо по сложно което да ми попречи да извърша тази манипулация в домашни условия да ме предопредите предварително !

Благодаря.

Свещите се сменят лесно.Вадиш кабеляците с издърпване ,а свещите с лула и навиваш новите.Само внимаваш да не прецакаш резбата.Дюзите обаче си е вадене на доста неща ,а и самата дюза преди да се сложи мисля иска настройка ,пък и като чуеш цената на дюзата мисля че няма да ти е до спестяване на пари от майстор.Да не говорим че прецакаш ли резбата на блока съвсем става шит.
P.S.Свещите що не ги провериш като за начало.Иначе дюзите незнам що искаш да ги сменяш :?


Потребителски аватар
trohata
Мнения: 116
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 23:24
Автомобил: HYUNDAI I40
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот trohata » Вто 13 ное 2007 20:12


мерси за отговора ще се замисля тогава за дюзите.
Но относно свещите искам съвет - ако извадя свеща от блока и пак и надяна лулата след което я допра до (-маса) и дам на контакт ще мога ли визуално да видя дали грее? преди това ще съм откачил датчика за водата за да ги излъжа така да се каже .
Надявам се ме разбираш какво имам в предвид


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 13 ное 2007 20:16


trohata написа:мерси за отговора ще се замисля тогава за дюзите.
Но относно свещите искам съвет - ако извадя свеща от блока и пак и надяна лулата след което я допра до (-маса) и дам на контакт ще мога ли визуално да видя дали грее? преди това ще съм откачил датчика за водата за да ги излъжа така да се каже .
Надявам се ме разбираш какво имам в предвид

Ми то може ама е безмислено.По-лесно просто откачи шинат с жиците и с една жичка вързана към плюса на акомулатора допирай свещите/ако искаш да е по културно може с лампичка на жичката :wink: /и гледай за искра.После можеш да извадиш свещите да ги разгледаш видимо дали са прецакани/въпраки че аз лично не мога да определя коя да коя не освен ако не е фрапантно "отаралянкана"/.Въпреки всичко след тия тестове пак не си на 100% сигурен че бачкат-има ена подробна тема с линк как се проверява цялата система.За дюзите изобщо не се занимавай - шанса те да правят проблем е минимален.Всъщност къв е проблема?


Потребителски аватар
trohata
Мнения: 116
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 23:24
Автомобил: HYUNDAI I40
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот trohata » Вто 13 ное 2007 20:35


:gruebel Проблема е моето самовнушение
но има и нещо друго аз нямам шина на свещите а тънки кабели с лули на края приличат като кабели на бензинова кола но по тънки с по малки лули
Истината е че когато е по студено от -1 градуса не пали от раз а има едно леко забавяне от 2-3сек.въртене което ме дразни страшно все пак не е -25 на вън .
Затова тази събота съм решил да се поровя по колата (Все пак съм завършил Вилхем Пик ДВГ и Кари ) :gives: а едно болче не съм завил по тази кола сам за всяко нещо я водя на Майстор направо се срамувам от себеси. Та затова мисля да по проверя нещо ако мога и сам .


valio_b4
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот valio_b4 » Сря 14 ное 2007 9:35


А НЯКОИ ЗАмИСлЯл лИ СЕ Е НА КОлКО ХИл Км мОЖЕ ДА Е 10 -12 ГОДИШЕН АВТОмОбИл


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 14 ное 2007 10:20


valio_b4 написа:А НЯКОИ ЗАмИСлЯл лИ СЕ Е НА КОлКО ХИл Км мОЖЕ ДА Е 10 -12 ГОДИШЕН АВТОмОбИл


От 150 до 500 000 може да е ,ама ако пали на 2 свещи в студа и на 10 000 да е пак ще повърти !


valio_b4
Мнения: 13
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот valio_b4 » Сря 14 ное 2007 11:19


при 4* запали на 4-я оборот и тогава разбрах че нито една свещ не работи


Потребителски аватар
trohata
Мнения: 116
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 23:24
Автомобил: HYUNDAI I40
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот trohata » Чет 15 ное 2007 10:40


:? Та как да замеря свещите в моят случай !

P.S-Не ми се карайте но наистена не ми стана ясно PEACE :???


Потребителски аватар
Legolas
Мнения: 152
Регистриран на: Чет 18 окт 2007 12:59
Автомобил: GOLF 4 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София и провинцията

Мнениеот Legolas » Чет 15 ное 2007 14:41


Моята момчета пали ок, само че много малко подгрява.Загрява по около 2-3 сек. угасва лампата на таблото.До сега не съм я виждал да свети за повече, дори и когато беше малко по-студено.Та не знам работят ли както трябва не работят ли нямам си идея.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 15 ное 2007 15:08


Legolas написа:Моята момчета пали ок, само че много малко подгрява.Загрява по около 2-3 сек. угасва лампата на таблото.До сега не съм я виждал да свети за повече, дори и когато беше малко по-студено.Та не знам работят ли както трябва не работят ли нямам си идея.

Толкова трябва да бъде,към 3-4 сек при мен свети само в най-големите студове а в сегашните температури 1-2 сек. Всичко зависи от външната температура-датчика казва колко да грее преди да изгаси лампата.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта