
Какъв цвят трябва да е пушека,който излиза от ауспуха на TDI
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- trohata
- Мнения: 116
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 23:24
- Автомобил: HYUNDAI I40
- Двигател:
- Местоположение: София
Зада не пускам нова тема реших да използвам тази да си задам Въпросчето- а именно лесно ли се сменят Дюзите на AFN има ли нещо специфично
Същият въпрос имам и за подгревните свещи ( забелязахче имат само по една Лула надяната от горе)
Просто ако има нещо по сложно което да ми попречи да извърша тази манипулация в домашни условия да ме предопредите предварително !
Благодаря.
Същият въпрос имам и за подгревните свещи ( забелязахче имат само по една Лула надяната от горе)
Просто ако има нещо по сложно което да ми попречи да извърша тази манипулация в домашни условия да ме предопредите предварително !
Благодаря.
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пет 18 авг 2006 13:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Кюстендил/London
Stivi написа:beljata написа:Що бе ,моят грам не пуши!
А ти карал ли си след собствената си кола докато някой и подава яко ръчка ?? То е ясно че при нормално каране в огледалото няма да видиш пушек в противен случай си дирекно в бокса
да,гонили сме се с жената от Сф до Бл.град и на магистралата ме дръпна .Пак ти казвам че не пуши.
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
trohata написа:Зада не пускам нова тема реших да използвам тази да си задам Въпросчето- а именно лесно ли се сменят Дюзите на AFN има ли нещо специфично
Същият въпрос имам и за подгревните свещи ( забелязахче имат само по една Лула надяната от горе)
Просто ако има нещо по сложно което да ми попречи да извърша тази манипулация в домашни условия да ме предопредите предварително !
Благодаря.
Свещите се сменят лесно.Вадиш кабеляците с издърпване ,а свещите с лула и навиваш новите.Само внимаваш да не прецакаш резбата.Дюзите обаче си е вадене на доста неща ,а и самата дюза преди да се сложи мисля иска настройка ,пък и като чуеш цената на дюзата мисля че няма да ти е до спестяване на пари от майстор.Да не говорим че прецакаш ли резбата на блока съвсем става шит.
P.S.Свещите що не ги провериш като за начало.Иначе дюзите незнам що искаш да ги сменяш

- trohata
- Мнения: 116
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 23:24
- Автомобил: HYUNDAI I40
- Двигател:
- Местоположение: София
мерси за отговора ще се замисля тогава за дюзите.
Но относно свещите искам съвет - ако извадя свеща от блока и пак и надяна лулата след което я допра до (-маса) и дам на контакт ще мога ли визуално да видя дали грее? преди това ще съм откачил датчика за водата за да ги излъжа така да се каже .
Надявам се ме разбираш какво имам в предвид
Но относно свещите искам съвет - ако извадя свеща от блока и пак и надяна лулата след което я допра до (-маса) и дам на контакт ще мога ли визуално да видя дали грее? преди това ще съм откачил датчика за водата за да ги излъжа така да се каже .
Надявам се ме разбираш какво имам в предвид
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
trohata написа:мерси за отговора ще се замисля тогава за дюзите.
Но относно свещите искам съвет - ако извадя свеща от блока и пак и надяна лулата след което я допра до (-маса) и дам на контакт ще мога ли визуално да видя дали грее? преди това ще съм откачил датчика за водата за да ги излъжа така да се каже .
Надявам се ме разбираш какво имам в предвид
Ми то може ама е безмислено.По-лесно просто откачи шинат с жиците и с една жичка вързана към плюса на акомулатора допирай свещите/ако искаш да е по културно може с лампичка на жичката

- trohata
- Мнения: 116
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 23:24
- Автомобил: HYUNDAI I40
- Двигател:
- Местоположение: София

но има и нещо друго аз нямам шина на свещите а тънки кабели с лули на края приличат като кабели на бензинова кола но по тънки с по малки лули
Истината е че когато е по студено от -1 градуса не пали от раз а има едно леко забавяне от 2-3сек.въртене което ме дразни страшно все пак не е -25 на вън .
Затова тази събота съм решил да се поровя по колата (Все пак съм завършил Вилхем Пик ДВГ и Кари )

- Stivi
- Мнения: 8369
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Legolas написа:Моята момчета пали ок, само че много малко подгрява.Загрява по около 2-3 сек. угасва лампата на таблото.До сега не съм я виждал да свети за повече, дори и когато беше малко по-студено.Та не знам работят ли както трябва не работят ли нямам си идея.
Толкова трябва да бъде,към 3-4 сек при мен свети само в най-големите студове а в сегашните температури 1-2 сек. Всичко зависи от външната температура-датчика казва колко да грее преди да изгаси лампата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта