Питам понеже се нуждае от почистване (целия вътре 100% е омазан от маслото което течеше от издухалия семеринг на коляновиявал,прашинки от изгорелия съединител и още много друга мизерия).Сутрин като паля на моменти леко запъва (не винаги) и го усещам че не винаги бендикса се връща назад докрай достатъчно бързо (едно такова изсвирване има точно когато пали двигателя).Та съм решил да му обърна малко внимание ама се чудя дали с обикновенни инструменти и липса на канал ще успея да си го сваля без да се измъча (на удобно място е ама 100% има някаква греда).
Следващото ми питане е като го сваля как точно да се завра да погледна втулката в корпуса на скоростната кутия? (отгоре имам ли шанс или само на канал отдолу?)
Мъка ли е да си сваля стартера без да имам канал?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Само няма да се предаваш...
При мен на шлепа сменях втулката пред блока... 2 пъти (за 2 различни стартера)
, но съм с надлъжен двигател... което пък не е особено улеснение , тъй като колекторите са отгоре , отдолу е моста... секс яко
Ако искаш в събота ще действам по мойта чиреп , ела заедно да хортуваме?
Имам си балатумче за лягане на него!
П.С. Той стартера при теб отпред или отзад се пада на мотора като погледнеш под предния капак?
При мен на шлепа сменях втулката пред блока... 2 пъти (за 2 различни стартера)


Ако искаш в събота ще действам по мойта чиреп , ела заедно да хортуваме?
Имам си балатумче за лягане на него!



П.С. Той стартера при теб отпред или отзад се пада на мотора като погледнеш под предния капак?
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта