ПРОБЛЕМ С ВКЛЮЧВАНЕ НА ПЕРКА НА ВЕНТИЛАТОР

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
dimo69
Мнения: 66
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

ПРОБЛЕМ С ВКЛЮЧВАНЕ НА ПЕРКА НА ВЕНТИЛАТОР

Мнениеот dimo69 » Чет 15 ное 2007 12:05


Здравейте!Смених си термостата и датчика с такива на елит-кар,че нали не ми включваше на 1 степен а направо на 2-на 103 гр.оправих и 1-2 малки теча на охлаждането ,но на фланеца който е с датчиците му смених пръстенчето и намазах със силикон.После обезвъздуших системата както си му е реда с отворена капачка перката се включи но вътре стрелката беше още на най-ниското си изходно положение на 50 градуса е мисля.после след още 10 км.каране се оправи.но повече от 80 градуса не ходи а перката ми се включва на 77-78 градуса.Възможно ли е това толкова рано-или със силикона се е прецакал датчика на фланеца или там е имало въздушно джобче и още не се е изпарило.Моля дайте ми съвет.Благодаря предварително!




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Чет 15 ное 2007 12:12


При условие,че перката ти се включва е възможно датчика да е за по-ниска температура.При ниските темп. сега дори е нормално перката изобщо да не се включи,понеже когато термостата отвори големият кръг ,той сваля доста температурата.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 15 ное 2007 13:28


А сигурен ли си в показанията на таблото ? Защото може да показва 70*, а реално да си е 90* ?


Потребителски аватар
vanko_VW
Мнения: 2380
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 11:36
Автомобил: Ford Focus
Двигател:
Местоположение: Враца/из България и чужбина

Мнениеот vanko_VW » Чет 15 ное 2007 14:35


Гратски,погледни си таблото на мен ми правеше проблеми


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пет 16 ное 2007 0:03


ако е пасат 2 .проблема е в таблото.лъжете стрелката


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Пет 16 ное 2007 10:21


Аз къв съм го ял и какви ли ще ги ям още с този вентилатор :)
Преди да продължа, ще те помоля колега да напишеш някакви подробности за двигателя и т.н.
Та, аз много си патих от вентилатора, бях събрал куп терморелета които вкл/изкл вентилатора - нови, втора употреба, като новите разбира се не бяха оригинални.
В крайна сметка се принудих и дадох 50 лв за термореле от Ауто Трейд и като че ли проблема с вкл на вентилатора на 93-95 градуса се оправи, в много редки случаи не включва.
Като гледам ти си сменил термостата и датчика , но терморелето не си сменил, или може би под датчик разбираш терморелето на радиатора?!
Не си играй с разни ментета, а върви и си купи едно оригинално, че с тази температура шега не бива.


Потребителски аватар
dimo69
Мнения: 66
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот dimo69 » Пет 16 ное 2007 13:04


Да датчика на радиатора и ги смених с маркови на елит-кар.Преди да ги сменя таблото ми беше на 6 .


Потребителски аватар
dimo69
Мнения: 66
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 10:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот dimo69 » Пет 16 ное 2007 13:05


ПАСАТ 92 1.8МОНОИНЖ.90КОНЯ.


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Пет 16 ное 2007 13:43


И аз уж купих качествени терморелета от Ауто + и ме убеждаваха че били много качествени и че почти нямали разлика от оригиналните, само в цената разбира се. Дрън-дрън чи пляс - дадоха едно, после ми го смениха с второ, бях тръгнал да го сменят с трето и накрая си викам - какво си хабя само нервите и времето, отидох хвърлих 50 лв на една мацка в Ауто Трейд ( еее заболя ме малко сърцето :) но тя така хубаво се усмихваше ) и от тогава вентилатора си включва на 93-95 градуса, точно където си включваше и със старото оригинално термореле.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Пет 16 ное 2007 18:50


[url=http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/97/24158_323.JPG] [img]http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/u[url=http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/97/24159_334.JPG]
Изображение

Не е проблем да се регулира в домашни условия.От пролетта до сега
никакъв проблем.Отне ми 30 мин. след като датчик на 2 дена се включи сам през ноща и забрави да се изключи, а беше купен от Ауто+.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 60 госта