


ПРОБЛЕМ С ВКЛЮЧВАНЕ НА ПЕРКА НА ВЕНТИЛАТОР
ПРОБЛЕМ С ВКЛЮЧВАНЕ НА ПЕРКА НА ВЕНТИЛАТОР
Здравейте!Смених си термостата и датчика с такива на елит-кар,че нали не ми включваше на 1 степен а направо на 2-на 103 гр.оправих и 1-2 малки теча на охлаждането ,но на фланеца който е с датчиците му смених пръстенчето и намазах със силикон.После обезвъздуших системата както си му е реда с отворена капачка перката се включи но вътре стрелката беше още на най-ниското си изходно положение на 50 градуса е мисля.после след още 10 км.каране се оправи.но повече от 80 градуса не ходи а перката ми се включва на 77-78 градуса.Възможно ли е това толкова рано-или със силикона се е прецакал датчика на фланеца или там е имало въздушно джобче и още не се е изпарило.Моля дайте ми съвет.Благодаря предварително!
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
Аз къв съм го ял и какви ли ще ги ям още с този вентилатор
Преди да продължа, ще те помоля колега да напишеш някакви подробности за двигателя и т.н.
Та, аз много си патих от вентилатора, бях събрал куп терморелета които вкл/изкл вентилатора - нови, втора употреба, като новите разбира се не бяха оригинални.
В крайна сметка се принудих и дадох 50 лв за термореле от Ауто Трейд и като че ли проблема с вкл на вентилатора на 93-95 градуса се оправи, в много редки случаи не включва.
Като гледам ти си сменил термостата и датчика , но терморелето не си сменил, или може би под датчик разбираш терморелето на радиатора?!
Не си играй с разни ментета, а върви и си купи едно оригинално, че с тази температура шега не бива.

Преди да продължа, ще те помоля колега да напишеш някакви подробности за двигателя и т.н.
Та, аз много си патих от вентилатора, бях събрал куп терморелета които вкл/изкл вентилатора - нови, втора употреба, като новите разбира се не бяха оригинални.
В крайна сметка се принудих и дадох 50 лв за термореле от Ауто Трейд и като че ли проблема с вкл на вентилатора на 93-95 градуса се оправи, в много редки случаи не включва.
Като гледам ти си сменил термостата и датчика , но терморелето не си сменил, или може би под датчик разбираш терморелето на радиатора?!
Не си играй с разни ментета, а върви и си купи едно оригинално, че с тази температура шега не бива.
- doktora
- Мнения: 813
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
- Контакти:
И аз уж купих качествени терморелета от Ауто + и ме убеждаваха че били много качествени и че почти нямали разлика от оригиналните, само в цената разбира се. Дрън-дрън чи пляс - дадоха едно, после ми го смениха с второ, бях тръгнал да го сменят с трето и накрая си викам - какво си хабя само нервите и времето, отидох хвърлих 50 лв на една мацка в Ауто Трейд ( еее заболя ме малко сърцето
но тя така хубаво се усмихваше ) и от тогава вентилатора си включва на 93-95 градуса, точно където си включваше и със старото оригинално термореле.

[url=http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/97/24158_323.JPG] [img]http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/u[url=http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/v.php?p=u/97/24159_334.JPG]
Не е проблем да се регулира в домашни условия.От пролетта до сега
никакъв проблем.Отне ми 30 мин. след като датчик на 2 дена се включи сам през ноща и забрави да се изключи, а беше купен от Ауто+.
Не е проблем да се регулира в домашни условия.От пролетта до сега
никакъв проблем.Отне ми 30 мин. след като датчик на 2 дена се включи сам през ноща и забрави да се изключи, а беше купен от Ауто+.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта