Той загасна и не запали повече!!! - Решено!

Техническа и сервизна информация за Passat
VladislavS
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 24 юли 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VladislavS » Чет 15 ное 2007 14:08


dlug написа:
VladislavS написа:Извинете за глупавия въпроса.Пасата не е точно мой,но все пак
комутатор = бобина?
Кое какво беше точно,че нещо не се сещам?!
Благодаря на колегата

Комутатора и бобината по принцип са две неща, но обикновено са монтирани заедно.Комутатора е една метална плочка, под бобината. Ако имаш желание можеш да смениш само комутатора, но специално за пробата е по-лесно да вземеш цяла бобина(заедно с комутатора) за да видиш дали е там проблема


Още довечера ще пробвам.Благодаря!
Остава само да намеря сдрава бобина,че не ме се купува нова ако не е тва проблема.
П.С.Иначе колко срува нова?




Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Чет 15 ное 2007 14:11


VladislavS написа:Още довечера ще пробвам.Благодаря!
Остава само да намеря сдрава бобина,че не ме се купува нова ако не е тва проблема.
П.С.Иначе колко срува нова?

Бобина с комутатор съм купувал за около 70лв. Само комутатор се предлагаше май в Ауто+ но не знам колко струваше


VladislavS
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 24 юли 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VladislavS » Чет 15 ное 2007 16:37


dlug написа:
VladislavS написа:Извинете за глупавия въпроса.Пасата не е точно мой,но все пак
комутатор = бобина?
Кое какво беше точно,че нещо не се сещам?!
Благодаря на колегата

Комутатора и бобината по принцип са две неща, но обикновено са монтирани заедно.Комутатора е една метална плочка, под бобината. Ако имаш желание можеш да смениш само комутатора, но специално за пробата е по-лесно да вземеш цяла бобина(заедно с комутатора) за да видиш дали е там проблема


Лошоооо дано да се окаже нещо по елементарно :?


Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот VW_forever » Чет 15 ное 2007 16:58


Според мен най лесно, като за начало е да направиш две неща, при положение че помпата ти върти.
1. Провери има ли искра
2. Свали буксата на дюзата и с уред измери, подава ли напрежение при завъртане на стартер. Затова трябва да сте двама. Единият мери, другия на ключа.


VladislavS
Мнения: 139
Регистриран на: Вто 24 юли 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VladislavS » Нед 18 ное 2007 15:23


Решено колеги! Благодарен съм за своевременните отговори!
Проблема беше в това, че се беше откачила масата на алармата! :? Странно нали? Аз преди това пробвах какво ли не, но я разконспирирахме гадта мръсна! Поздрави!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта